Nee
2014
Merk | Mercedes-benz |
---|---|
Model | Antos |
Type | gesloten opbouw |
Kleur | n.v.t. |
Gewicht | 9870 kg |
Brandstof | Diesel |
---|---|
Aantal cilinders | 6 |
Cilinderinhoud | 7698 m3 |
Vermogen (brandstofmotor) | 300 pk |
Brandstof | Diesel |
---|
Eerste registratie | 2014-03-27 |
---|---|
Eerste toelating in Nederland | 2014-03-27 |
APK vervaldatum | 2025-03-28 |
Gebruikt als taxi | nee |
Aantal dagen in bezit: 4
Aantal dagen in bezit: 3501
Aantal dagen in bezit: 296
Aantal dagen in bezit: 259
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Niet van toepassing
Wil je weten of deze auto een schadeverleden heeft? Deze informatie is alleen beschikbaar in ons premium rapport.
Bekijk de voordelen van ons premium rapportBand onvoldoende profiel (4x)
Stuurkogel te veel speling (2x)
Opspatafscherming ontbreekt (2x)
Achterlicht glas lichtarmatuur ernstig beschadigd of verwijd (2x)
Stadslicht werkt niet (goed) (2x)
Geldigheidsduur tachograaf verstreken
Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm
De achteras(sen) zijn mogelijk onjuist gelast. Hierdoor kan er scheurvorming in de achteras(sen) ontstaan. Een gescheurde as kan herkenbaar zijn door olielekkage.
De achteras kan breken.
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verhelpen. De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. Deze zal het aslichaam controleren en indien nodig de as vervangen.
Aantal recent aangeboden bouwjaar 2014 | 0 |
---|---|
Gemiddeld aantal eigenaren | 2 |
Gemiddeld aantal dagen in bezit | 835 |
Periode | 2012-10-05 - 2020-12-28 |
Aantal geregistreerde auto's | 329 |
Aantal geregistreerde auto's laatste 12 maanden | 8 |
Aantal import auto's | 50 |
Aantal import auto's laatste 12 maanden | 8 |
Import percentage | 15% |
Bouwjaar | Registraties | Geïmporteerd | Gemiddelde nieuwprijs | Gemiddelde BPM |
---|---|---|---|---|
2012 | 6 | 2 | ||
2013 | 33 | 3 | ||
2014 | 39 | 9 | ||
2015 | 34 | 6 | ||
2016 | 49 | 8 | ||
2017 | 60 | 5 | ||
2018 | 56 | 9 | ||
2019 | 47 | 6 | ||
2020 | 5 | 2 |