€ 47.238,-
€ 11.429,-
Nee
2014
Merk | FUSO |
---|---|
Model | Canter |
Type | gesloten opbouw |
Kleur | n.v.t. |
Gewicht | 3060 kg |
Brandstof | Diesel |
---|---|
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 2998 m3 |
Vermogen (brandstofmotor) | 150 pk |
Brandstof | Diesel |
---|
Eerste registratie | 2014-02-20 |
---|---|
Eerste toelating in Nederland | 2014-02-20 |
APK vervaldatum | 2024-05-05 |
Laatste RDW kilometerstand registratie in | 2024 |
Gebruikt als taxi | nee |
Verkoopprijzen en kilomerstanden zijn beschikbaar in ons premium rapport.
Bekijk alle voordelenEr zijn 2 kilometerstanden en 3 verkoopprijzen bekend over deze auto.
Bekijk alle voordelen van het premium rapport0 eigenaren
4 eigenaren
Aantal dagen in bezit: 2006
Aantal dagen in bezit: 1564
Aantal dagen in bezit: 287
Aantal dagen in bezit: 233
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Niet van toepassing
Wil je weten of deze auto een schadeverleden heeft? Deze informatie is alleen beschikbaar in ons premium rapport.
Bekijk de voordelen van ons premium rapport2 kilometerstanden bekend
Check beschikbaar
De resultaten van onze kilometerstand controle zijn alleen zichtbaar in ons premium rapport.
Bekijk de voordelen van ons premium rapportStuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm
Draaipunt onafhankelijke wielophanging te veel speling
Fusee(kogel) te veel speling
De oliekoelerslang van de DUONIC versnellingsbak kan barsten.
Lekkage van transmissieolie op het wegdek en de versnellingsbak kan uitvallen.
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verhelpen. De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De oliekoelerslang wordt dan gecontroleerd en zo nodig vervangen.
Aantal recent aangeboden bouwjaar 2014 | 0 |
---|---|
Gemiddeld aantal eigenaren | 2 |
Gemiddeld aantal dagen in bezit | 742 |
Periode | 2012-02-01 - 2024-12-30 |
Aantal geregistreerde auto's | 450 |
Aantal geregistreerde auto's laatste 12 maanden | 26 |
Aantal import auto's | 59 |
Aantal import auto's laatste 12 maanden | 6 |
Import percentage | 13% |
Bouwjaar | Registraties | Geïmporteerd | Gemiddelde nieuwprijs | Gemiddelde BPM |
---|---|---|---|---|
2012 | 24 | 4 | € 45.312,- | € 11.529,- |
2013 | 24 | 4 | € 47.746,- | € 11.791,- |
2014 | 47 | 10 | € 44.979,- | € 11.086,- |
2015 | 46 | 8 | € 44.099,- | € 10.778,- |
2016 | 52 | 8 | € 45.036,- | € 10.895,- |
2017 | 54 | 8 | € 46.496,- | € 11.257,- |
2018 | 37 | 7 | € 49.843,- | € 12.048,- |
2019 | 34 | 2 | € 48.153,- | € 11.647,- |
2020 | 26 | 1 | € 49.668,- | € 12.007,- |
2021 | 28 | 2 | € 51.995,- | € 12.560,- |
2022 | 25 | 3 | € 55.548,- | € 13.403,- |
2023 | 23 | 1 | € 58.992,- | € 14.222,- |
2024 | 30 | 1 | € 66.178,- | € 15.929,- |