Ja, 2015
2015
Merk | MAN |
---|---|
Model | Tgs |
Type | kipper |
Kleur | n.v.t. |
Gewicht | 20930 kg |
Brandstof | Diesel |
---|---|
Aantal cilinders | 6 |
Cilinderinhoud | 12419 m3 |
Vermogen (brandstofmotor) | 441 pk |
Brandstof | Diesel |
---|
Eerste registratie | 2015-05-04 |
---|---|
Eerste toelating in Nederland | 2015-05-21 |
APK vervaldatum | 2024-05-06 |
Gebruikt als taxi | nee |
0 eigenaren
2 eigenaren
Aantal dagen in bezit: 29
Aantal dagen in bezit: 2715
Aantal dagen in bezit: 1
Aantal dagen in bezit: 112
Aantal dagen in bezit: 51
Aantal dagen in bezit: 743
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Niet van toepassing
Wil je weten of deze auto een schadeverleden heeft? Deze informatie is alleen beschikbaar in ons premium rapport.
Bekijk de voordelen van ons premium rapportKentekenplaat; letter/cijfers niet goed leesbaar
Aandrijving ondeugdelijk
Fusee(kogel) te veel speling (2x)
Band beschadigd
Stofhoes stuurinrichting beschadigd, dicht niet af
Stuurkogel te veel speling
Parkeerrem werkt niet op 2 wielen
Deur niet op normale wijze te openen
Dimlicht onjuist afgesteld (2x)
Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm
Stabilisator ondeugdelijk bevestigd, gebroken of gescheurd
Onderdeel stuurbekrachtiger ernstige lekkage
Verlichting asymmetrisch t.o.v. het midden
Aantal recent aangeboden bouwjaar 2015 | 0 |
---|---|
Gemiddeld aantal eigenaren | 1 |
Gemiddeld aantal dagen in bezit | 871 |
Periode | 2012-09-19 - 2025-03-21 |
Aantal geregistreerde auto's | 1047 |
Aantal geregistreerde auto's laatste 12 maanden | 73 |
Aantal import auto's | 353 |
Aantal import auto's laatste 12 maanden | 27 |
Import percentage | 34% |
Bouwjaar | Registraties | Geïmporteerd | Gemiddelde nieuwprijs | Gemiddelde BPM |
---|---|---|---|---|
2012 | 4 | 1 | ||
2013 | 16 | 0 | ||
2014 | 71 | 24 | ||
2015 | 62 | 18 | ||
2016 | 112 | 43 | ||
2017 | 147 | 56 | ||
2018 | 134 | 46 | ||
2019 | 150 | 49 | ||
2020 | 58 | 14 | ||
2021 | 51 | 16 | ||
2022 | 70 | 28 | ||
2023 | 80 | 27 | ||
2024 | 89 | 30 | ||
2025 | 3 | 1 |