€ 21.888,-
Ja, 2010
2009
2021-04-15
Merk | Mercedes-benz |
---|---|
Model | Ml 320 Cdi 4matic |
Type | gesloten opbouw |
Kleur | n.v.t. |
Gewicht | 2335 kg |
Brandstof | Diesel |
---|---|
Aantal cilinders | 6 |
Cilinderinhoud | 2987 m3 |
Vermogen (brandstofmotor) | 225 pk |
Brandstof | Diesel |
---|
Tennaamstelling | 2021-04-15 |
---|---|
Eerste registratie | 2009-03-16 |
Eerste toelating in Nederland | 2010-01-26 |
APK vervaldatum | 2026-04-17 |
Laatste RDW kilometerstand registratie in | 2025 |
Gebruikt als taxi | nee |
Verkoopprijzen en kilomerstanden zijn beschikbaar in ons premium rapport.
Bekijk alle voordelenEr zijn 2 kilometerstanden en 3 verkoopprijzen bekend over deze auto.
Bekijk alle voordelen van het premium rapport2 eigenaren
3 eigenaren
Aantal dagen in bezit: 690
Aantal dagen in bezit: 83
Aantal dagen in bezit: 26
Aantal dagen in bezit: 72
Aantal dagen in bezit: 1478
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Wil je weten of deze auto een schadeverleden heeft? Deze informatie is alleen beschikbaar in ons premium rapport.
Bekijk de voordelen van ons premium rapport2 kilometerstanden bekend
Check beschikbaar
Er is een belangrijke waarschuwing over het tellerrapport van deze auto bekend.
De resultaten van onze kilometerstand controle zijn alleen zichtbaar in ons premium rapport.
Bekijk de voordelen van ons premium rapportBand onvoldoende profiel (2x)
Band(en) aanwezig met een profieldiepte van 1,6 t/m 2,5 mm
Remslang beschadigd, wapeningsmateriaal zichtbaar (2x)
Achterlicht werkt niet (goed)
Stadslicht werkt niet (goed)
De remdrukversterker kan op de lasnaad doorroesten. Hierbij kan de verbinding met het rempedaal losraken.
Uitvallen van de rembekrachtiging en het is mogelijk dat er niet meer geremd kan worden.
De voertuigeigenaar wordt verzocht niet meer met het voertuig te rijden totdat het voertuig is hersteld en contact op te nemen met de merkdealer voor het maken van een afspraak. De rembekrachtiger wordt dan gecontroleerd en als het nodig is wordt deze vervangen.
Het drijfgas van de bestuurdersairbag is mogelijk door blootstelling aan een hoge vochtigheidsgraad en een hoge temperatuur aangetast. Hierdoor kunnen de gasgeneratoren van de airbag mogelijk overmatige interne druk creëren.
Bij activatie van de airbag kunnen metaaldeeltjes uit de behuizing vrijkomen. Tevens is de beschermende functie van de airbag niet gegarandeerd.
De voertuigeigenaar wordt verzocht om een afspraak te maken met een merkdealer, de bestuurdersairbag wordt vervangen.
Aantal recent aangeboden bouwjaar 2009 | 0 |
---|---|
Gemiddeld aantal eigenaren | 2 |
Gemiddeld aantal dagen in bezit | 642 |
Periode | 2005-01-01 - 2010-09-22 |
Aantal geregistreerde auto's | 736 |
Aantal geregistreerde auto's laatste 12 maanden | 3 |
Aantal import auto's | 294 |
Aantal import auto's laatste 12 maanden | 3 |
Import percentage | 40% |
Bouwjaar | Registraties | Geïmporteerd | Gemiddelde nieuwprijs | Gemiddelde BPM |
---|---|---|---|---|
2005 | 2 | 1 | ||
2006 | 105 | 41 | € 20.459,- | |
2007 | 264 | 103 | € 109.340,- | € 21.563,- |
2008 | 247 | 109 | € 81.221,- | € 20.819,- |
2009 | 109 | 38 | € 73.862,- | € 20.102,- |
2010 | 9 | 2 | € 83.237,- | € 21.392,- |