Merk | Honda |
---|---|
Model | Cr-v |
Type | stationwagen |
Kleur | groen |
Aantal deuren | 4 |
Gewicht | 1720 kg |
Brandstof | Benzine |
---|---|
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 2354 m3 |
Vermogen (brandstofmotor) | 166 pk |
Brandstof | Benzine |
---|
Eerste registratie | 2007-07-28 |
---|---|
Eerste toelating in Nederland | 2010-03-08 |
APK vervaldatum | 2023-07-28 |
Laatste RDW kilometerstand registratie in | 2023 |
Gebruikt als taxi | nee |
Verkoopprijzen en kilomerstanden zijn beschikbaar in ons premium rapport.
Bekijk alle voordelenEr zijn 1 kilometerstand en 2 verkoopprijzen bekend over deze auto.
Bekijk alle voordelen van het premium rapport1 eigenaren
0 eigenaren
Aantal dagen in bezit: 954
Aantal dagen in bezit: 4629
Aantal dagen in bezit: 8
Aantal dagen in bezit: 795
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Wil je weten of deze auto een schadeverleden heeft? Deze informatie is alleen beschikbaar in ons premium rapport.
Bekijk de voordelen van ons premium rapport1 kilometerstand bekend
Check beschikbaar
De resultaten van onze kilometerstand controle zijn alleen zichtbaar in ons premium rapport.
Bekijk de voordelen van ons premium rapportBand onvoldoende profiel
Mistachterlicht kleur wijkt af/niet toegestaan
Retroreflector vertoont gebrek
Waarschuwingsinrichting controlesysteem bandenspanning geeft
De opblaasmodule van de bestuurdersairbag kan overmatige druk opbouwen. Als de airbag wordt geactiveerd, kan de interne druk ertoe leiden dat de opblaasmodule scheurt. Metalen fragmenten kunnen weggeschoten worden en mogelijk de inzittende verwonden.
Metalen fragmenten kunnen weggeschoten worden en mogelijk de inzittende verwonden.
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verhelpen. De voertuigeigenaar wordt verzocht contact op te nemen met de merkdealer of erkend reparateur. Deze zal een ander opblaasmechanisme monteren.
De opblaasmodule van de passagiersairbag kan overmatige druk opbouwen. Als de airbag wordt geactiveerd, kan de interne druk ertoe leiden dat de opblaasmodule scheurt. Metalen fragmenten kunnen weggeschoten worden en mogelijk de inzittende verwonden.
Metalen fragmenten kunnen weggeschoten worden en mogelijk de inzittende verwonden.
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verhelpen. De voertuigeigenaar wordt verzocht contact op te nemen met de merkdealer of erkend reparateur. Deze zal een ander opblaasmechanisme monteren.
Aantal recent aangeboden bouwjaar 2007 | 0 |
---|---|
Gemiddeld aantal eigenaren | 2 |
Gemiddeld aantal dagen in bezit | 1371 |
Periode | 1998-06-30 - 2021-01-01 |
Aantal geregistreerde auto's | 147 |
Aantal geregistreerde auto's laatste 12 maanden | 0 |
Aantal import auto's | 75 |
Aantal import auto's laatste 12 maanden | 0 |
Import percentage | 51% |
Bouwjaar | Registraties | Geïmporteerd | Gemiddelde nieuwprijs | Gemiddelde BPM |
---|---|---|---|---|
1998 | 2 | 1 | € 6.916,- | |
1999 | 6 | 3 | € 6.863,- | |
2000 | 8 | 4 | € 6.939,- | |
2001 | 6 | 3 | € 8.630,- | |
2002 | 12 | 6 | € 6.399,- | |
2003 | 8 | 4 | € 7.472,- | |
2004 | 13 | 7 | € 7.739,- | |
2005 | 4 | 2 | € 9.429,- | |
2006 | 6 | 3 | € 9.127,- | |
2007 | 26 | 13 | € 10.168,- | |
2008 | 10 | 5 | € 10.862,- | |
2009 | 8 | 4 | € 20.965,- | |
2010 | 5 | 3 | € 48.262,- | € 14.528,- |
2011 | 6 | 3 | € 45.639,- | € 17.719,- |
2012 | 8 | 4 | € 49.132,- | € 16.290,- |
2013 | 6 | 3 | € 38.797,- | € 16.637,- |
2014 | 4 | 2 | € 54.305,- | € 18.350,- |
2015 | 2 | 1 | € 51.045,- | € 25.559,- |
2016 | 4 | 2 | € 67.864,- | € 34.878,- |
2017 | 1 | 1 | € 80.016,- | € 17.076,- |
2021 | 2 | 1 | € 74.070,- | € 23.759,- |
Kenteken | Rapportcijfer | Vraagprijs | Kilometerstand |
---|---|---|---|
98-GVG-6 | Premium feature | Premium feature |