Ja, 2024
2017
Merk | Mercedes-benz |
---|---|
Model | Actros |
Type | opleggertrekker |
Kleur | n.v.t. |
Gewicht | 7827 kg |
Brandstof | Diesel |
---|---|
Aantal cilinders | 6 |
Cilinderinhoud | 12809 m3 |
Vermogen (brandstofmotor) | 449 pk |
Brandstof | Diesel |
---|
Eerste registratie | 2017-01-11 |
---|---|
Eerste toelating in Nederland | 2024-06-20 |
APK vervaldatum | 2025-06-18 |
Gebruikt als taxi | nee |
1 recente eigenaren
Aantal dagen in bezit: 2717
Aantal dagen in bezit: 96
Aantal dagen in bezit: 224
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Niet van toepassing
Wil je weten of deze auto een schadeverleden heeft? Deze informatie is alleen beschikbaar in ons premium rapport.
Bekijk de voordelen van ons premium rapportHet drijfgas van de airbag is mogelijk door een langdurige blootstelling aan een hoge vochtigheidsgraad en een hoge temperatuur aangetast zijn, hierdoor kunnen de gasgeneratoren van de airbag mogelijk overmatige interne druk creëren.
Bij activatie van de airbag kunnen metaaldeeltjes uit de behuizing vrijkomen.
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De werkzaamheden bestaan uit het vervangen van de airbag.
Aantal recent aangeboden bouwjaar 2017 | 0 |
---|---|
Gemiddeld aantal eigenaren | 1 |
Gemiddeld aantal dagen in bezit | 547 |
Periode | 1997-09-22 - 2025-04-17 |
Aantal geregistreerde auto's | 4142 |
Aantal geregistreerde auto's laatste 12 maanden | 362 |
Aantal import auto's | 442 |
Aantal import auto's laatste 12 maanden | 35 |
Import percentage | 11% |
Bouwjaar | Registraties | Geïmporteerd | Gemiddelde nieuwprijs | Gemiddelde BPM |
---|---|---|---|---|
1997 | 2 | 1 | ||
2000 | 1 | 1 | ||
2001 | 2 | 1 | ||
2006 | 2 | 1 | ||
2007 | 1 | 0 | ||
2008 | 2 | 1 | ||
2009 | 1 | 1 | ||
2010 | 2 | 1 | ||
2011 | 11 | 7 | ||
2012 | 86 | 18 | ||
2013 | 105 | 34 | ||
2014 | 214 | 64 | ||
2015 | 272 | 51 | ||
2016 | 229 | 64 | ||
2017 | 270 | 72 | ||
2018 | 171 | 56 | ||
2019 | 161 | 33 | ||
2020 | 390 | 6 | ||
2021 | 443 | 19 | ||
2022 | 488 | 4 | ||
2023 | 752 | 6 | ||
2024 | 474 | 1 | ||
2025 | 63 | 0 |