Nee
2018
2024-08-07
Merk | MAN |
---|---|
Model | Tgs |
Type | voertuig met haakarm |
Kleur | n.v.t. |
Gewicht | 16600 kg |
Brandstof | Diesel |
---|---|
Aantal cilinders | 6 |
Cilinderinhoud | 12419 m3 |
Vermogen (brandstofmotor) | 421 pk |
Brandstof | Diesel |
---|
Tennaamstelling | 2024-08-07 |
---|---|
Eerste registratie | 2018-01-08 |
Eerste toelating in Nederland | 2018-01-08 |
APK vervaldatum | 2025-01-08 |
Gebruikt als taxi | nee |
0 eigenaren
1 eigenaren
Aantal dagen in bezit: 2352
Aantal dagen in bezit: 44
Aantal dagen in bezit: 268
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Niet van toepassing
Wil je weten of deze auto een schadeverleden heeft? Deze informatie is alleen beschikbaar in ons premium rapport.
Bekijk de voordelen van ons premium rapportBovenbouw ondeugdelijk bevestigd (2x)
Overmatige vloeistoflekkage overige vloeistoffen
Koordlagen van luchtveerbalg beschadigd
Rempedaal niet stroef
Ruitenwisserinstallatie geeft onvoldoende zicht
Opspatafscherming ontbreekt (4x)
Achterlicht werkt niet (goed) (2x)
Lijnmarkering ontbreekt
Richtingaanwijzers kleur wijkt af/niet toegestaan (2x)
Band beschadigd (4x)
Stofhoes stuurinrichting beschadigd, dicht niet af
Opspatafscherming niet volgens voorschrift
Mechanische delen van het remsysteem vertonen slijtage
Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm
Koppelingspen te veel gesleten
Bij overmatige veroudering en verontreiniging van de motorolie kan er motorschade optreden met olielekkage tot gevolg.
De olielekkage kan een motorbrand veroorzaken.
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. Deze zal het oliefilterdeksel controleren en vervangen.
Aantal recent aangeboden bouwjaar 2018 | 0 |
---|---|
Gemiddeld aantal eigenaren | 1 |
Gemiddeld aantal dagen in bezit | 744 |
Periode | 2011-09-27 - 2025-04-30 |
Aantal geregistreerde auto's | 537 |
Aantal geregistreerde auto's laatste 12 maanden | 60 |
Aantal import auto's | 74 |
Aantal import auto's laatste 12 maanden | 7 |
Import percentage | 14% |
Bouwjaar | Registraties | Geïmporteerd | Gemiddelde nieuwprijs | Gemiddelde BPM |
---|---|---|---|---|
2011 | 2 | 1 | ||
2012 | 2 | 1 | ||
2013 | 20 | 2 | ||
2014 | 35 | 7 | ||
2015 | 34 | 5 | ||
2016 | 39 | 9 | ||
2017 | 33 | 4 | ||
2018 | 44 | 2 | ||
2019 | 53 | 5 | ||
2020 | 33 | 3 | ||
2021 | 41 | 5 | ||
2022 | 60 | 14 | ||
2023 | 65 | 8 | ||
2024 | 72 | 7 | ||
2025 | 5 | 1 |
Kenteken | Rapportcijfer | Vraagprijs | Kilometerstand |
---|---|---|---|
39-BDS-9 | Premium feature | Premium feature | |
02-BFD-8 | Premium feature | Premium feature | |
28-BZN-3 | Premium feature | Premium feature |
Kenteken | Laatst gezien | Rapportcijfer | Vraagprijs | Kilometerstand |
---|---|---|---|---|
74-BLB-9 | 2022-05-30 | Premium feature | Premium feature | |
90-BKZ-4 | 2022-02-08 | Premium feature | Premium feature | |
49-BKX-8 | 2021-07-16 | Premium feature | Premium feature | |
56-BNR-3 | 2021-04-19 | Premium feature | Premium feature | |
53-BJK-6 | 2024-06-12 | Premium feature | Premium feature | |
76-BPD-9 | 2021-09-24 | Premium feature | Premium feature | |
85-BFT-2 | 2024-11-13 | Premium feature | Premium feature | |
51-BGP-8 | 2024-02-23 | Premium feature | Premium feature | |
51-BGN-9 | 2022-11-14 | Premium feature | Premium feature | |
15-BFK-6 | 2022-11-30 | Premium feature | Premium feature | |
33-BXT-1 | 2025-01-05 | Premium feature | Premium feature |