Ja, 2023
2021
2025-04-18
Merk | MAN |
---|---|
Model | Tgx |
Type | opleggertrekker |
Kleur | n.v.t. |
Gewicht | 8761 kg |
Brandstof | Diesel |
---|---|
Aantal cilinders | 6 |
Cilinderinhoud | 12419 m3 |
Vermogen (brandstofmotor) | 511 pk |
Brandstof | Diesel |
---|
Tennaamstelling | 2025-04-18 |
---|---|
Eerste registratie | 2021-07-15 |
Eerste toelating in Nederland | 2023-08-15 |
APK vervaldatum | 2026-04-15 |
Gebruikt als taxi | nee |
3 recente eigenaren
Aantal dagen in bezit: 241
Aantal dagen in bezit: 12
Aantal dagen in bezit: 359
Aantal dagen in bezit: 17
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Niet van toepassing
Wil je weten of deze auto een schadeverleden heeft? Deze informatie is alleen beschikbaar in ons premium rapport.
Bekijk de voordelen van ons premium rapportOnvlakheid schotelkoppeling te groot
Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm
De 24-volt-aansluiting op het dashboard is niet voldoende geïsoleerd.
De 24-volt-aansluiting kan oververhit raken, gaan smeulen en brand veroorzaken, met mogelijk persoonlijk letsel als gevolg.
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. Deze zal de 24-volt-aansluiting vervangen.
Aantal recent aangeboden bouwjaar 2021 | 0 |
---|---|
Gemiddeld aantal eigenaren | 2 |
Gemiddeld aantal dagen in bezit | 557 |
Periode | 2008-05-08 - 2025-03-10 |
Aantal geregistreerde auto's | 1221 |
Aantal geregistreerde auto's laatste 12 maanden | 112 |
Aantal import auto's | 478 |
Aantal import auto's laatste 12 maanden | 71 |
Import percentage | 39% |
Bouwjaar | Registraties | Geïmporteerd | Gemiddelde nieuwprijs | Gemiddelde BPM |
---|---|---|---|---|
2008 | 2 | 1 | ||
2009 | 4 | 2 | ||
2010 | 5 | 3 | ||
2011 | 6 | 4 | ||
2012 | 35 | 8 | ||
2013 | 76 | 17 | ||
2014 | 106 | 41 | ||
2015 | 115 | 40 | ||
2016 | 142 | 67 | ||
2017 | 145 | 69 | ||
2018 | 199 | 92 | ||
2019 | 128 | 59 | ||
2020 | 44 | 15 | ||
2021 | 71 | 31 | ||
2022 | 53 | 18 | ||
2023 | 30 | 6 | ||
2024 | 57 | 5 | ||
2025 | 3 | 0 |