€ 14.141,-
Ja, 2016
2009
2020-08-17
| Merk | Ssangyong |
|---|---|
| Model | Rexton |
| Type | gesloten opbouw |
| Kleur | n.v.t. |
| Gewicht | 2110 kg |
| Brandstof | Diesel |
|---|---|
| Aantal cilinders | 5 |
| Cilinderinhoud | 2696 m3 |
| Vermogen (brandstofmotor) | 187 pk |
| Brandstof | Diesel |
|---|
| Tennaamstelling | 2020-08-17 |
|---|---|
| Eerste registratie | 2009-06-26 |
| Eerste toelating in Nederland | 2016-04-18 |
| APK vervaldatum | 2026-02-09 |
| Laatste RDW kilometerstand registratie in | 2025 |
| Gebruikt als taxi | nee |
2 recente eigenaren
Aantal dagen in bezit: 1896
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Wil je weten of deze auto een schadeverleden heeft? Deze informatie is alleen beschikbaar in ons premium rapport.
Bekijk de voordelen van ons premium rapportWiellager te veel speling
Rem- of parkeerremkabel / buitenkabel ondeugdelijk (2x)
As of wielgeleidingselement ondeugdelijk
Band beschadigd (2x)
Stuurkogel te veel speling
Ruitenwisserinstallatie geeft onvoldoende zicht (2x)
Stadslicht werkt niet (goed)
Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm
De fuseekogel van de onderste draagarm en/of een achterspoorstangkogel vertonen verhoogde slijtage. Hierdoor kan speling ontstaan in de kogels.
Indien er speling ontstaat kan het weggedrag van het voertuig nadelig worden be�nvloed. Bij veel speling kunnen de kogels losraken en kan de bestuurder de controle over het voertuig verliezen.
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verhelpen. De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. Deze zal de kogels vervangen.
| Aantal recent aangeboden bouwjaar 2009 | 0 |
|---|---|
| Gemiddeld aantal eigenaren | 2 |
| Gemiddeld aantal dagen in bezit | 643 |
| Periode | 2004-04-16 - 2018-04-06 |
| Aantal geregistreerde auto's | 113 |
| Aantal geregistreerde auto's laatste 12 maanden | 1 |
| Aantal import auto's | 46 |
| Aantal import auto's laatste 12 maanden | 1 |
| Import percentage | 41% |
| Bouwjaar | Registraties | Geïmporteerd | Gemiddelde nieuwprijs | Gemiddelde BPM |
|---|---|---|---|---|
| 2004 | 4 | 1 | ||
| 2005 | 5 | 1 | ||
| 2006 | 10 | 5 | € 16.482,- | |
| 2007 | 21 | 10 | € 12.929,- | |
| 2008 | 22 | 11 | € 15.579,- | |
| 2009 | 9 | 1 | € 13.057,- | |
| 2010 | 8 | 2 | € 12.903,- | |
| 2011 | 1 | 0 | € 51.104,- | € 12.502,- |
| 2014 | 2 | 0 | € 47.579,- | € 11.511,- |
| 2015 | 2 | 1 | € 41.932,- | € 10.169,- |
| 2016 | 10 | 5 | € 49.078,- | € 11.866,- |
| 2017 | 15 | 7 | € 50.346,- | € 12.168,- |
| 2018 | 4 | 2 | € 49.850,- | € 12.050,- |