€ 8.403,-
Ja, 2013
2008
2021-01-09
Merk | BMW |
---|---|
Model | 320d |
Type | stationwagen |
Kleur | grijs |
Aantal deuren | 4 |
Gewicht | 1630 kg |
Brandstof | Diesel |
---|---|
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1995 m3 |
Vermogen (brandstofmotor) | 177 pk |
Brandstof | Diesel |
---|
Tennaamstelling | 2021-01-09 |
---|---|
Eerste registratie | 2008-12-17 |
Eerste toelating in Nederland | 2013-03-27 |
APK vervaldatum | 2025-10-26 |
Laatste RDW kilometerstand registratie in | 2024 |
Gebruikt als taxi | nee |
Verkoopprijzen en kilomerstanden zijn beschikbaar in ons premium rapport.
Bekijk alle voordelenEr zijn 1 kilometerstand en 2 verkoopprijzen bekend over deze auto.
Bekijk alle voordelen van het premium rapport2 recente eigenaren
Aantal dagen in bezit: 1471
Aantal dagen in bezit: 13
Aantal dagen in bezit: 51
Aantal dagen in bezit: 1573
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Wil je weten of deze auto een schadeverleden heeft? Deze informatie is alleen beschikbaar in ons premium rapport.
Bekijk de voordelen van ons premium rapport1 kilometerstand bekend
Check beschikbaar
De resultaten van onze kilometerstand controle zijn alleen zichtbaar in ons premium rapport.
Bekijk de voordelen van ons premium rapportBand onvoldoende profiel
Mechanische delen van het remsysteem vertonen slijtage
Slijtage/beschadiging wiellager hoorbaar of voelbaar
Remlicht werkt niet (goed)
Het gas in de gasgenerator van de bestuurdersairbag kan verouderen en als gevolg kan bij activeren van de airbag een te hoge druk ontstaan.
Fragmenteren van de behuizing.
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. Deze zal de airbag controleren en eventueel vervangen.
De afsluitpluggen van de cilinderkop zijn mogelijk niet goed vastgedraaid.
Olielekkage, dat op de achterband kan komen.
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. Gecontroleerd wordt dan of de afsluitpluggen zijn vastgedraaid en zo nodig worden nieuwe afdichtringen gemonteerd.
In de stekkerverbinding op de aanjagereindtrap kan wrijvingscorrosie ontstaan. Hierdoor kan in de stekkerverbinding een elektrische weerstand ontstaan.
De stekkerverbinding kan oververhit raken met kans op kortsluiting.
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De dealer zal de stekkerverbinding van de aanjagereindtrap controleren en herstellen. Indien nodig wordt de aanjagereindtrap vervangen.
Aantal recent aangeboden bouwjaar 2008 | 0 |
---|---|
Gemiddeld aantal eigenaren | 2 |
Gemiddeld aantal dagen in bezit | 745 |
Periode | 2000-02-10 - 2022-02-16 |
Aantal geregistreerde auto's | 243 |
Aantal geregistreerde auto's laatste 12 maanden | 4 |
Aantal import auto's | 130 |
Aantal import auto's laatste 12 maanden | 4 |
Import percentage | 53% |
Bouwjaar | Registraties | Geïmporteerd | Gemiddelde nieuwprijs | Gemiddelde BPM |
---|---|---|---|---|
2000 | 8 | 4 | € 10.398,- | |
2001 | 5 | 3 | € 11.728,- | |
2002 | 14 | 8 | € 11.872,- | |
2003 | 7 | 4 | € 43.478,- | € 11.827,- |
2004 | 9 | 5 | € 11.171,- | |
2005 | 36 | 19 | € 56.086,- | € 11.201,- |
2006 | 25 | 14 | € 57.443,- | € 9.018,- |
2007 | 5 | 3 | € 51.792,- | € 4.136,- |
2008 | 5 | 3 | € 5.290,- | |
2009 | 2 | 1 | € 8.617,- | |
2010 | 13 | 7 | € 59.627,- | € 5.416,- |
2011 | 20 | 9 | € 54.982,- | € 5.136,- |
2012 | 20 | 11 | € 56.541,- | € 3.549,- |
2013 | 12 | 6 | € 56.678,- | € 4.915,- |
2014 | 13 | 7 | € 58.668,- | € 5.056,- |
2015 | 16 | 8 | € 62.010,- | € 5.312,- |
2016 | 9 | 5 | € 59.986,- | € 6.966,- |
2017 | 6 | 3 | € 56.651,- | € 3.502,- |
2018 | 4 | 2 | € 64.665,- | € 3.781,- |
2019 | 8 | 5 | € 65.822,- | € 15.652,- |
2020 | 4 | 2 | € 79.726,- | € 3.506,- |
2022 | 2 | 1 | € 68.273,- | € 4.607,- |
Kenteken | Rapportcijfer | Vraagprijs | Kilometerstand |
---|---|---|---|
ZF-324-X | Premium feature | Premium feature | |
KG-038-X | Premium feature | Premium feature |