Nee
2020
2023-03-02
Merk | Mercedes-benz |
---|---|
Model | Actros |
Type | opleggertrekker |
Kleur | n.v.t. |
Aantal deuren | 2 |
Gewicht | 8660 kg |
Brandstof | Diesel |
---|---|
Aantal cilinders | 6 |
Cilinderinhoud | 12809 m3 |
Vermogen (brandstofmotor) | 449 pk |
Brandstof | Diesel |
---|
Tennaamstelling | 2023-03-02 |
---|---|
Eerste registratie | 2020-03-10 |
Eerste toelating in Nederland | 2020-03-10 |
APK vervaldatum | 2025-10-04 |
Gebruikt als taxi | nee |
1 eigenaren
2 eigenaren
Aantal dagen in bezit: 863
Aantal dagen in bezit: 70
Aantal dagen in bezit: 154
Aantal dagen in bezit: 793
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Niet van toepassing
Wil je weten of deze auto een schadeverleden heeft? Deze informatie is alleen beschikbaar in ons premium rapport.
Bekijk de voordelen van ons premium rapportAchterlicht werkt niet (goed)
Stuurkogel te veel speling (2x)
Mechanische delen van het remsysteem vertonen slijtage
Dimlicht onjuist afgesteld (2x)
(Zij-)markeringslicht werkt niet (goed)
Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm
Remslang schuurt langs enig deel
Wiel of band niet goed afgeschermd (3x)
Mistlicht voor onjuist afgesteld (2x)
Aantal recent aangeboden bouwjaar 2020 | 0 |
---|---|
Gemiddeld aantal eigenaren | 1 |
Gemiddeld aantal dagen in bezit | 545 |
Periode | 1997-09-22 - 2025-04-15 |
Aantal geregistreerde auto's | 4141 |
Aantal geregistreerde auto's laatste 12 maanden | 361 |
Aantal import auto's | 442 |
Aantal import auto's laatste 12 maanden | 35 |
Import percentage | 11% |
Bouwjaar | Registraties | Geïmporteerd | Gemiddelde nieuwprijs | Gemiddelde BPM |
---|---|---|---|---|
1997 | 2 | 1 | ||
2000 | 1 | 1 | ||
2001 | 2 | 1 | ||
2006 | 2 | 1 | ||
2007 | 1 | 0 | ||
2008 | 2 | 1 | ||
2009 | 1 | 1 | ||
2010 | 2 | 1 | ||
2011 | 11 | 7 | ||
2012 | 86 | 18 | ||
2013 | 105 | 34 | ||
2014 | 214 | 64 | ||
2015 | 272 | 51 | ||
2016 | 229 | 64 | ||
2017 | 270 | 72 | ||
2018 | 171 | 56 | ||
2019 | 161 | 33 | ||
2020 | 390 | 6 | ||
2021 | 443 | 19 | ||
2022 | 488 | 4 | ||
2023 | 752 | 6 | ||
2024 | 474 | 1 | ||
2025 | 62 | 0 |