€ 5.214,-
Ja, 2025
2009
2025-04-12
Merk | BMW |
---|---|
Model | 318i |
Type | sedan |
Kleur | zwart |
Aantal deuren | 4 |
Gewicht | 1435 kg |
Brandstof | Benzine |
---|---|
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1995 m3 |
Vermogen (brandstofmotor) | 143 pk |
Brandstof | Benzine |
---|
Tennaamstelling | 2025-04-12 |
---|---|
Eerste registratie | 2009-10-19 |
Eerste toelating in Nederland | 2025-04-12 |
APK vervaldatum | 2026-04-22 |
Laatste RDW kilometerstand registratie in | 2025 |
Gebruikt als taxi | nee |
Verkoopprijzen en kilomerstanden zijn beschikbaar in ons premium rapport.
Bekijk alle voordelenEr zijn 2 kilometerstanden en 3 verkoopprijzen bekend over deze auto.
Bekijk alle voordelen van het premium rapportAantal dagen in bezit: 5654
Aantal dagen in bezit: 25
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Wil je weten of deze auto een schadeverleden heeft? Deze informatie is alleen beschikbaar in ons premium rapport.
Bekijk de voordelen van ons premium rapport2 kilometerstanden bekend
Check beschikbaar
De resultaten van onze kilometerstand controle zijn alleen zichtbaar in ons premium rapport.
Bekijk de voordelen van ons premium rapportBand(en) aanwezig met een profieldiepte van 1,6 t/m 2,5 mm
Uitlaatsysteem niet gasdicht / onveilige afvoer uitlaatgasse
Koplamp met afwijkend lichtbeeld onjuist afgesteld
Het gas in de gasgenerator van de bestuurdersairbag kan verouderen en als gevolg kan bij activeren van de airbag een te hoge druk ontstaan.
Fragmenteren van de behuizing.
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. Deze zal de airbag controleren en eventueel vervangen.
In de stekkerverbinding op de aanjagereindtrap kan wrijvingscorrosie ontstaan. Hierdoor kan in de stekkerverbinding een elektrische weerstand ontstaan.
De stekkerverbinding kan oververhit raken met kans op kortsluiting.
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De dealer zal de stekkerverbinding van de aanjagereindtrap controleren en herstellen. Indien nodig wordt de aanjagereindtrap vervangen.
Aantal recent aangeboden bouwjaar 2009 | 0 |
---|---|
Gemiddeld aantal eigenaren | 2 |
Gemiddeld aantal dagen in bezit | 842 |
Periode | 1981-05-08 - 2024-12-13 |
Aantal geregistreerde auto's | 255 |
Aantal geregistreerde auto's laatste 12 maanden | 17 |
Aantal import auto's | 137 |
Aantal import auto's laatste 12 maanden | 16 |
Import percentage | 54% |
Bouwjaar | Registraties | Geïmporteerd | Gemiddelde nieuwprijs | Gemiddelde BPM |
---|---|---|---|---|
1981 | 2 | 1 | ||
1982 | 3 | 1 | € 2.462,- | |
1983 | 2 | 1 | ||
1984 | 10 | 5 | ||
1985 | 12 | 6 | ||
1986 | 4 | 2 | € 2.990,- | |
1987 | 4 | 2 | ||
1988 | 10 | 5 | € 3.979,- | |
1989 | 1 | 0 | ||
1990 | 11 | 6 | ||
1991 | 5 | 3 | ||
1992 | 7 | 3 | ||
1993 | 8 | 5 | ||
1994 | 4 | 2 | € 6.297,- | |
1995 | 4 | 2 | € 6.794,- | |
1996 | 2 | 1 | ||
1997 | 2 | 1 | € 24.501,- | |
1998 | 13 | 9 | € 7.931,- | |
1999 | 5 | 4 | € 16.488,- | |
2000 | 5 | 3 | € 8.069,- | |
2001 | 5 | 4 | € 7.648,- | |
2002 | 11 | 6 | € 41.940,- | € 6.617,- |
2003 | 25 | 13 | € 33.400,- | € 8.109,- |
2004 | 30 | 16 | € 39.917,- | € 7.639,- |
2005 | 25 | 13 | € 8.005,- | |
2006 | 28 | 14 | € 42.934,- | € 6.828,- |
2007 | 3 | 2 | € 8.804,- | |
2008 | 2 | 1 | € 7.196,- | |
2009 | 2 | 1 | € 5.214,- | |
2010 | 2 | 1 | € 41.422,- | € 6.902,- |
2011 | 2 | 1 | € 39.849,- | € 6.026,- |
2019 | 2 | 1 | € 41.502,- | € 1.557,- |
2021 | 2 | 1 | € 46.554,- | € 3.146,- |
2022 | 1 | 1 | € 48.868,- | € 6.531,- |
2024 | 1 | 0 | € 54.488,- | € 9.271,- |
Kenteken | Rapportcijfer | Vraagprijs | Kilometerstand |
---|---|---|---|
PV-576-D | Premium feature | Premium feature |