€ 24.779,-
Ja, 2012
2004
2021-03-12
Merk | BMW |
---|---|
Model | M3 |
Type | cabriolet |
Kleur | groen |
Aantal deuren | 2 |
Gewicht | 1730 kg |
Brandstof | Benzine |
---|---|
Transmissie | Onbekend |
Versnellingen | 6 |
Aantal cilinders | 6 |
Cilinderinhoud | 3246 m3 |
Vermogen (brandstofmotor) | 343 pk |
Brandstof | Benzine |
---|
Tennaamstelling | 2021-03-12 |
---|---|
Eerste registratie | 2004-02-26 |
Eerste toelating in Nederland | 2012-03-27 |
APK vervaldatum | 2025-06-13 |
Laatste RDW kilometerstand registratie in | 2024 |
Gebruikt als taxi | nee |
Verkoopprijzen en kilomerstanden zijn beschikbaar in ons premium rapport.
Bekijk alle voordelenEr zijn 1 kilometerstand en 4 verkoopprijzen bekend over deze auto.
Bekijk alle voordelen van het premium rapport3 recente eigenaren
Aantal dagen in bezit: 1355
Aantal dagen in bezit: 272
Aantal dagen in bezit: 1511
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Wil je weten of deze auto een schadeverleden heeft? Deze informatie is alleen beschikbaar in ons premium rapport.
Bekijk de voordelen van ons premium rapport1 kilometerstand bekend
Check beschikbaar
De resultaten van onze kilometerstand controle zijn alleen zichtbaar in ons premium rapport.
Bekijk de voordelen van ons premium rapportBandenspanning niet op juiste waarde
Dimlicht onjuist afgesteld
Band onvoldoende profiel (4x)
Stadslicht werkt niet (goed) (2x)
Door een defect aan de gasgenerator van de bestuurdersairbag kan deze ongecontroleerd afgaan ingeval van een aanrijding. Er kunnen metaaldelen vrijkomen en richting de inzittenden geschoten worden.
Indien het defect optreedt en wordt de airbag ten gevolge van een ongeval geactiveerd dan zal de airbag geen bescherming bieden en is er kans op het verwonden van de inzittenden door de rondvliegende metaaldelen.
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verhelpen. De voertuigeigenaar wordt uitgenodigd een afspraak te maken met de merkdealer. De dealer zal de bestuurdersairbag vervangen.
Door verouderingseffecten in de gasgenerator van de bijrijdersairbag kan bij het activeren een te hoge druk ontstaan. Hierdoor kan van de gasgenerator de behuizing losraken en kunnen metalen fragmenten losraken en wegschieten.
Wordt de airbag ten gevolge van een ongeval geactiveerd en raakt de behuizing los, dan zal de airbag geen bescherming bieden en is er kans op het verwonden van de inzittenden.
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verhelpen. De voertuigeigenaar wordt uitgenodigd een afspraak te maken met de merkdealer. Deze zal de airbagmodule aan de passagierszijde vervangen.
Gemiddelde recente vraagprijs bouwjaar 2004 | € 46.950,- |
---|---|
Gemiddelde recente kilometerstand bouwjaar 2004 | 156.681 |
Aantal recent aangeboden bouwjaar 2004 | 3 |
Gemiddeld aantal eigenaren | 2 |
Gemiddeld aantal dagen in bezit | 1402 |
Periode | 2000-11-14 - 2007-07-02 |
Aantal geregistreerde auto's | 281 |
Aantal geregistreerde auto's laatste 12 maanden | 4 |
Aantal import auto's | 105 |
Aantal import auto's laatste 12 maanden | 4 |
Import percentage | 37% |
Bouwjaar | Registraties | Geïmporteerd | Gemiddelde nieuwprijs | Gemiddelde BPM |
---|---|---|---|---|
2000 | 2 | 1 | € 22.817,- | |
2001 | 67 | 29 | € 23.686,- | |
2002 | 102 | 32 | € 24.395,- | |
2003 | 49 | 15 | € 88.417,- | € 22.445,- |
2004 | 28 | 13 | € 25.108,- | |
2005 | 23 | 10 | € 98.438,- | € 25.376,- |
2006 | 8 | 4 | € 103.484,- | € 27.431,- |
2007 | 2 | 1 | € 24.239,- |