Merk | BMW |
---|---|
Model | 530i |
Type | sedan |
Kleur | grijs |
Aantal deuren | 4 |
Gewicht | 1635 kg |
Brandstof | Benzine |
---|---|
Aantal cilinders | 6 |
Cilinderinhoud | 2979 m3 |
Vermogen (brandstofmotor) | 232 pk |
Brandstof | Benzine |
---|
Eerste registratie | 2001-04-04 |
---|---|
Eerste toelating in Nederland | 2016-05-21 |
APK vervaldatum | 2024-01-10 |
Laatste RDW kilometerstand registratie in | 2023 |
Gebruikt als taxi | nee |
Verkoopprijzen en kilomerstanden zijn beschikbaar in ons premium rapport.
Bekijk alle voordelenEr zijn 1 kilometerstand en 1 verkoopprijs bekend over deze auto.
Bekijk alle voordelen van het premium rapportAantal dagen in bezit: 6845
Aantal dagen in bezit: 802
Aantal dagen in bezit: 1119
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Wil je weten of deze auto een schadeverleden heeft? Deze informatie is alleen beschikbaar in ons premium rapport.
Bekijk de voordelen van ons premium rapport1 kilometerstand bekend
Check beschikbaar
De resultaten van onze kilometerstand controle zijn alleen zichtbaar in ons premium rapport.
Bekijk de voordelen van ons premium rapportAccu ondeugdelijk bevestigd
Band onvoldoende profiel (4x)
Spiegelglas beschadigd of verweerd
Dimlicht onjuist afgesteld
Band beschadigd
Bij de gasgenerator van de bestuurdersairbag kunnen er storingen ontstaan als deze door de jaren werd blootgesteld aan hoge absolute luchtvochtigheid en hoge temperatuurschommelingen
Als de bestuurdersairbag normaal wordt geactiveerd, kan de binnendruk in de gasgenerator te hoog worden. In het meest ongunstige geval kan de gasgenerator ontploffen en kunnen de metalen delen onder omstandigheden letsel veroorzaken.
De voertuigeigenaar wordt verzocht contact op te nemen met de merkdealer. De desbetreffende airbag zal worden vervangen.
Door een defect aan de gasgenerator van de bestuurdersairbag kan deze ongecontroleerd afgaan ingeval van een aanrijding. Er kunnen metaaldelen vrijkomen en richting de inzittenden geschoten worden.
Indien het defect optreedt en wordt de airbag ten gevolge van een ongeval geactiveerd dan zal de airbag geen bescherming bieden en is er kans op het verwonden van de inzittenden door de rondvliegende metaaldelen.
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verhelpen. De voertuigeigenaar wordt uitgenodigd een afspraak te maken met de merkdealer. De dealer zal de bestuurdersairbag vervangen.
Aantal recent aangeboden bouwjaar 2001 | 0 |
---|---|
Gemiddeld aantal eigenaren | 2 |
Gemiddeld aantal dagen in bezit | 702 |
Periode | 1983-05-11 - 2019-04-05 |
Aantal geregistreerde auto's | 333 |
Aantal geregistreerde auto's laatste 12 maanden | 9 |
Aantal import auto's | 171 |
Aantal import auto's laatste 12 maanden | 9 |
Import percentage | 51% |
Bouwjaar | Registraties | Geïmporteerd | Gemiddelde nieuwprijs | Gemiddelde BPM |
---|---|---|---|---|
1983 | 1 | 0 | ||
1988 | 4 | 2 | ||
1993 | 6 | 3 | € 14.328,- | |
1994 | 8 | 4 | ||
1995 | 2 | 1 | € 16.139,- | |
2000 | 14 | 7 | € 19.914,- | |
2001 | 41 | 21 | € 14.401,- | |
2002 | 19 | 10 | € 15.636,- | |
2003 | 71 | 37 | € 62.586,- | € 16.076,- |
2004 | 73 | 38 | € 73.163,- | € 16.110,- |
2005 | 22 | 11 | € 82.441,- | € 16.256,- |
2006 | 23 | 13 | € 78.210,- | € 14.122,- |
2007 | 12 | 6 | € 14.671,- | |
2008 | 11 | 6 | € 10.491,- | |
2009 | 2 | 1 | € 13.714,- | |
2010 | 1 | 0 | ||
2011 | 2 | 1 | € 94.445,- | € 29.387,- |
2012 | 4 | 2 | € 81.326,- | € 1.144,- |
2013 | 2 | 1 | € 113.787,- | € 53.813,- |
2017 | 7 | 3 | € 154.203,- | € 4.304,- |
2018 | 6 | 3 | € 92.618,- | € 22.404,- |
2019 | 2 | 1 | € 100.038,- | € 3.254,- |
Kenteken | Rapportcijfer | Vraagprijs | Kilometerstand |
---|---|---|---|
K-171-GZ | Premium feature | Premium feature | |
K-478-NZ | Premium feature | Premium feature | |
K-911-PV | Premium feature | Premium feature | |
TF-651-G | Premium feature | Premium feature | |
ZG-578-P | Premium feature | Premium feature | |
RV-362-H | Premium feature | Premium feature | |
N-540-HP | Premium feature | Premium feature |