€ 14.597,-
Ja, 2022
2000
2024-08-24
Merk | BMW |
---|---|
Model | 5er Reihe |
Type | sedan |
Kleur | groen |
Aantal deuren | 4 |
Gewicht | 1605 kg |
Brandstof | Benzine |
---|---|
Transmissie | Automaat |
Versnellingen | 5 |
Aantal cilinders | 6 |
Cilinderinhoud | 2494 m3 |
Vermogen (brandstofmotor) | 192 pk |
Brandstof | Benzine |
---|
Tennaamstelling | 2024-08-24 |
---|---|
Eerste registratie | 2000-10-18 |
Eerste toelating in Nederland | 2022-12-16 |
APK vervaldatum | 2026-03-15 |
Laatste RDW kilometerstand registratie in | 2025 |
Gebruikt als taxi | nee |
Er zijn 2 kilometerstanden en 7 verkoopprijzen bekend over deze auto.
Bekijk alle voordelen van het premium rapport3 recente eigenaren
Aantal dagen in bezit: 256
Aantal dagen in bezit: 84
Aantal dagen in bezit: 277
Aantal dagen in bezit: 250
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Wil je weten of deze auto een schadeverleden heeft? Deze informatie is alleen beschikbaar in ons premium rapport.
Bekijk de voordelen van ons premium rapport2 kilometerstanden bekend
Check beschikbaar
De resultaten van onze kilometerstand controle zijn alleen zichtbaar in ons premium rapport.
Bekijk de voordelen van ons premium rapportBand(en) aanwezig met een profieldiepte van 1,6 t/m 2,5 mm
Door verouderingseffecten in de gasgenerator van de bestuurdersairbag kan bij activatie een te hoge druk ontstaan.
bij activatie kan de binnendruk in de gasgenerator te hoog worden. De gasgenerator kan ontploffen en metalen onderdelen kunnen letsel veroorzaken, onder omstandigheden dodelijk letsel.
De voertuigeigenaar wordt uitgenodigd een afspraak te maken met de merkdealer. Deze zal de airbagmodule vervangen.
Door een defect aan de gasgenerator van de bestuurdersairbag kan deze ongecontroleerd afgaan ingeval van een aanrijding. Er kunnen metaaldelen vrijkomen en richting de inzittenden geschoten worden.
Indien het defect optreedt en wordt de airbag ten gevolge van een ongeval geactiveerd dan zal de airbag geen bescherming bieden en is er kans op het verwonden van de inzittenden door de rondvliegende metaaldelen.
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verhelpen. De voertuigeigenaar wordt uitgenodigd een afspraak te maken met de merkdealer. De dealer zal de bestuurdersairbag vervangen.
Gemiddelde recente vraagprijs bouwjaar 2000 | € 4.300,- |
---|---|
Gemiddelde recente kilometerstand bouwjaar 2000 | 245.880 |
Aantal recent aangeboden bouwjaar 2000 | 1 |
Gemiddeld aantal eigenaren | 3 |
Gemiddeld aantal dagen in bezit | 1117 |
Periode | 2000-09-22 - 2004-10-06 |
Aantal geregistreerde auto's | 603 |
Aantal geregistreerde auto's laatste 12 maanden | 0 |
Aantal import auto's | 81 |
Aantal import auto's laatste 12 maanden | 0 |
Import percentage | 13% |
Bouwjaar | Registraties | Geïmporteerd | Gemiddelde nieuwprijs | Gemiddelde BPM |
---|---|---|---|---|
2000 | 30 | 6 | € 14.202,- | |
2001 | 250 | 32 | € 29.766,- | € 14.037,- |
2002 | 236 | 28 | € 67.316,- | € 13.896,- |
2003 | 83 | 15 | € 62.822,- | € 13.683,- |
2004 | 4 | 0 | € 14.692,- |