€ 7.500 tot € 9.300,-
€ 30.624,-
€ 7.483,-
Ja, 2020
2016
2025-01-28
Merk | Mercedes-benz |
---|---|
Model | Vito |
Type | gesloten opbouw |
Kleur | n.v.t. |
Gewicht | 2076 kg |
Brandstof | Diesel |
---|---|
Transmissie | Automaat |
Versnellingen | 7 |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 2143 m3 |
Vermogen (brandstofmotor) | 163 pk |
Brandstof | Diesel |
---|---|
CO2 uitstoot | 154 |
Tennaamstelling | 2025-01-28 |
---|---|
Eerste registratie | 2016-04-08 |
Eerste toelating in Nederland | 2020-12-15 |
APK vervaldatum | 2026-01-23 |
Laatste RDW kilometerstand registratie in | 2025 |
Gebruikt als taxi | nee |
€ 9.300
Kopen bij een handelaar
Kopen bij een particulier
Inruilprijs
Particuliere verkoop
Verwachtte statijd
Carscanner.nl voorspelt de huidige marktwaarde van deze auto op basis van de volgende kenmerken:
De daadwerkelijke waarde kan verschillen op basis van de huidige staat van de auto:
Er zijn 3 kilometerstanden en 6 verkoopprijzen bekend over deze auto.
Bekijk alle voordelen van het premium rapport2 eigenaren
0 eigenaren
Aantal dagen in bezit: 309
Aantal dagen in bezit: 17
Aantal dagen in bezit: 1113
Aantal dagen in bezit: 66
Aantal dagen in bezit: 93
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Wil je weten of deze auto een schadeverleden heeft? Deze informatie is alleen beschikbaar in ons premium rapport.
Bekijk de voordelen van ons premium rapport3 kilometerstanden bekend
Check beschikbaar
De resultaten van onze kilometerstand controle zijn alleen zichtbaar in ons premium rapport.
Bekijk de voordelen van ons premium rapportRemverschil op 1 as te groot
Slot of scharnier(en) van motorkap en kofferdeksel ondeugdel
Band onvoldoende profiel (4x)
De aluminium bouten van het stuurhuisdeksel en de powerpackafdekking kunnen corroderen. In geval van gevorderde corrosie kan de sterkte van de bouten worden aangetast.
De bouten kunnen breken. Als alle bevestigingsbouten van de powerpack breken, kan deze losraken van de stuurinrichting. Als gevolg daarvan zou de stuurbekrachtiging falen.
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De dealer zal de bouten vervangen en in de was te zetten. Indien nodig wordt de stuurinrichting te vervangen.
De stuurkolom is onvoldoende elektrisch geaard. Hierdoor kan een elektrostatische ontlading plaatsvinden.
Bij de elektrostatische ontlading kan de airbag spontaan geactiveerd worden.
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. Deze zal de aarding van de stuurkolom herstellen.
Gemiddelde recente vraagprijs bouwjaar 2016 | € 19.890,- |
---|---|
Gemiddelde recente kilometerstand bouwjaar 2016 | 208.066 |
Aantal recent aangeboden bouwjaar 2016 | 4 |
Gemiddeld aantal eigenaren | 2 |
Gemiddeld aantal dagen in bezit | 674 |
Periode | 2015-01-27 - 2020-03-31 |
Aantal geregistreerde auto's | 293 |
Aantal geregistreerde auto's laatste 12 maanden | 3 |
Aantal import auto's | 89 |
Aantal import auto's laatste 12 maanden | 3 |
Import percentage | 30% |
Bouwjaar | Registraties | Geïmporteerd | Gemiddelde nieuwprijs | Gemiddelde BPM |
---|---|---|---|---|
2015 | 59 | 22 | € 50.089,- | € 12.107,- |
2016 | 68 | 23 | € 51.570,- | € 12.459,- |
2017 | 70 | 14 | € 70.435,- | € 16.899,- |
2018 | 64 | 19 | € 55.558,- | € 13.398,- |
2019 | 30 | 10 | € 58.447,- | € 13.619,- |
2020 | 2 | 1 | € 45.042,- | € 10.908,- |