€ 13.885,-
Ja, 2004
2000
Merk | BMW |
---|---|
Model | 3er Reihe |
Type | stationwagen |
Kleur | blauw |
Aantal deuren | 4 |
Gewicht | 1600 kg |
Brandstof | Benzine |
---|---|
Transmissie | Automaat |
Versnellingen | 5 |
Aantal cilinders | 6 |
Cilinderinhoud | 2793 m3 |
Vermogen (brandstofmotor) | 193 pk |
Brandstof | Benzine |
---|
Eerste registratie | 2000-03-01 |
---|---|
Eerste toelating in Nederland | 2004-03-11 |
APK vervaldatum | 2025-03-25 |
Laatste RDW kilometerstand registratie in | 2025 |
Gebruikt als taxi | nee |
Aantal dagen in bezit: 1590
Aantal dagen in bezit: 6826
Aantal dagen in bezit: 651
Aantal dagen in bezit: 6
Aantal dagen in bezit: 169
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Wil je weten of deze auto een schadeverleden heeft? Deze informatie is alleen beschikbaar in ons premium rapport.
Bekijk de voordelen van ons premium rapportUitlaatsysteem niet gasdicht / onveilige afvoer uitlaatgasse (2x)
Draaipunt onafhankelijke wielophanging te veel speling
Schijf-, trommelrem loopt niet vrij (4x)
Remschijf ernstig gecorrodeerd (4x)
Deur niet op normale wijze te openen
Band onvoldoende profiel (2x)
Overmatige vloeistoflekkage overige vloeistoffen
Fusee(kogel) te veel speling
Remleiding door corrosie aangetast
De gasgenerator van de bestuurdersairbag kan vanwege de mogelijkheid van inwerking van vocht en veroudering bij activeren een te hoge druk opbouwen. Als gevolg kan de gasgenerator ontploffen en kunnen metaaldelen losraken en weggeschoten worden.
Geen of niet voldoende bescherming bieden en verwonden van de bestuurder en andere inzittenden.
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. Deze zal de productiecode van de gasgenerator controleren en mogelijk moet de gasgenerator worden vervangen. De voertuigeigenaar wordt mogelijk aangeraden het voertuig dan niet meer te gebruiken. De voertuigeigenaar wordt mogelijk einde van het derde kwartaal van 2020 opnieuw uitgenodigd de airbag te laten vervangen.
Door verouderingseffecten in de gasgenerator van de bijrijdersairbag kan bij het activeren een te hoge druk ontstaan. Hierdoor kan van de gasgenerator de behuizing losraken en kunnen metalen fragmenten losraken en wegschieten.
Wordt de airbag ten gevolge van een ongeval geactiveerd en raakt de behuizing los, dan zal de airbag geen bescherming bieden en is er kans op het verwonden van de inzittenden.
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verhelpen. De voertuigeigenaar wordt uitgenodigd een afspraak te maken met de merkdealer. Deze zal de airbagmodule aan de passagierszijde vervangen.
Gemiddelde recente vraagprijs bouwjaar 2000 | € 4.995,- |
---|---|
Gemiddelde recente kilometerstand bouwjaar 2000 | 191.368 |
Aantal recent aangeboden bouwjaar 2000 | 6 |
Gemiddeld aantal eigenaren | 3 |
Gemiddeld aantal dagen in bezit | 872 |
Periode | 1999-05-26 - 2001-05-25 |
Aantal geregistreerde auto's | 268 |
Aantal geregistreerde auto's laatste 12 maanden | 0 |
Aantal import auto's | 107 |
Aantal import auto's laatste 12 maanden | 0 |
Import percentage | 40% |
Bouwjaar | Registraties | Geïmporteerd | Gemiddelde nieuwprijs | Gemiddelde BPM |
---|---|---|---|---|
1999 | 90 | 42 | € 13.044,- | |
2000 | 174 | 63 | € 13.976,- | |
2001 | 4 | 2 | € 11.982,- |
Kenteken | Rapportcijfer | Vraagprijs | Kilometerstand |
---|---|---|---|
92-FK-PR | Premium feature | Premium feature | |
54-FD-TZ | Premium feature | Premium feature | |
07-PP-TR | Premium feature | Premium feature | |
41-FN-XT | Premium feature | Premium feature | |
H-960-XZ | Premium feature | Premium feature |