Nee
2014
2024-05-31
Merk | Mercedes-benz |
---|---|
Model | Actros |
Type | afneembare bovenbouw |
Kleur | n.v.t. |
Gewicht | 9495 kg |
Brandstof | Diesel |
---|---|
Aantal cilinders | 6 |
Cilinderinhoud | 12809 m3 |
Vermogen (brandstofmotor) | 422 pk |
Brandstof | Diesel |
---|
Tennaamstelling | 2024-05-31 |
---|---|
Eerste registratie | 2014-06-05 |
Eerste toelating in Nederland | 2014-06-05 |
APK vervaldatum | 2026-01-20 |
Gebruikt als taxi | nee |
1 eigenaren
1 eigenaren
Aantal dagen in bezit: 3619
Aantal dagen in bezit: 29
Aantal dagen in bezit: 335
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Niet van toepassing
Wil je weten of deze auto een schadeverleden heeft? Deze informatie is alleen beschikbaar in ons premium rapport.
Bekijk de voordelen van ons premium rapportKoordlagen van luchtveerbalg beschadigd
Retroreflector (zijkant) aantal niet volgens voorschriften
Lijnmarkering niet volgens voorschriften
Dimlicht onjuist afgesteld (2x)
Uitlaatsysteem niet gasdicht / onveilige afvoer uitlaatgasse
Schijf-, trommelrem loopt niet vrij (2x)
Stuurkogel te veel speling (2x)
Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm
Remonderdelen te veel gecorrodeerd (2x)
Door inwerking van water en zout kan de afdichting van de flens aan de uitlaateindpijp worden aangetast.
Door de aantasting van de afdichting staat de flensbevestiging niet meer onder spanning. Hierdoor kunnen de 3 bevestigingsbouten loslopen en kan de uitlaatpijp losraken en op de weg vallen. Door de niet meer geleide uitlaatgasstroming kunnen aangrenzende delen beschadigen en is er brandgevaar.
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verhelpen. De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. Deze zal de afdichtring van de uitlaateindpijpflens door een metalen afdichtring vervangen.
De schroefverbinding van de trekstang van de wielophanging bij het voorste gedeelte van het chassis en luchtbalgdrager kan los raken.
Onder bepaalde omstandigheden is het verlies van de moer of de volledige schroefverbinding mogelijk. In het ergste geval kan de bout bij het voorste gedeelte van het chassis er uit lopen, wat kan leiden tot het kortstondig licht blijven haken van de besturing.
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verhelpen. De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. Deze zal de schroefverbinding op het voorgeschreven aanhaalmoment controleren en indien nodig natrekken.
Aantal recent aangeboden bouwjaar 2014 | 0 |
---|---|
Gemiddeld aantal eigenaren | 1 |
Gemiddeld aantal dagen in bezit | 780 |
Periode | 2001-04-02 - 2024-12-30 |
Aantal geregistreerde auto's | 304 |
Aantal geregistreerde auto's laatste 12 maanden | 30 |
Aantal import auto's | 33 |
Aantal import auto's laatste 12 maanden | 3 |
Import percentage | 11% |
Bouwjaar | Registraties | Geïmporteerd | Gemiddelde nieuwprijs | Gemiddelde BPM |
---|---|---|---|---|
2001 | 2 | 1 | ||
2007 | 4 | 2 | ||
2008 | 2 | 1 | ||
2012 | 17 | 4 | ||
2013 | 25 | 6 | ||
2014 | 27 | 8 | ||
2015 | 21 | 2 | ||
2016 | 20 | 3 | ||
2017 | 10 | 0 | ||
2018 | 25 | 2 | ||
2019 | 22 | 3 | ||
2020 | 20 | 0 | ||
2021 | 34 | 0 | ||
2022 | 26 | 1 | ||
2023 | 18 | 0 | ||
2024 | 31 | 0 |
Kenteken | Laatst gezien | Rapportcijfer | Vraagprijs | Kilometerstand |
---|---|---|---|---|
12-BGB-7 | 2025-02-19 | Premium feature | Premium feature | |
BZ-RP-06 | 2025-02-05 | Premium feature | Premium feature | |
76-BFD-3 | 2024-10-07 | Premium feature | Premium feature | |
42-BDZ-3 | 2024-10-02 | Premium feature | Premium feature | |
00-BBL-8 | 2021-04-13 | Premium feature | Premium feature | |
04-BBR-8 | 2021-04-07 | Premium feature | Premium feature | |
73-BBF-5 | 2023-01-12 | Premium feature | Premium feature | |
12BBF3 | 2021-01-21 | Premium feature | Premium feature | |
86-BJD-3 | 2023-01-04 | Premium feature | Premium feature | |
87-BJD-3 | 2022-10-18 | Premium feature | Premium feature |