Merk | BMW |
---|---|
Model | M3 |
Type | cabriolet |
Kleur | blauw |
Aantal deuren | 2 |
Gewicht | 1730 kg |
Brandstof | Benzine |
---|---|
Transmissie | Onbekend |
Versnellingen | 6 |
Aantal cilinders | 6 |
Cilinderinhoud | 3246 m3 |
Vermogen (brandstofmotor) | 343 pk |
Brandstof | Benzine |
---|
Eerste registratie | 2001-05-28 |
---|---|
Eerste toelating in Nederland | 2024-03-21 |
Laatste RDW kilometerstand registratie in | 2024 |
Gebruikt als taxi | nee |
Verkoopprijzen en kilomerstanden zijn beschikbaar in ons premium rapport.
Bekijk alle voordelenEr zijn 1 kilometerstand en 1 verkoopprijs bekend over deze auto.
Bekijk alle voordelen van het premium rapport1 recente eigenaren
Aantal dagen in bezit: 8333
Aantal dagen in bezit: 406
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Wil je weten of deze auto een schadeverleden heeft? Deze informatie is alleen beschikbaar in ons premium rapport.
Bekijk de voordelen van ons premium rapport1 kilometerstand bekend
Check beschikbaar
De resultaten van onze kilometerstand controle zijn alleen zichtbaar in ons premium rapport.
Bekijk de voordelen van ons premium rapportBij de gasgenerator van de bestuurdersairbag kunnen er storingen ontstaan als deze door de jaren werd blootgesteld aan hoge absolute luchtvochtigheid en hoge temperatuurschommelingen
Als de bestuurdersairbag normaal wordt geactiveerd, kan de binnendruk in de gasgenerator te hoog worden. In het meest ongunstige geval kan de gasgenerator ontploffen en kunnen de metalen delen onder omstandigheden letsel veroorzaken.
De voertuigeigenaar wordt verzocht contact op te nemen met de merkdealer. De desbetreffende airbag zal worden vervangen.
Door een defect aan de gasgenerator van de bestuurdersairbag kan deze ongecontroleerd afgaan ingeval van een aanrijding. Er kunnen metaaldelen vrijkomen en richting de inzittenden geschoten worden.
Indien het defect optreedt en wordt de airbag ten gevolge van een ongeval geactiveerd dan zal de airbag geen bescherming bieden en is er kans op het verwonden van de inzittenden door de rondvliegende metaaldelen.
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verhelpen. De voertuigeigenaar wordt uitgenodigd een afspraak te maken met de merkdealer. De dealer zal de bestuurdersairbag vervangen.
Door verouderingseffecten in de gasgenerator van de bijrijdersairbag kan bij het activeren een te hoge druk ontstaan. Hierdoor kan van de gasgenerator de behuizing losraken en kunnen metalen fragmenten losraken en wegschieten.
Wordt de airbag ten gevolge van een ongeval geactiveerd en raakt de behuizing los, dan zal de airbag geen bescherming bieden en is er kans op het verwonden van de inzittenden.
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verhelpen. De voertuigeigenaar wordt uitgenodigd een afspraak te maken met de merkdealer. Deze zal de airbagmodule aan de passagierszijde vervangen.
Gemiddelde recente vraagprijs bouwjaar 2001 | € 36.461,- |
---|---|
Gemiddelde recente kilometerstand bouwjaar 2001 | 167.852 |
Aantal recent aangeboden bouwjaar 2001 | 2 |
Gemiddeld aantal eigenaren | 2 |
Gemiddeld aantal dagen in bezit | 1402 |
Periode | 2000-11-14 - 2007-07-02 |
Aantal geregistreerde auto's | 281 |
Aantal geregistreerde auto's laatste 12 maanden | 4 |
Aantal import auto's | 105 |
Aantal import auto's laatste 12 maanden | 4 |
Import percentage | 37% |
Bouwjaar | Registraties | Geïmporteerd | Gemiddelde nieuwprijs | Gemiddelde BPM |
---|---|---|---|---|
2000 | 2 | 1 | € 22.817,- | |
2001 | 67 | 29 | € 23.686,- | |
2002 | 102 | 32 | € 24.395,- | |
2003 | 49 | 15 | € 88.417,- | € 22.445,- |
2004 | 28 | 13 | € 25.108,- | |
2005 | 23 | 10 | € 98.438,- | € 25.376,- |
2006 | 8 | 4 | € 103.484,- | € 27.431,- |
2007 | 2 | 1 | € 24.239,- |