Merk | Mercedes-benz |
---|---|
Model | Atego |
Type | gesloten opbouw |
Kleur | n.v.t. |
Gewicht | 5675 kg |
Brandstof | Diesel |
---|---|
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 5132 m3 |
Vermogen (brandstofmotor) | 177 pk |
Brandstof | Diesel |
---|
Eerste registratie | 2015-03-13 |
---|---|
Eerste toelating in Nederland | 2015-03-13 |
APK vervaldatum | 2024-03-17 |
Gebruikt als taxi | nee |
Verkoopprijzen en kilomerstanden zijn beschikbaar in ons premium rapport.
Bekijk alle voordelenEr zijn 1 kilometerstand en 1 verkoopprijs bekend over deze auto.
Bekijk alle voordelen van het premium rapport0 eigenaren
2 eigenaren
Aantal dagen in bezit: 896
Aantal dagen in bezit: 2296
Aantal dagen in bezit: 511
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Niet van toepassing
Wil je weten of deze auto een schadeverleden heeft? Deze informatie is alleen beschikbaar in ons premium rapport.
Bekijk de voordelen van ons premium rapport1 kilometerstand bekend
Check beschikbaar
De resultaten van onze kilometerstand controle zijn alleen zichtbaar in ons premium rapport.
Bekijk de voordelen van ons premium rapportRuitenwisserinstallatie geeft onvoldoende zicht (2x)
Ruitensproeierinstallatie werkt niet goed
Dim-, grootlicht werkt niet (goed)
(Zij-)markeringslicht werkt niet (goed)
Spiegelglas beschadigd of verweerd
Het drijfgas van de airbag is mogelijk door een langdurige blootstelling aan een hoge vochtigheidsgraad en een hoge temperatuur aangetast zijn, hierdoor kunnen de gasgeneratoren van de airbag mogelijk overmatige interne druk creëren.
Bij activatie van de airbag kunnen metaaldeeltjes uit de behuizing vrijkomen.
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De werkzaamheden bestaan uit het vervangen van de airbag.
Door trillingen van een kabelbeugel aan de motor op het contactpunt van de plus- en massakabel kan tussen de motor en versnellingsbak schade aan de isolatie optreden.
Kortsluiting en oververhitting van elektrische componenten met mogelijk brand tot gevolg. Tijdens het rijden kan de aandrijving en/of het boordnet uitvallen. Vanuit stilstand zou het voertuig bij een niet aangetrokken handrem in beweging kunnen komen.
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verhelpen. De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. Deze zal een kabelbinder verwijderen, een extra steun voor fixatie van de massaleiding inbouwen en de ligging van de elektrische kabelboom controleren en zo nodig corrigeren.
Als gevolg van een te strakke ligging van de kabelboom kan door trillingen en vibraties een breuk van de kabelschoen van de massaleiding bij de bevestigingsbouten van de motor ontstaan.
Bij onderbreking kan het voertuig spanningsloos worden. Als gevolg hiervan kan de motor, het instrumentenpaneel, de verlichting en waarschuwingsverlichting uitvallen.
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verhelpen. De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. Bij het voertuig zal de ligging van de kabelboom worden gecorrigeerd en de aanwezige kabelschoen door een pijpkabelschoen worden vervangen.
De chassiskabelboom is onder spanning ingebouwd. Dit kan leiden tot kabelschoenbreuk van de massaverbinding aan de massa-aansluiting aan de motor.
Uitval van de werking van de bedieningsknoppen op het stuurwiel of de claxon. Bij sterke schokken en/of draaiende bewegingen van het stuur kan een kortsluiting met een spontane activering van de airbags optreden.
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verhelpen. De voertuigeigenaar wordt verzocht om per omgaande een afspraak te maken met een merkdealer. Van het voertuig zal de montage van de massaleiding worden gecontroleerd, en indien van toepassing juist gemonteerd worden. Vervolgens zal een extra massakabel inclusief diode voor het contactspiraal naar de bouten van het instrumentenpaneel worden gemonteerd.
Aantal recent aangeboden bouwjaar 2015 | 0 |
---|---|
Gemiddeld aantal eigenaren | 2 |
Gemiddeld aantal dagen in bezit | 649 |
Periode | 1999-10-13 - 2024-12-29 |
Aantal geregistreerde auto's | 2074 |
Aantal geregistreerde auto's laatste 12 maanden | 191 |
Aantal import auto's | 322 |
Aantal import auto's laatste 12 maanden | 53 |
Import percentage | 16% |
Bouwjaar | Registraties | Geïmporteerd | Gemiddelde nieuwprijs | Gemiddelde BPM |
---|---|---|---|---|
1999 | 1 | 1 | ||
2000 | 2 | 1 | ||
2001 | 5 | 3 | ||
2002 | 2 | 1 | ||
2003 | 2 | 1 | ||
2004 | 11 | 6 | ||
2006 | 2 | 1 | ||
2007 | 6 | 3 | ||
2008 | 5 | 2 | ||
2009 | 10 | 5 | ||
2010 | 2 | 1 | ||
2011 | 4 | 2 | ||
2012 | 3 | 1 | ||
2013 | 134 | 23 | ||
2014 | 198 | 50 | ||
2015 | 193 | 48 | ||
2016 | 212 | 35 | ||
2017 | 174 | 35 | ||
2018 | 205 | 18 | ||
2019 | 169 | 24 | ||
2020 | 172 | 13 | ||
2021 | 92 | 8 | ||
2022 | 129 | 18 | ||
2023 | 139 | 14 | ||
2024 | 203 | 8 |