Merk | Dodge |
---|---|
Model | Ram 1500 |
Type | pick-up truck |
Kleur | n.v.t. |
Gewicht | 2415 kg |
Brandstof | Hybride |
---|---|
Aantal cilinders | 8 |
Cilinderinhoud | 5654 m3 |
Vermogen (brandstofmotor) | 793 pk |
Brandstof | Benzine |
---|---|
Brandstof | LPG |
Eerste registratie | 2010-11-10 |
---|---|
APK vervaldatum | 2026-08-20 |
Laatste RDW kilometerstand registratie in | 2025 |
Gebruikt als taxi | nee |
Verkoopprijzen en kilomerstanden zijn beschikbaar in ons premium rapport.
Bekijk alle voordelenEr zijn 1 kilometerstand en 2 verkoopprijzen bekend over deze auto.
Bekijk alle voordelen van het premium rapportAantal dagen in bezit: 5403
Check beschikbaar
Niet beschikbaar
Niet beschikbaar
Check beschikbaar
Wil je weten of deze auto een schadeverleden heeft? Deze informatie is alleen beschikbaar in ons premium rapport.
Bekijk de voordelen van ons premium rapport1 kilometerstand bekend
Check beschikbaar
De resultaten van onze kilometerstand controle zijn alleen zichtbaar in ons premium rapport.
Bekijk de voordelen van ons premium rapportStofhoes aandrijfas beschadigd en dicht niet af
Dimlicht onjuist afgesteld (2x)
Band(en) aanwezig met een profieldiepte van 1,6 t/m 2,5 mm
Waarschuwingsinrichting controlesysteem bandenspanning geeft
De voorste bevestigingsband van de brandstoftank kan mogelijk losraken als gevolg van corrosie van de montagebeugel.
Contact tussen de brandstoftank en de grond en daardoor een verhoogd risico op brandstoflekkage.
De voertuigeigenaar wordt uitgenodigd een afspraak te maken met een merkdealer. De dealer zal een verstevigingsbeugel voor de band van de brandstoftank installeren. Wanneer de oude band van de brandstoftank is losgeraakt van de oorspronkelijke montagebeugel worden de voorste en achterste brandstoftankband vervangen.Voor erkende merkdealers zie: Klintberg & Way AB : www.kwauto.com/dealer/
De bevestigingsmoer van de pignonas in het achterdifferentieel kan mogelijk loslopen.
De achterwielen worden niet meer aangedreven en/of de achteras kan blokkeren.
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verhelpen. De voertuigeigenaar wordt uitgenodigd een afspraak te maken met een merkdealer. Deze zal de pignonasmoer inspecteren. Indien de moer is losgelopen en/of de achteras vastgelopen is zal het differentieel gereviseerd worden. Indien de moer niet is losgelopen zal deze voorzien worden van een borg.Voor erkende merkdealers zie: Klintberg & Way AB : www.kwauto.com/dealer/
Aantal recent aangeboden bouwjaar 2010 | 0 |
---|---|
Gemiddeld aantal eigenaren | 2 |
Gemiddeld aantal dagen in bezit | 456 |
Periode | 1996-04-12 - 2024-12-13 |
Aantal geregistreerde auto's | 73 |
Aantal geregistreerde auto's laatste 12 maanden | 8 |
Aantal import auto's | 32 |
Aantal import auto's laatste 12 maanden | 5 |
Import percentage | 44% |
Bouwjaar | Registraties | GeĆÆmporteerd | Gemiddelde nieuwprijs | Gemiddelde BPM |
---|---|---|---|---|
1996 | 2 | 1 | ||
1997 | 3 | 2 | ||
1999 | 1 | 1 | ||
2001 | 2 | 1 | ||
2002 | 3 | 1 | ||
2003 | 4 | 2 | ||
2004 | 2 | 2 | ||
2005 | 7 | 4 | € 17.308,- | |
2006 | 2 | 1 | € 8.622,- | |
2007 | 4 | 2 | € 7.730,- | |
2010 | 2 | 1 | € 24.730,- | € 4.975,- |
2011 | 1 | 1 | € 46.842,- | € 10.295,- |
2012 | 4 | 2 | € 74.571,- | € 16.737,- |
2014 | 8 | 4 | € 59.450,- | € 13.144,- |
2015 | 2 | 1 | € 64.602,- | € 14.368,- |
2016 | 1 | 1 | € 84.441,- | € 19.081,- |
2018 | 4 | 1 | € 74.180,- | € 16.644,- |
2019 | 8 | 2 | € 100.134,- | € 22.809,- |
2020 | 6 | 2 | € 94.316,- | € 21.427,- |
2021 | 3 | 0 | € 112.017,- | € 25.632,- |
2022 | 1 | 0 | € 137.175,- | € 31.608,- |
2024 | 3 | 0 | € 139.629,- | € 32.191,- |