€ 4.400 tot € 5.400,-
€ 12.706,-
Ja, 2006
2000
2010-01-14
Merk | BMW |
---|---|
Model | 3er Reihe |
Type | cabriolet |
Kleur | blauw |
Aantal deuren | 2 |
Gewicht | 1655 kg |
Brandstof | Benzine |
---|---|
Transmissie | Automaat |
Versnellingen | 5 |
Aantal cilinders | 6 |
Cilinderinhoud | 2494 m3 |
Vermogen (brandstofmotor) | 170 pk |
Brandstof | Benzine |
---|
Tennaamstelling | 2010-01-14 |
---|---|
Eerste registratie | 2000-04-27 |
Eerste toelating in Nederland | 2006-11-14 |
APK vervaldatum | 2025-05-26 |
Laatste RDW kilometerstand registratie in | 2024 |
Gebruikt als taxi | nee |
€ 5.400
Kopen bij een handelaar
Kopen bij een particulier
Inruilprijs
Particuliere verkoop
Verwachtte statijd
Carscanner.nl voorspelt de huidige marktwaarde van deze auto op basis van de volgende kenmerken:
De daadwerkelijke waarde kan verschillen op basis van de huidige staat van de auto:
1 recente eigenaren
Aantal dagen in bezit: 5585
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Wil je weten of deze auto een schadeverleden heeft? Deze informatie is alleen beschikbaar in ons premium rapport.
Bekijk de voordelen van ons premium rapportCheck beschikbaar
Er is een belangrijke waarschuwing over het tellerrapport van deze auto bekend.
De resultaten van onze kilometerstand controle zijn alleen zichtbaar in ons premium rapport.
Bekijk de voordelen van ons premium rapportOvermatige vloeistoflekkage overige vloeistoffen
Indien de Takata bestuurdersairbag-gasgenerator jarenlang aan een hoge absolute luchtvochtigheid is blootgesteld en/of als er bij de productie kwaliteitsgebreken zijn opgetreden, kunnen er airbagstoringen ontstaan.
Bij activatie van de airbag kan de druk in de gasgenerator te hoog worden. Hierdoor kan de gasgenerator ontploffen en kunnen de metalen delen letsel veroorzaken.
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. Deze zal de airbag controleren en indien nodig vervangen.
Door verouderingseffecten in de gasgenerator van de bijrijdersairbag kan bij het activeren een te hoge druk ontstaan. Hierdoor kan van de gasgenerator de behuizing losraken en kunnen metalen fragmenten losraken en wegschieten.
Wordt de airbag ten gevolge van een ongeval geactiveerd en raakt de behuizing los, dan zal de airbag geen bescherming bieden en is er kans op het verwonden van de inzittenden.
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verhelpen. De voertuigeigenaar wordt uitgenodigd een afspraak te maken met de merkdealer. Deze zal de airbagmodule aan de passagierszijde vervangen.
Gemiddelde recente vraagprijs bouwjaar 2000 | € 7.000,- |
---|---|
Gemiddelde recente kilometerstand bouwjaar 2000 | 229.420 |
Aantal recent aangeboden bouwjaar 2000 | 37 |
Gemiddeld aantal eigenaren | 2 |
Gemiddeld aantal dagen in bezit | 1109 |
Periode | 2000-02-02 - 2002-01-02 |
Aantal geregistreerde auto's | 741 |
Aantal geregistreerde auto's laatste 12 maanden | 2 |
Aantal import auto's | 256 |
Aantal import auto's laatste 12 maanden | 2 |
Import percentage | 35% |
Bouwjaar | Registraties | Geïmporteerd | Gemiddelde nieuwprijs | Gemiddelde BPM |
---|---|---|---|---|
2000 | 710 | 250 | € 54.322,- | € 14.075,- |
2001 | 30 | 6 | € 13.950,- | |
2002 | 1 | 0 | € 14.810,- |