Merk | Mercedes-benz |
---|---|
Model | Atego |
Type | voor vervoer voertuigen |
Kleur | n.v.t. |
Gewicht | 8020 kg |
Brandstof | Diesel |
---|---|
Aantal cilinders | 6 |
Cilinderinhoud | 7698 m3 |
Vermogen (brandstofmotor) | 238 pk |
Brandstof | Diesel |
---|
Eerste registratie | 2013-12-17 |
---|---|
Eerste toelating in Nederland | 2013-12-17 |
APK vervaldatum | 2025-12-03 |
Gebruikt als taxi | nee |
Verkoopprijzen en kilomerstanden zijn beschikbaar in ons premium rapport.
Bekijk alle voordelenEr zijn 1 kilometerstand en 2 verkoopprijzen bekend over deze auto.
Bekijk alle voordelen van het premium rapport3 recente eigenaren
Aantal dagen in bezit: 2319
Aantal dagen in bezit: 785
Aantal dagen in bezit: 475
Aantal dagen in bezit: 85
Aantal dagen in bezit: 491
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Niet van toepassing
Wil je weten of deze auto een schadeverleden heeft? Deze informatie is alleen beschikbaar in ons premium rapport.
Bekijk de voordelen van ons premium rapport1 kilometerstand bekend
Check beschikbaar
De resultaten van onze kilometerstand controle zijn alleen zichtbaar in ons premium rapport.
Bekijk de voordelen van ons premium rapportBand beschadigd
Richtingaanwijzers kleur wijkt af/niet toegestaan
Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm
Stofhoes stuurinrichting beschadigd, dicht niet af
Kentekenplaatverlichting werkt niet (goed) / ontbreekt (2x)
Lijnmarkering ontbreekt
Waarschuwingsinrichting elektronisch remsysteem geeft defect
De achteras(sen) zijn mogelijk onjuist gelast. Hierdoor kan er scheurvorming in de achteras(sen) ontstaan. Een gescheurde as kan herkenbaar zijn door olielekkage.
De achteras kan breken. Hierdoor kan een wiel losraken van het voertuig.
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verhelpen. De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De dealer zal het aslichaam vervangen.
De achteras(sen) zijn mogelijk onjuist gelast. Hierdoor kan er scheurvorming in de achteras(sen) ontstaan. Een gescheurde as kan herkenbaar zijn door olielekkage.
De achteras kan breken.
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verhelpen. De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. Deze zal het aslichaam controleren en indien nodig de as vervangen.
Door trillingen van een kabelbeugel aan de motor op het contactpunt van de plus- en massakabel kan tussen de motor en versnellingsbak schade aan de isolatie optreden.
Kortsluiting en oververhitting van elektrische componenten met mogelijk brand tot gevolg. Tijdens het rijden kan de aandrijving en/of het boordnet uitvallen. Vanuit stilstand zou het voertuig bij een niet aangetrokken handrem in beweging kunnen komen.
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verhelpen. De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. Deze zal een kabelbinder verwijderen, een extra steun voor fixatie van de massaleiding inbouwen en de ligging van de elektrische kabelboom controleren en zo nodig corrigeren.
Als gevolg van een te strakke ligging van de kabelboom kan door trillingen en vibraties een breuk van de kabelschoen van de massaleiding bij de bevestigingsbouten van de motor ontstaan.
Bij onderbreking kan het voertuig spanningsloos worden. Als gevolg hiervan kan de motor, het instrumentenpaneel, de verlichting en waarschuwingsverlichting uitvallen.
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verhelpen. De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. Bij het voertuig zal de ligging van de kabelboom worden gecorrigeerd en de aanwezige kabelschoen door een pijpkabelschoen worden vervangen.
Aantal recent aangeboden bouwjaar 2013 | 0 |
---|---|
Gemiddeld aantal eigenaren | 2 |
Gemiddeld aantal dagen in bezit | 759 |
Periode | 1998-09-17 - 2024-12-23 |
Aantal geregistreerde auto's | 406 |
Aantal geregistreerde auto's laatste 12 maanden | 28 |
Aantal import auto's | 73 |
Aantal import auto's laatste 12 maanden | 10 |
Import percentage | 18% |
Bouwjaar | Registraties | Geïmporteerd | Gemiddelde nieuwprijs | Gemiddelde BPM |
---|---|---|---|---|
1998 | 2 | 1 | ||
1999 | 2 | 1 | ||
2000 | 2 | 1 | ||
2001 | 5 | 3 | ||
2004 | 4 | 2 | ||
2005 | 2 | 1 | ||
2006 | 2 | 1 | ||
2007 | 3 | 2 | ||
2009 | 2 | 1 | ||
2010 | 1 | 0 | ||
2011 | 2 | 1 | ||
2012 | 2 | 1 | ||
2013 | 26 | 6 | ||
2014 | 30 | 11 | ||
2015 | 31 | 5 | ||
2016 | 49 | 8 | ||
2017 | 24 | 2 | ||
2018 | 25 | 2 | ||
2019 | 48 | 3 | ||
2020 | 25 | 4 | ||
2021 | 26 | 3 | ||
2022 | 13 | 2 | ||
2023 | 41 | 7 | ||
2024 | 39 | 5 |
Kenteken | Rapportcijfer | Vraagprijs | Kilometerstand |
---|---|---|---|
01-BFG-5 | Premium feature | Premium feature | |
25-BFN-9 | Premium feature | Premium feature | |
05-BDP-9 | Premium feature | Premium feature | |
94-BRN-5 | Premium feature | Premium feature | |
53-BJJ-1 | Premium feature | Premium feature | |
62-BVX-8 | Premium feature | Premium feature |
Kenteken | Laatst gezien | Rapportcijfer | Vraagprijs | Kilometerstand |
---|---|---|---|---|
26-BFT-9 | 2025-04-28 | Premium feature | Premium feature | |
30-BGF-2 | 2025-04-22 | Premium feature | Premium feature | |
25-BHN-6 | 2025-02-18 | Premium feature | Premium feature | |
60-BGV-2 | 2024-07-18 | Premium feature | Premium feature | |
36-BGV-4 | 2024-11-20 | Premium feature | Premium feature | |
19-BGD-7 | 2023-06-16 | Premium feature | Premium feature | |
03-BDV-3 | 2025-01-02 | Premium feature | Premium feature | |
30-BGF-4 | 2024-11-18 | Premium feature | Premium feature | |
31-BGR-6 | 2022-06-12 | Premium feature | Premium feature | |
22-BGH-5 | 2025-01-05 | Premium feature | Premium feature | |
70-BJJ-6 | 2023-01-14 | Premium feature | Premium feature | |
70-BBS-4 | 2021-06-01 | Premium feature | Premium feature | |
36-BPR-4 | 2021-05-10 | Premium feature | Premium feature | |
76-BRR-1 | 2022-08-31 | Premium feature | Premium feature | |
90-BNX-3 | 2021-02-04 | Premium feature | Premium feature | |
29-BXZ-3 | 2024-08-26 | Premium feature | Premium feature | |
52-BXL-2 | 2024-04-11 | Premium feature | Premium feature |