Kenteken check 82-TD-PP

BMW 3er Reihe

NL
82-TD-PP
Marktwaarde

€ 4.400 tot € 5.400,-

BPM

€ 13.330,-

Import

Ja, 2006

Bouwjaar

2000

Tennaamstelling

2014-05-19

BMW 3er Reihe 2000

Deze BMW 3er Reihe met kenteken 82-TD-PP is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2000. In juli 2006 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op kenteken gezet. Het voertuig is uitgerust met een benzine motor. De auto beschikt over een 170 pk sterke motor. De cilinderinhoud bedraagt 2494 cm³ en de auto heeft 6 cilinders. Het gemiddeld verbruik bedraagt 9.7 liter per 100 km. Een uitgebalanceerd gewicht van 1.615 kg voor optimale prestaties. De laatste tenaamstelling van deze auto vond plaats in 2014. De volgende APK-keuring staat gepland voor 31-10-2026. Dit voertuig heeft 1 eigenaren gehad in het verleden. De actuele waarde van dit voertuig is naar schatting € 5.200.

Specificaties

Merk & Model

BMW 3er Reihe cabriolet

Type

Cabriolet

Kleur

Blauw

Topsnelheid

225 km/u

Brandstof

Benzine

Transmissie

Onbekend

Merk BMW
Model 3er Reihe
Type cabriolet
Kleur blauw
Aantal deuren 2
Gewicht 1615 kg
Brandstof Benzine
Transmissie Onbekend
Versnellingen 5
Aantal cilinders 6
Cilinderinhoud 2494 m3
Vermogen (brandstofmotor) 170 pk
Brandstof Benzine
Tennaamstelling 2014-05-19
Eerste registratie 2000-07-21
Eerste toelating in Nederland 2006-07-13
APK vervaldatum 2026-10-31
Laatste RDW kilometerstand registratie in 2025
Gebruikt als taxi nee

Marktwaarde

Deze auto kopen?

Kopen bij een merkdealer

€ 5.400

Kopen bij een handelaar

€ 5.200

Kopen bij een particulier

€ 4.918

Deze auto verkopen?

Inruilprijs

€ 4.400

Particuliere verkoop

€ 4.918

Dagwaarde

Carscanner.nl voorspelt de huidige marktwaarde van deze auto op basis van de volgende kenmerken:

  • model
  • bouwjaar
  • geschatte kilometerstand
  • nieuwprijs
  • verkoper

De daadwerkelijke waarde kan verschillen op basis van de huidige staat van de auto:

  • actuele kilometerstand
  • schades
  • onderhoud
  • slijtage

Eigenaren historie

Eigenaren

1 recente eigenaren

  • 2014-05-19

    Aantal dagen in bezit: 4220

  • Onbekend aantal eigenaren in deze periode

  • 2025-12-08

Schadeverleden

Online schadeverleden

Check beschikbaar

Wacht op keuren (WOK status)

Check beschikbaar

Gestolen check

Check beschikbaar

BPM schade check

Check beschikbaar

Schade check

Wil je weten of deze auto een schadeverleden heeft? Deze informatie is alleen beschikbaar in ons premium rapport.

Bekijk de voordelen van ons premium rapport

APK keuringen

  • 2025-10-29
    2025-10-29

    Dim-, grootlicht; glas gerepareerd of bewerkt (2x)

  • 2025-10-31
    2025-10-31

    Accu ondeugdelijk bevestigd

  • 2025-10-31
    2025-10-31

    Remvertraging / remwerking parkeerrem onvoldoende

  • 2025-10-31
    2025-10-31

    Richtingaanwijzers, lichtoppervlak >25% afgenomen

  • 2025-10-31
    2025-10-31

    Schokdemper aanwezig die lekkage vertoont

Terugroepacties

  • 24-07-2025
    Motorrijtuigen - carrosserie (beschermingsmiddelen inzittenden)
    Deze terugroepactie is nog niet verholpen.
    Omschrijving defect

    In het geval dat de passagiersairbag al was vervangen, kan de gasgenerator na enkele jaren alsnog defect raken als gevolg van schommelingen in vochtigheid en temperatuur.

    Materiële gevolgen

    Het is niet uitgesloten dat wanneer een airbag vrijkomt na een botsing, de druk in de gasgenerator te hoog is, de gasgenerator barst en rondvliegende metalen onderdelen ernstig of in extreme gevallen dodelijk letsel veroorzaken.

    Beschrijving van het herstel

    De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met de merkdealer. Deze zal de airbag vervangen.

  • 30-01-2017
    Motorrijtuigen - carrosserie (beschermingsmiddelen inzittenden)
    Deze terugroepactie is nog niet verholpen.
    Omschrijving defect

    Door een defect aan de gasgenerator van de bestuurdersairbag kan deze ongecontroleerd afgaan ingeval van een aanrijding. Er kunnen metaaldelen vrijkomen en richting de inzittenden geschoten worden.

    Materiële gevolgen

    Indien het defect optreedt en wordt de airbag ten gevolge van een ongeval geactiveerd dan zal de airbag geen bescherming bieden en is er kans op het verwonden van de inzittenden door de rondvliegende metaaldelen.

    Beschrijving van het herstel

    De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verhelpen. De voertuigeigenaar wordt uitgenodigd een afspraak te maken met de merkdealer. De dealer zal de bestuurdersairbag vervangen.

  • 16-01-2015
    Motorrijtuigen - carrosserie (beschermingsmiddelen inzittenden)
    Deze terugroepactie is verholpen.
    Omschrijving defect

    Door verouderingseffecten in de gasgenerator van de bijrijdersairbag kan bij het activeren een te hoge druk ontstaan. Hierdoor kan van de gasgenerator de behuizing losraken en kunnen metalen fragmenten losraken en wegschieten.

    Materiële gevolgen

    Wordt de airbag ten gevolge van een ongeval geactiveerd en raakt de behuizing los, dan zal de airbag geen bescherming bieden en is er kans op het verwonden van de inzittenden.

    Beschrijving van het herstel

    De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verhelpen. De voertuigeigenaar wordt uitgenodigd een afspraak te maken met de merkdealer. Deze zal de airbagmodule aan de passagierszijde vervangen.

Premium rapport bestellen?
Vanaf 4,99 per rapport!
X