Nee
2017
Merk | Mercedes-benz |
---|---|
Model | Actros |
Type | opleggertrekker |
Kleur | n.v.t. |
Gewicht | 7963 kg |
Brandstof | Diesel |
---|---|
Aantal cilinders | 6 |
Cilinderinhoud | 12809 m3 |
Vermogen (brandstofmotor) | 422 pk |
Brandstof | Diesel |
---|
Eerste registratie | 2017-01-16 |
---|---|
Eerste toelating in Nederland | 2017-01-16 |
APK vervaldatum | 2024-11-12 |
Gebruikt als taxi | nee |
Aantal dagen in bezit: 8
Aantal dagen in bezit: 2690
Aantal dagen in bezit: 330
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Niet van toepassing
Wil je weten of deze auto een schadeverleden heeft? Deze informatie is alleen beschikbaar in ons premium rapport.
Bekijk de voordelen van ons premium rapportKoordlagen van luchtveerbalg beschadigd (2x)
Rempedaal niet stroef
Ruitenwisserinstallatie geeft onvoldoende zicht
Band beschadigd (4x)
Ruitensproeierinstallatie werkt niet
Speling sluitinrichting schotelkoppeling te groot
Uitlaatsysteem niet gasdicht / onveilige afvoer uitlaatgasse
Dim-, grootlicht werkt niet (goed)
Dimlicht onjuist afgesteld
(Zij-)markeringslicht kleur wijkt af of niet toegestaan
De achteras(sen) zijn mogelijk onjuist gelast. Hierdoor kan er scheurvorming in de achteras(sen) ontstaan. Een gescheurde as kan herkenbaar zijn door olielekkage.
De achteras kan breken.
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verhelpen. De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. Deze zal het aslichaam controleren en indien nodig de as vervangen.
De bout van de schakelarretering van de naschakelgroep kan losraken. Als gevolg wordt de weg van de arreteerstift van de naschakelgroep beperkt.
Schakelklachten tot niet meer kunnen overschakelen van de naschakelgroep en uitvallen van de aandrijving van het voertuig.
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verhelpen. De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De dealer zal de arreteerstift controleren en indien nodig wordt deze vervangen.
De vertanding op de stuuras is mogelijk onvoldoende diep uitgevoerd. Hierdoor is de stuuras onvoldoende aan de stuurkolom verbonden.
Doorslippen van de verbinding tussen stuurkolom en stuuras. Hierdoor kan het voertuig minder goed of onbestuurbaar raken.
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verhelpen. De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. Deze zal de stuuras controleren en indien nodig vernieuwen.
Het automatische remsysteem kan een niet-gevaarlijke omgeving als gevaarlijk herkennen.
Het onnodig en onverwacht remmen van het voertuig.
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verhelpen. De voertuigeigenaar wordt eerst over de terugroepactie ge�nformeerd en ge�nstrueerd. Op het moment dat aangepaste software beschikbaar is wordt de voertuigeigenaar uitgenodigd een update van de software door de merkdealer te laten installeren.
Aantal recent aangeboden bouwjaar 2017 | 0 |
---|---|
Gemiddeld aantal eigenaren | 1 |
Gemiddeld aantal dagen in bezit | 547 |
Periode | 1997-09-22 - 2025-04-15 |
Aantal geregistreerde auto's | 4141 |
Aantal geregistreerde auto's laatste 12 maanden | 364 |
Aantal import auto's | 442 |
Aantal import auto's laatste 12 maanden | 36 |
Import percentage | 11% |
Bouwjaar | Registraties | Geïmporteerd | Gemiddelde nieuwprijs | Gemiddelde BPM |
---|---|---|---|---|
1997 | 2 | 1 | ||
2000 | 1 | 1 | ||
2001 | 2 | 1 | ||
2006 | 2 | 1 | ||
2007 | 1 | 0 | ||
2008 | 2 | 1 | ||
2009 | 1 | 1 | ||
2010 | 2 | 1 | ||
2011 | 11 | 7 | ||
2012 | 86 | 18 | ||
2013 | 105 | 34 | ||
2014 | 214 | 64 | ||
2015 | 272 | 51 | ||
2016 | 229 | 64 | ||
2017 | 270 | 72 | ||
2018 | 171 | 56 | ||
2019 | 161 | 33 | ||
2020 | 390 | 6 | ||
2021 | 443 | 19 | ||
2022 | 488 | 4 | ||
2023 | 752 | 6 | ||
2024 | 474 | 1 | ||
2025 | 62 | 0 |