€ 35.523,-
Ja, 2019
2003
2020-03-23
Merk | Porsche |
---|---|
Model | Cayenne Turbo |
Type | MPV |
Kleur | grijs |
Aantal deuren | 4 |
Gewicht | 2430 kg |
Brandstof | Benzine |
---|---|
Aantal cilinders | 8 |
Cilinderinhoud | 4511 m3 |
Vermogen (brandstofmotor) | 451 pk |
Brandstof | Benzine |
---|
Tennaamstelling | 2020-03-23 |
---|---|
Eerste registratie | 2003-11-14 |
Eerste toelating in Nederland | 2019-06-20 |
APK vervaldatum | 2026-02-07 |
Laatste RDW kilometerstand registratie in | 2025 |
Gebruikt als taxi | nee |
Er zijn 7 kilometerstanden en 3 verkoopprijzen bekend over deze auto.
Bekijk alle voordelen van het premium rapport3 recente eigenaren
Aantal dagen in bezit: 1866
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Wil je weten of deze auto een schadeverleden heeft? Deze informatie is alleen beschikbaar in ons premium rapport.
Bekijk de voordelen van ons premium rapport7 kilometerstanden bekend
Check beschikbaar
De resultaten van onze kilometerstand controle zijn alleen zichtbaar in ons premium rapport.
Bekijk de voordelen van ons premium rapportUitlaatsysteem niet gasdicht / onveilige afvoer uitlaatgasse
Stuurkogel te veel speling
Onderdeel brandstofsysteem ondeugdelijk bevestigd
Fusee(kogel) te veel speling
Stofhoes fuseekogel beschadigd en dicht niet af
Licht- donkerscheiding dimlicht onduidelijk
Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm
Bij de keuzehendelkabel is een kunststof bus gemonteerd die bij het schakelen en terugschakelen kan breken. Hierdoor ontstaat speling en een slechte verbinding tussen keuzehendel en versnellingsbak.
De met de keuzehendel gekozen versnelling wordt niet correct in de transmissie ingeschakeld. Gebeurt dit bij keuzehendelstand P en bij een niet-geactiveerde parkeerrem, dan is de auto niet beveiligd tegen wegrollen.
De voertuigeigenaar wordt verzocht aan afspraak te maken met een merkdealer. Deze zal de kunststof bus vervangen.
Aantal recent aangeboden bouwjaar 2003 | 0 |
---|---|
Gemiddeld aantal eigenaren | 2 |
Gemiddeld aantal dagen in bezit | 446 |
Periode | 2002-12-05 - 2012-02-24 |
Aantal geregistreerde auto's | 127 |
Aantal geregistreerde auto's laatste 12 maanden | 7 |
Aantal import auto's | 68 |
Aantal import auto's laatste 12 maanden | 7 |
Import percentage | 54% |
Bouwjaar | Registraties | Geïmporteerd | Gemiddelde nieuwprijs | Gemiddelde BPM |
---|---|---|---|---|
2002 | 4 | 2 | € 38.155,- | |
2003 | 27 | 14 | € 143.646,- | € 33.355,- |
2004 | 19 | 10 | € 37.603,- | |
2005 | 26 | 14 | € 33.119,- | |
2006 | 5 | 3 | € 25.681,- | |
2007 | 19 | 11 | € 32.843,- | |
2008 | 13 | 6 | € 38.801,- | |
2009 | 2 | 1 | € 45.016,- | |
2010 | 10 | 6 | € 168.722,- | € 31.168,- |
2012 | 2 | 1 | € 176.085,- | € 36.205,- |
Kenteken | Rapportcijfer | Vraagprijs | Kilometerstand |
---|---|---|---|
R-831-VT | Premium feature | Premium feature | |
GNN-62-T | Premium feature | Premium feature | |
GBS-45-X | Premium feature | Premium feature |