Nee
2017
2023-12-22
Merk | MAN |
---|---|
Model | Tgs |
Type | kipper |
Kleur | n.v.t. |
Gewicht | 19584 kg |
Brandstof | Diesel |
---|---|
Aantal cilinders | 6 |
Cilinderinhoud | 12419 m3 |
Vermogen (brandstofmotor) | 421 pk |
Brandstof | Diesel |
---|
Tennaamstelling | 2023-12-22 |
---|---|
Eerste registratie | 2017-08-10 |
Eerste toelating in Nederland | 2017-08-10 |
APK vervaldatum | 2025-08-10 |
Gebruikt als taxi | nee |
0 eigenaren
2 eigenaren
Aantal dagen in bezit: 2300
Aantal dagen in bezit: 24
Aantal dagen in bezit: 497
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Niet van toepassing
Wil je weten of deze auto een schadeverleden heeft? Deze informatie is alleen beschikbaar in ons premium rapport.
Bekijk de voordelen van ons premium rapportStuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm
Stabilisator ondeugdelijk bevestigd, gebroken of gescheurd
Stuurkogel(huis) door corrosie aangetast
Achterlicht werkt niet (goed) (2x)
Band(en) aanwezig met een profieldiepte van 1,6 t/m 2,5 mm
Overmatige vloeistoflekkage overige vloeistoffen
Band beschadigd
Onderdeel veersysteem ondeugdelijk (bevestigd)
Stuurkogel te veel speling
Opspatafscherming ontbreekt (2x)
Lichtbeeld dimlicht onjuist
Bij overmatige veroudering en verontreiniging van de motorolie kan er motorschade optreden met olielekkage tot gevolg.
De olielekkage kan een motorbrand veroorzaken.
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. Deze zal het oliefilterdeksel controleren en vervangen.
Aantal recent aangeboden bouwjaar 2017 | 0 |
---|---|
Gemiddeld aantal eigenaren | 1 |
Gemiddeld aantal dagen in bezit | 871 |
Periode | 2012-09-19 - 2025-03-21 |
Aantal geregistreerde auto's | 1047 |
Aantal geregistreerde auto's laatste 12 maanden | 73 |
Aantal import auto's | 353 |
Aantal import auto's laatste 12 maanden | 27 |
Import percentage | 34% |
Bouwjaar | Registraties | Geïmporteerd | Gemiddelde nieuwprijs | Gemiddelde BPM |
---|---|---|---|---|
2012 | 4 | 1 | ||
2013 | 16 | 0 | ||
2014 | 71 | 24 | ||
2015 | 62 | 18 | ||
2016 | 112 | 43 | ||
2017 | 147 | 56 | ||
2018 | 134 | 46 | ||
2019 | 150 | 49 | ||
2020 | 58 | 14 | ||
2021 | 51 | 16 | ||
2022 | 70 | 28 | ||
2023 | 80 | 27 | ||
2024 | 89 | 30 | ||
2025 | 3 | 1 |