€ 11.857,-
Ja, 2019
2002
Merk | BMW |
---|---|
Model | 530i |
Type | sedan |
Kleur | blauw |
Aantal deuren | 4 |
Gewicht | 1635 kg |
Brandstof | Benzine |
---|---|
Aantal cilinders | 6 |
Cilinderinhoud | 2979 m3 |
Vermogen (brandstofmotor) | 232 pk |
Brandstof | Benzine |
---|
Eerste registratie | 2002-01-18 |
---|---|
Eerste toelating in Nederland | 2019-10-31 |
APK vervaldatum | 2024-11-14 |
Laatste RDW kilometerstand registratie in | 2024 |
Gebruikt als taxi | nee |
2 recente eigenaren
Aantal dagen in bezit: 6495
Aantal dagen in bezit: 863
Aantal dagen in bezit: 749
Aantal dagen in bezit: 403
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Wil je weten of deze auto een schadeverleden heeft? Deze informatie is alleen beschikbaar in ons premium rapport.
Bekijk de voordelen van ons premium rapportOnderdeel stuurbekrachtiger ernstige lekkage
Onderdeel reminrichting niet juist bevestigd
Ruitensproeierinstallatie werkt niet
Dimlicht onjuist afgesteld (2x)
Mechanische delen van het remsysteem vertonen slijtage
Overmatige vloeistoflekkage overige vloeistoffen
Door een defect aan de gasgenerator van de bestuurdersairbag kan deze ongecontroleerd afgaan ingeval van een aanrijding. Er kunnen metaaldelen vrijkomen en richting de inzittenden geschoten worden.
Indien het defect optreedt en wordt de airbag ten gevolge van een ongeval geactiveerd dan zal de airbag geen bescherming bieden en is er kans op het verwonden van de inzittenden door de rondvliegende metaaldelen.
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verhelpen. De voertuigeigenaar wordt uitgenodigd een afspraak te maken met de merkdealer. De dealer zal de bestuurdersairbag vervangen.
Aantal recent aangeboden bouwjaar 2002 | 0 |
---|---|
Gemiddeld aantal eigenaren | 2 |
Gemiddeld aantal dagen in bezit | 702 |
Periode | 1983-05-11 - 2019-04-05 |
Aantal geregistreerde auto's | 333 |
Aantal geregistreerde auto's laatste 12 maanden | 9 |
Aantal import auto's | 171 |
Aantal import auto's laatste 12 maanden | 9 |
Import percentage | 51% |
Bouwjaar | Registraties | Geïmporteerd | Gemiddelde nieuwprijs | Gemiddelde BPM |
---|---|---|---|---|
1983 | 1 | 0 | ||
1988 | 4 | 2 | ||
1993 | 6 | 3 | € 14.328,- | |
1994 | 8 | 4 | ||
1995 | 2 | 1 | € 16.139,- | |
2000 | 14 | 7 | € 19.914,- | |
2001 | 41 | 21 | € 14.401,- | |
2002 | 19 | 10 | € 15.636,- | |
2003 | 71 | 37 | € 62.586,- | € 16.076,- |
2004 | 73 | 38 | € 73.163,- | € 16.110,- |
2005 | 22 | 11 | € 82.441,- | € 16.256,- |
2006 | 23 | 13 | € 78.210,- | € 14.122,- |
2007 | 12 | 6 | € 14.671,- | |
2008 | 11 | 6 | € 10.491,- | |
2009 | 2 | 1 | € 13.714,- | |
2010 | 1 | 0 | ||
2011 | 2 | 1 | € 94.445,- | € 29.387,- |
2012 | 4 | 2 | € 81.326,- | € 1.144,- |
2013 | 2 | 1 | € 113.787,- | € 53.813,- |
2017 | 7 | 3 | € 154.203,- | € 4.304,- |
2018 | 6 | 3 | € 92.618,- | € 22.404,- |
2019 | 2 | 1 | € 100.038,- | € 3.254,- |
Kenteken | Rapportcijfer | Vraagprijs | Kilometerstand |
---|---|---|---|
ZG-578-P | Premium feature | Premium feature | |
K-911-PV | Premium feature | Premium feature | |
K-478-NZ | Premium feature | Premium feature | |
K-171-GZ | Premium feature | Premium feature | |
TF-651-G | Premium feature | Premium feature | |
RV-362-H | Premium feature | Premium feature | |
N-540-HP | Premium feature | Premium feature |