Ja, 2020
2014
Merk | Mercedes-benz |
---|---|
Model | Atego |
Type | gesloten opbouw |
Kleur | n.v.t. |
Gewicht | 8011 kg |
Brandstof | Diesel |
---|---|
Aantal cilinders | 6 |
Cilinderinhoud | 7698 m3 |
Vermogen (brandstofmotor) | 300 pk |
Brandstof | Diesel |
---|
Eerste registratie | 2014-07-17 |
---|---|
Eerste toelating in Nederland | 2020-09-08 |
APK vervaldatum | 2024-05-26 |
Gebruikt als taxi | nee |
0 eigenaren
2 eigenaren
Aantal dagen in bezit: 2245
Aantal dagen in bezit: 581
Aantal dagen in bezit: 636
Aantal dagen in bezit: 480
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Niet van toepassing
Wil je weten of deze auto een schadeverleden heeft? Deze informatie is alleen beschikbaar in ons premium rapport.
Bekijk de voordelen van ons premium rapportRemlicht werkt niet (goed)
Richtingaanwijzers kleur wijkt af/niet toegestaan
Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm
Het drijfgas van de airbag is mogelijk door een langdurige blootstelling aan een hoge vochtigheidsgraad en een hoge temperatuur aangetast zijn, hierdoor kunnen de gasgeneratoren van de airbag mogelijk overmatige interne druk creëren.
Bij activatie van de airbag kunnen metaaldeeltjes uit de behuizing vrijkomen.
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De werkzaamheden bestaan uit het vervangen van de airbag.
Aantal recent aangeboden bouwjaar 2014 | 0 |
---|---|
Gemiddeld aantal eigenaren | 2 |
Gemiddeld aantal dagen in bezit | 649 |
Periode | 1999-10-13 - 2024-12-29 |
Aantal geregistreerde auto's | 2074 |
Aantal geregistreerde auto's laatste 12 maanden | 191 |
Aantal import auto's | 322 |
Aantal import auto's laatste 12 maanden | 53 |
Import percentage | 16% |
Bouwjaar | Registraties | Geïmporteerd | Gemiddelde nieuwprijs | Gemiddelde BPM |
---|---|---|---|---|
1999 | 1 | 1 | ||
2000 | 2 | 1 | ||
2001 | 5 | 3 | ||
2002 | 2 | 1 | ||
2003 | 2 | 1 | ||
2004 | 11 | 6 | ||
2006 | 2 | 1 | ||
2007 | 6 | 3 | ||
2008 | 5 | 2 | ||
2009 | 10 | 5 | ||
2010 | 2 | 1 | ||
2011 | 4 | 2 | ||
2012 | 3 | 1 | ||
2013 | 134 | 23 | ||
2014 | 198 | 50 | ||
2015 | 193 | 48 | ||
2016 | 212 | 35 | ||
2017 | 174 | 35 | ||
2018 | 205 | 18 | ||
2019 | 169 | 24 | ||
2020 | 172 | 13 | ||
2021 | 92 | 8 | ||
2022 | 129 | 18 | ||
2023 | 139 | 14 | ||
2024 | 203 | 8 |