Ja, 2021
2018
2022-08-30
Merk | MAN |
---|---|
Model | Tgx |
Type | opleggertrekker |
Kleur | n.v.t. |
Gewicht | 8133 kg |
Brandstof | Diesel |
---|---|
Aantal cilinders | 6 |
Cilinderinhoud | 12419 m3 |
Vermogen (brandstofmotor) | 421 pk |
Brandstof | Diesel |
---|
Tennaamstelling | 2022-08-30 |
---|---|
Eerste registratie | 2018-01-02 |
Eerste toelating in Nederland | 2021-01-25 |
APK vervaldatum | 2026-02-02 |
Gebruikt als taxi | nee |
0 eigenaren
2 eigenaren
Aantal dagen in bezit: 535
Aantal dagen in bezit: 47
Aantal dagen in bezit: 978
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Niet van toepassing
Wil je weten of deze auto een schadeverleden heeft? Deze informatie is alleen beschikbaar in ons premium rapport.
Bekijk de voordelen van ons premium rapportAchterlicht werkt niet (goed)
Achteruitrijlicht werkt niet (goed)
Stadslicht werkt niet (goed)
Onderbreking stroomvoorziening meer dan 5 minuten
Alle gegevens voertuigunit wijken af van de installatieplaat
Band(en) aanwezig met een profieldiepte van 1,6 t/m 2,5 mm
Bij overmatige veroudering en verontreiniging van de motorolie kan er motorschade optreden met olielekkage tot gevolg.
De olielekkage kan een motorbrand veroorzaken.
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. Deze zal het oliefilterdeksel controleren en vervangen.
Aantal recent aangeboden bouwjaar 2018 | 0 |
---|---|
Gemiddeld aantal eigenaren | 2 |
Gemiddeld aantal dagen in bezit | 557 |
Periode | 2008-05-08 - 2025-03-10 |
Aantal geregistreerde auto's | 1221 |
Aantal geregistreerde auto's laatste 12 maanden | 112 |
Aantal import auto's | 478 |
Aantal import auto's laatste 12 maanden | 71 |
Import percentage | 39% |
Bouwjaar | Registraties | Geïmporteerd | Gemiddelde nieuwprijs | Gemiddelde BPM |
---|---|---|---|---|
2008 | 2 | 1 | ||
2009 | 4 | 2 | ||
2010 | 5 | 3 | ||
2011 | 6 | 4 | ||
2012 | 35 | 8 | ||
2013 | 76 | 17 | ||
2014 | 106 | 41 | ||
2015 | 115 | 40 | ||
2016 | 142 | 67 | ||
2017 | 145 | 69 | ||
2018 | 199 | 92 | ||
2019 | 128 | 59 | ||
2020 | 44 | 15 | ||
2021 | 71 | 31 | ||
2022 | 53 | 18 | ||
2023 | 30 | 6 | ||
2024 | 57 | 5 | ||
2025 | 3 | 0 |