Ja, 2017
2017
2025-04-24
Merk | MAN |
---|---|
Model | Tgs |
Type | kipper |
Kleur | n.v.t. |
Gewicht | 19810 kg |
Brandstof | Diesel |
---|---|
Aantal cilinders | 6 |
Cilinderinhoud | 12419 m3 |
Vermogen (brandstofmotor) | 460 pk |
Brandstof | Diesel |
---|
Tennaamstelling | 2025-04-24 |
---|---|
Eerste registratie | 2017-01-31 |
Eerste toelating in Nederland | 2017-02-07 |
APK vervaldatum | 2025-03-15 |
Gebruikt als taxi | nee |
2 recente eigenaren
Aantal dagen in bezit: 2139
Aantal dagen in bezit: 60
Aantal dagen in bezit: 215
Aantal dagen in bezit: 495
Aantal dagen in bezit: 89
Aantal dagen in bezit: 8
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Niet van toepassing
Wil je weten of deze auto een schadeverleden heeft? Deze informatie is alleen beschikbaar in ons premium rapport.
Bekijk de voordelen van ons premium rapportFusee(kogel) te veel speling
Band onvoldoende profiel (2x)
Onderdeel reminrichting beschadigd, gescheurd of gebroken
Schijf-, trommelrem loopt niet vrij
Remverschil op 1 as te groot
Spiegelglas beschadigd of verweerd
Achteruitrijlicht werkt niet (goed)
Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm
Remvertraging bedrijfsrem onvoldoende (< 90% >= 50% awet)
(Zij-)markeringslicht werkt niet (goed) (2x)
Kentekenplaat; letter/cijfers niet goed leesbaar
Band beschadigd (5x)
Stofhoes stuurinrichting beschadigd, dicht niet af (2x)
Stuurkogel te veel speling (4x)
Achterlicht werkt niet (goed) (2x)
Dimlicht onjuist afgesteld (2x)
Lijnmarkering niet volgens voorschriften
Aantal recent aangeboden bouwjaar 2017 | 0 |
---|---|
Gemiddeld aantal eigenaren | 1 |
Gemiddeld aantal dagen in bezit | 871 |
Periode | 2012-09-19 - 2025-03-21 |
Aantal geregistreerde auto's | 1047 |
Aantal geregistreerde auto's laatste 12 maanden | 73 |
Aantal import auto's | 353 |
Aantal import auto's laatste 12 maanden | 27 |
Import percentage | 34% |
Bouwjaar | Registraties | Geïmporteerd | Gemiddelde nieuwprijs | Gemiddelde BPM |
---|---|---|---|---|
2012 | 4 | 1 | ||
2013 | 16 | 0 | ||
2014 | 71 | 24 | ||
2015 | 62 | 18 | ||
2016 | 112 | 43 | ||
2017 | 147 | 56 | ||
2018 | 134 | 46 | ||
2019 | 150 | 49 | ||
2020 | 58 | 14 | ||
2021 | 51 | 16 | ||
2022 | 70 | 28 | ||
2023 | 80 | 27 | ||
2024 | 89 | 30 | ||
2025 | 3 | 1 |