Merk | BMW |
---|---|
Model | 325i |
Type | sedan |
Kleur | grijs |
Aantal deuren | 4 |
Gewicht | 1520 kg |
Brandstof | Benzine |
---|---|
Aantal cilinders | 6 |
Cilinderinhoud | 2497 m3 |
Vermogen (brandstofmotor) | 218 pk |
Brandstof | Benzine |
---|
Eerste registratie | 2004-12-17 |
---|---|
Eerste toelating in Nederland | 2019-01-24 |
APK vervaldatum | 2025-04-08 |
Laatste RDW kilometerstand registratie in | 2024 |
Gebruikt als taxi | nee |
Er zijn 3 kilometerstanden en 5 verkoopprijzen bekend over deze auto.
Bekijk alle voordelen van het premium rapportAantal dagen in bezit: 5618
Aantal dagen in bezit: 66
Aantal dagen in bezit: 971
Aantal dagen in bezit: 43
Aantal dagen in bezit: 492
Aantal dagen in bezit: 252
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Wil je weten of deze auto een schadeverleden heeft? Deze informatie is alleen beschikbaar in ons premium rapport.
Bekijk de voordelen van ons premium rapport3 kilometerstanden bekend
Check beschikbaar
De resultaten van onze kilometerstand controle zijn alleen zichtbaar in ons premium rapport.
Bekijk de voordelen van ons premium rapportUitlaatsysteem niet gasdicht / onveilige afvoer uitlaatgasse
Bandenspanning niet op juiste waarde
Overmatige vloeistoflekkage overige vloeistoffen
Stadslicht werkt niet (goed)
Lambdawaarde wijkt af
Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm
In de gasgenerator van de bestuurdersairbag kan bij activeren als gevolg van veroudering een te hoge interne druk ontstaan.
Barsten van de gasgenerator en versplinteren van metaaldelen. Deze metaaldelen kunnen wegschieten naar de inzittenden en daarmee ernstig letsel veroorzaken.
De voertuigeigenaar wordt verzocht met een merkdealer een afspraak te maken. De bestuurdersairbag wordt dan vervangen.
Het stekkercontact van de accupluskabel op de voorste zekering-relaiskast, kan als gevolg van trillingen en wrijvingscorrosie in combinatie met een hoge stroombelasting, beschadigen.
De motor kan afslaan en de stuurbekrachtiging en de elektrische installatie kunnen tijdens het rijden uitvallen. De situatie kondigt zich aan door flikkeren van het instrumentenpaneel en eventuele korte, voelbare vermogensdalingen.
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De dealer zal de stekkerverbinding controleren en indien nodig vervangen.
In de stekkerverbinding op de aanjagereindtrap kan wrijvingscorrosie ontstaan. Hierdoor kan in de stekkerverbinding een elektrische weerstand ontstaan.
De stekkerverbinding kan oververhit raken met kans op kortsluiting.
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De dealer zal de stekkerverbinding van de aanjagereindtrap controleren en herstellen. Indien nodig wordt de aanjagereindtrap vervangen.
Aantal recent aangeboden bouwjaar 2004 | 0 |
---|---|
Gemiddeld aantal eigenaren | 2 |
Gemiddeld aantal dagen in bezit | 995 |
Periode | 1985-12-12 - 2010-09-22 |
Aantal geregistreerde auto's | 410 |
Aantal geregistreerde auto's laatste 12 maanden | 8 |
Aantal import auto's | 203 |
Aantal import auto's laatste 12 maanden | 8 |
Import percentage | 50% |
Bouwjaar | Registraties | Geïmporteerd | Gemiddelde nieuwprijs | Gemiddelde BPM |
---|---|---|---|---|
1985 | 2 | 1 | ||
1986 | 21 | 10 | € 5.572,- | |
1987 | 16 | 8 | € 6.994,- | |
1988 | 42 | 15 | € 7.938,- | |
1989 | 34 | 15 | € 7.183,- | |
1990 | 12 | 6 | € 7.764,- | |
1991 | 14 | 7 | ||
1992 | 7 | 5 | € 8.456,- | |
1993 | 8 | 5 | € 24.043,- | |
1994 | 14 | 7 | € 10.301,- | |
1996 | 1 | 0 | € 5.344,- | |
2000 | 1 | 1 | € 10.215,- | |
2001 | 23 | 13 | € 11.470,- | |
2002 | 16 | 8 | € 10.616,- | |
2003 | 14 | 7 | € 12.437,- | |
2004 | 24 | 13 | € 12.669,- | |
2005 | 111 | 57 | € 56.038,- | € 10.862,- |
2006 | 36 | 18 | € 56.410,- | € 9.467,- |
2007 | 4 | 2 | € 2.461,- | |
2008 | 6 | 3 | € 11.055,- | |
2010 | 4 | 2 | € 51.707,- | € 6.503,- |
Kenteken | Rapportcijfer | Vraagprijs | Kilometerstand |
---|---|---|---|
K-138-RN | Premium feature | Premium feature | |
TV-021-D | Premium feature | Premium feature |