Kenteken check 32-RSL-3

BMW 523i

NL
32-RSL-3

8.9Rapportcijfer

Marktwaarde

€ 8.300 tot € 10.200,-

Catalogusprijs

€ 59.689,-

BPM

€ 11.084,-

Import

Nee

Bouwjaar

2011

Tennaamstelling

2025-08-14

Laatste prijs

€ 8.699,-

Laatste kmstand

219.380 km

BMW 523i 2011

Deze BMW 523i met kenteken 32-RSL-3 is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2011. De oorspronkelijke verkoopprijs van deze BMW was € 59.689. Het voertuig is uitgerust met een benzine motor. De motor levert een vermogen van 204 pk. De motor heeft een inhoud van 2996 cm³, verdeeld over 6 cilinders. Volgens de fabrieksopgave verbruikt deze auto 7.6 l/100 km. Met een massa van 1.725 kg is deze auto solide gebouwd. De laatste tenaamstelling van deze auto vond plaats in 2025. Dit voertuig moet over 227 dagen opnieuw APK-gekeurd worden. De auto heeft sinds de registratie 6 keer van eigenaar gewisseld. De geschatte actuele dagwaarde van deze auto ligt rond de € 9.700.

Specificaties

Merk & Model

BMW 523i sedan

Type

Sedan

Kleur

Blauw

Topsnelheid

234 km/u

Brandstof

Benzine

Transmissie

Automaat

Merk BMW
Model 523i
Type sedan
Kleur blauw
Aantal deuren 4
Gewicht 1725 kg
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Versnellingen 8
Aantal cilinders 6
Cilinderinhoud 2996 m3
Vermogen (brandstofmotor) 204 pk
Brandstof Benzine
Tennaamstelling 2025-08-14
Eerste registratie 2011-07-15
Eerste toelating in Nederland 2011-07-15
APK vervaldatum 2026-07-24
Laatste RDW kilometerstand registratie in 2025
Gebruikt als taxi nee

Marktwaarde

Deze auto kopen?

Nu aangeboden voor

€ 8.699

Kopen bij een merkdealer

€ 10.200

Kopen bij een handelaar

€ 9.700

Kopen bij een particulier

€ 9.300

Deze auto verkopen?

Inruilprijs

€ 8.300

Particuliere verkoop

€ 9.300

Dagwaarde

Carscanner.nl voorspelt de huidige marktwaarde van deze auto op basis van de volgende kenmerken:

  • model
  • bouwjaar
  • geschatte kilometerstand
  • nieuwprijs
  • verkoper

De daadwerkelijke waarde kan verschillen op basis van de huidige staat van de auto:

  • actuele kilometerstand
  • schades
  • onderhoud
  • slijtage

Verkoopgeschiedenis

Premium rapport

Verkoopprijzen en kilomerstanden zijn beschikbaar in ons premium rapport.

Bekijk alle voordelen

Prijzen en kilometerstanden historie in een premium rapport

vanaf 4,99 per rapport.

Er zijn 6 kilometerstanden en 20 verkoopprijzen bekend over deze auto.

Bekijk alle voordelen van het premium rapport

Eigenaren historie

Eigenaren

6 recente eigenaren

  • 2020-02-29

    Aantal dagen in bezit: 1364

  • 2023-11-24

    Aantal dagen in bezit: 17

  • 2023-12-11

    Aantal dagen in bezit: 159

  • 2024-05-18

    Aantal dagen in bezit: 278

  • 2025-02-20

    Aantal dagen in bezit: 137

  • 2025-07-07

    Aantal dagen in bezit: 38

  • 2025-08-14

    Aantal dagen in bezit: 116

  • 2025-12-08

Schadeverleden

Online schadeverleden

Check beschikbaar

Wacht op keuren (WOK status)

Check beschikbaar

Gestolen check

Check beschikbaar

BPM schade check

Niet van toepassing

Schade check

Wil je weten of deze auto een schadeverleden heeft? Deze informatie is alleen beschikbaar in ons premium rapport.

Bekijk de voordelen van ons premium rapport

Kilometerstand controle

Online historie

6 kilometerstanden bekend

Tellerstand oordeel

Check beschikbaar

Kilometerstand controle

De resultaten van onze kilometerstand controle zijn alleen zichtbaar in ons premium rapport.

Bekijk de voordelen van ons premium rapport

APK keuringen

  • 2024-06-14
    2024-06-14

    Bandenspanning niet op juiste waarde (2x)

  • 2024-06-14
    2024-06-14

    Veer gebroken of gescheurd (2x)

  • 2024-06-14
    2024-06-14

    Drager/bevestigingsmiddel van remvoering raakt trommel/schij

Terugroepacties

  • 05-11-2025
    Motorrijtuigen - carrosserie (beschermingsmiddelen inzittenden)
    Deze terugroepactie is nog niet verholpen.
    Omschrijving defect

    Er is mogelijk naderhand een ander stuurwiel gemonteerd met een airbag waarvan het gas in de gasgenerator kan verouderen.

    Materiële gevolgen

    Het kan niet worden uitgesloten dat bij het activering van de airbag na een ongeval een te hoge druk in de gasgenerator ontstaat, waardoor deze barst en rondvliegende metalen onderdelen ernstig of in extreme gevallen dodelijk letsel veroorzaken.

    Beschrijving van het herstel

    De fabrikant raadt u ten zeerste aan om van verder gebruik af te zien en onmiddellijk een afspraak te maken met een BMW-vestiging of BMW-partner. Deze zal de bestuurdersairbag controleren en indien nodig vervangen.

Premium rapport bestellen?
Vanaf 4,99 per rapport!
X