Nee
2017
2024-12-11
Merk | Mercedes-benz |
---|---|
Model | Actros |
Type | opleggertrekker |
Kleur | n.v.t. |
Gewicht | 7963 kg |
Brandstof | Diesel |
---|---|
Aantal cilinders | 6 |
Cilinderinhoud | 12809 m3 |
Vermogen (brandstofmotor) | 422 pk |
Brandstof | Diesel |
---|
Tennaamstelling | 2024-12-11 |
---|---|
Eerste registratie | 2017-01-11 |
Eerste toelating in Nederland | 2017-01-11 |
APK vervaldatum | 2025-12-17 |
Gebruikt als taxi | nee |
Verkoopprijzen en kilomerstanden zijn beschikbaar in ons premium rapport.
Bekijk alle voordelenEr zijn 1 kilometerstand en 1 verkoopprijs bekend over deze auto.
Bekijk alle voordelen van het premium rapport0 eigenaren
2 eigenaren
Aantal dagen in bezit: 2618
Aantal dagen in bezit: 271
Aantal dagen in bezit: 141
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Niet van toepassing
Wil je weten of deze auto een schadeverleden heeft? Deze informatie is alleen beschikbaar in ons premium rapport.
Bekijk de voordelen van ons premium rapport1 kilometerstand bekend
Check beschikbaar
De resultaten van onze kilometerstand controle zijn alleen zichtbaar in ons premium rapport.
Bekijk de voordelen van ons premium rapportBand beschadigd (2x)
Deur sluit niet goed
Scherpe delen aan buitenzijde (4x)
Dim-, grootlicht werkt niet (goed)
Dimlicht onjuist afgesteld (2x)
Speling sluitinrichting schotelkoppeling te groot
Ruitenwisserinstallatie geeft onvoldoende zicht (2x)
Achterlicht werkt niet (goed)
Dim-, grootlicht ondeugdelijk bevestigd (2x)
(Zij-)markeringslicht werkt niet (goed) (2x)
De achteras(sen) zijn mogelijk onjuist gelast. Hierdoor kan er scheurvorming in de achteras(sen) ontstaan. Een gescheurde as kan herkenbaar zijn door olielekkage.
De achteras kan breken.
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verhelpen. De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. Deze zal het aslichaam controleren en indien nodig de as vervangen.
De bout van de schakelarretering van de naschakelgroep kan losraken. Als gevolg wordt de weg van de arreteerstift van de naschakelgroep beperkt.
Schakelklachten tot niet meer kunnen overschakelen van de naschakelgroep en uitvallen van de aandrijving van het voertuig.
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verhelpen. De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De dealer zal de arreteerstift controleren en indien nodig wordt deze vervangen.
De vertanding op de stuuras is mogelijk onvoldoende diep uitgevoerd. Hierdoor is de stuuras onvoldoende aan de stuurkolom verbonden.
Doorslippen van de verbinding tussen stuurkolom en stuuras. Hierdoor kan het voertuig minder goed of onbestuurbaar raken.
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verhelpen. De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. Deze zal de stuuras controleren en indien nodig vernieuwen.
Het automatische remsysteem kan een niet-gevaarlijke omgeving als gevaarlijk herkennen.
Het onnodig en onverwacht remmen van het voertuig.
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verhelpen. De voertuigeigenaar wordt eerst over de terugroepactie ge�nformeerd en ge�nstrueerd. Op het moment dat aangepaste software beschikbaar is wordt de voertuigeigenaar uitgenodigd een update van de software door de merkdealer te laten installeren.
Aantal recent aangeboden bouwjaar 2017 | 0 |
---|---|
Gemiddeld aantal eigenaren | 1 |
Gemiddeld aantal dagen in bezit | 547 |
Periode | 1997-09-22 - 2025-04-15 |
Aantal geregistreerde auto's | 4141 |
Aantal geregistreerde auto's laatste 12 maanden | 364 |
Aantal import auto's | 442 |
Aantal import auto's laatste 12 maanden | 36 |
Import percentage | 11% |
Bouwjaar | Registraties | Geïmporteerd | Gemiddelde nieuwprijs | Gemiddelde BPM |
---|---|---|---|---|
1997 | 2 | 1 | ||
2000 | 1 | 1 | ||
2001 | 2 | 1 | ||
2006 | 2 | 1 | ||
2007 | 1 | 0 | ||
2008 | 2 | 1 | ||
2009 | 1 | 1 | ||
2010 | 2 | 1 | ||
2011 | 11 | 7 | ||
2012 | 86 | 18 | ||
2013 | 105 | 34 | ||
2014 | 214 | 64 | ||
2015 | 272 | 51 | ||
2016 | 229 | 64 | ||
2017 | 270 | 72 | ||
2018 | 171 | 56 | ||
2019 | 161 | 33 | ||
2020 | 390 | 6 | ||
2021 | 443 | 19 | ||
2022 | 488 | 4 | ||
2023 | 752 | 6 | ||
2024 | 474 | 1 | ||
2025 | 62 | 0 |