Nee
2015
2023-07-06
Merk | Mercedes-benz |
---|---|
Model | Atego |
Type | gesloten opbouw |
Kleur | n.v.t. |
Gewicht | 5687 kg |
Brandstof | Diesel |
---|---|
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 5132 m3 |
Vermogen (brandstofmotor) | 157 pk |
Brandstof | Diesel |
---|
Tennaamstelling | 2023-07-06 |
---|---|
Eerste registratie | 2015-03-30 |
Eerste toelating in Nederland | 2015-03-30 |
APK vervaldatum | 2025-04-26 |
Gebruikt als taxi | nee |
Verkoopprijzen en kilomerstanden zijn beschikbaar in ons premium rapport.
Bekijk alle voordelenEr zijn 1 kilometerstand en 1 verkoopprijs bekend over deze auto.
Bekijk alle voordelen van het premium rapport2 recente eigenaren
Aantal dagen in bezit: 2993
Aantal dagen in bezit: 7
Aantal dagen in bezit: 20
Aantal dagen in bezit: 670
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Niet van toepassing
Wil je weten of deze auto een schadeverleden heeft? Deze informatie is alleen beschikbaar in ons premium rapport.
Bekijk de voordelen van ons premium rapport1 kilometerstand bekend
Check beschikbaar
De resultaten van onze kilometerstand controle zijn alleen zichtbaar in ons premium rapport.
Bekijk de voordelen van ons premium rapportBand beschadigd
Stuurkogel te veel speling
Richtingaanwijzers kleur wijkt af/niet toegestaan
Deur niet op normale wijze te openen
Achterlicht werkt niet (goed) (2x)
Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm
Band onvoldoende profiel (2x)
Ruitenwisserinstallatie geeft onvoldoende zicht
Kentekenplaatverlichting werkt niet (goed) / ontbreekt
Het onderste veerblad van de paraboolveren op de achteras zijn onvoldoende beschermd tegen corrosie. Hierdoor kan het onderste veerblad corroderen.
Het onderste veerblad kan breken. Hierdoor kan een deel van het veerblad op de weg terechtkomen. Dit kan een gevaar opleveren voor overige weggebruikers.
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verhelpen. De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De dealer zal de paraboolveren van de achteras controleren en indien nodig vervangen. .
Door trillingen van een kabelbeugel aan de motor op het contactpunt van de plus- en massakabel kan tussen de motor en versnellingsbak schade aan de isolatie optreden.
Kortsluiting en oververhitting van elektrische componenten met mogelijk brand tot gevolg. Tijdens het rijden kan de aandrijving en/of het boordnet uitvallen. Vanuit stilstand zou het voertuig bij een niet aangetrokken handrem in beweging kunnen komen.
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verhelpen. De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. Deze zal een kabelbinder verwijderen, een extra steun voor fixatie van de massaleiding inbouwen en de ligging van de elektrische kabelboom controleren en zo nodig corrigeren.
Als gevolg van een te strakke ligging van de kabelboom kan door trillingen en vibraties een breuk van de kabelschoen van de massaleiding bij de bevestigingsbouten van de motor ontstaan.
Bij onderbreking kan het voertuig spanningsloos worden. Als gevolg hiervan kan de motor, het instrumentenpaneel, de verlichting en waarschuwingsverlichting uitvallen.
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verhelpen. De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. Bij het voertuig zal de ligging van de kabelboom worden gecorrigeerd en de aanwezige kabelschoen door een pijpkabelschoen worden vervangen.
De paraboolveer op de achteras is onvoldoende sterk geproduceerd. Hierdoor kan de veer breken.
Het afgebroken deel van de veer. van ongeveer 2-3 kg, kan op de rijbaan terechtkomen en een gevaar vormen voor het overige verkeer.
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verhelpen. De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. Deze zal de achterveren controleren en zo nodig de veren vervangen.
Aantal recent aangeboden bouwjaar 2015 | 0 |
---|---|
Gemiddeld aantal eigenaren | 2 |
Gemiddeld aantal dagen in bezit | 651 |
Periode | 1999-10-13 - 2024-12-29 |
Aantal geregistreerde auto's | 2075 |
Aantal geregistreerde auto's laatste 12 maanden | 191 |
Aantal import auto's | 323 |
Aantal import auto's laatste 12 maanden | 54 |
Import percentage | 16% |
Bouwjaar | Registraties | Geïmporteerd | Gemiddelde nieuwprijs | Gemiddelde BPM |
---|---|---|---|---|
1999 | 1 | 1 | ||
2000 | 2 | 1 | ||
2001 | 5 | 3 | ||
2002 | 2 | 1 | ||
2003 | 2 | 1 | ||
2004 | 11 | 6 | ||
2006 | 2 | 1 | ||
2007 | 6 | 3 | ||
2008 | 5 | 2 | ||
2009 | 10 | 5 | ||
2010 | 2 | 1 | ||
2011 | 4 | 2 | ||
2012 | 3 | 1 | ||
2013 | 134 | 23 | ||
2014 | 198 | 50 | ||
2015 | 193 | 48 | ||
2016 | 212 | 35 | ||
2017 | 174 | 35 | ||
2018 | 206 | 19 | ||
2019 | 169 | 24 | ||
2020 | 172 | 13 | ||
2021 | 92 | 8 | ||
2022 | 129 | 18 | ||
2023 | 139 | 14 | ||
2024 | 203 | 8 |