Nee
2017
2025-01-04
Merk | Mercedes-benz |
---|---|
Model | Actros |
Type | opleggertrekker |
Kleur | n.v.t. |
Gewicht | 7963 kg |
Brandstof | Diesel |
---|---|
Aantal cilinders | 6 |
Cilinderinhoud | 12809 m3 |
Vermogen (brandstofmotor) | 422 pk |
Brandstof | Diesel |
---|
Tennaamstelling | 2025-01-04 |
---|---|
Eerste registratie | 2017-01-16 |
Eerste toelating in Nederland | 2017-01-16 |
APK vervaldatum | 2026-01-16 |
Gebruikt als taxi | nee |
Verkoopprijzen en kilomerstanden zijn beschikbaar in ons premium rapport.
Bekijk alle voordelenEr zijn 1 kilometerstand en 1 verkoopprijs bekend over deze auto.
Bekijk alle voordelen van het premium rapport0 eigenaren
2 eigenaren
Aantal dagen in bezit: 2877
Aantal dagen in bezit: 25
Aantal dagen in bezit: 117
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Niet van toepassing
Wil je weten of deze auto een schadeverleden heeft? Deze informatie is alleen beschikbaar in ons premium rapport.
Bekijk de voordelen van ons premium rapport1 kilometerstand bekend
Check beschikbaar
De resultaten van onze kilometerstand controle zijn alleen zichtbaar in ons premium rapport.
Bekijk de voordelen van ons premium rapportBand beschadigd (2x)
Dimlicht onjuist afgesteld (2x)
Speling sluitinrichting schotelkoppeling te groot
Stuurkogel te veel speling
Automatische afsluiters ontbreken of werken niet goed
Achterlicht werkt niet (goed) (2x)
Zijrichtingaanwijzer(s) werkt niet (goed)
Band(en) aanwezig met een profieldiepte van 1,6 t/m 2,5 mm
Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm
De achteras(sen) zijn mogelijk onjuist gelast. Hierdoor kan er scheurvorming in de achteras(sen) ontstaan. Een gescheurde as kan herkenbaar zijn door olielekkage.
De achteras kan breken.
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verhelpen. De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. Deze zal het aslichaam controleren en indien nodig de as vervangen.
De bout van de schakelarretering van de naschakelgroep kan losraken. Als gevolg wordt de weg van de arreteerstift van de naschakelgroep beperkt.
Schakelklachten tot niet meer kunnen overschakelen van de naschakelgroep en uitvallen van de aandrijving van het voertuig.
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verhelpen. De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De dealer zal de arreteerstift controleren en indien nodig wordt deze vervangen.
Het automatische remsysteem kan een niet-gevaarlijke omgeving als gevaarlijk herkennen.
Het onnodig en onverwacht remmen van het voertuig.
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verhelpen. De voertuigeigenaar wordt eerst over de terugroepactie ge�nformeerd en ge�nstrueerd. Op het moment dat aangepaste software beschikbaar is wordt de voertuigeigenaar uitgenodigd een update van de software door de merkdealer te laten installeren.
Aantal recent aangeboden bouwjaar 2017 | 0 |
---|---|
Gemiddeld aantal eigenaren | 1 |
Gemiddeld aantal dagen in bezit | 547 |
Periode | 1997-09-22 - 2025-04-15 |
Aantal geregistreerde auto's | 4141 |
Aantal geregistreerde auto's laatste 12 maanden | 364 |
Aantal import auto's | 442 |
Aantal import auto's laatste 12 maanden | 36 |
Import percentage | 11% |
Bouwjaar | Registraties | Geïmporteerd | Gemiddelde nieuwprijs | Gemiddelde BPM |
---|---|---|---|---|
1997 | 2 | 1 | ||
2000 | 1 | 1 | ||
2001 | 2 | 1 | ||
2006 | 2 | 1 | ||
2007 | 1 | 0 | ||
2008 | 2 | 1 | ||
2009 | 1 | 1 | ||
2010 | 2 | 1 | ||
2011 | 11 | 7 | ||
2012 | 86 | 18 | ||
2013 | 105 | 34 | ||
2014 | 214 | 64 | ||
2015 | 272 | 51 | ||
2016 | 229 | 64 | ||
2017 | 270 | 72 | ||
2018 | 171 | 56 | ||
2019 | 161 | 33 | ||
2020 | 390 | 6 | ||
2021 | 443 | 19 | ||
2022 | 488 | 4 | ||
2023 | 752 | 6 | ||
2024 | 474 | 1 | ||
2025 | 62 | 0 |