Nee
2016
2023-11-03
Merk | DAF |
---|---|
Model | Lf 210 Fa |
Type | gesloten opbouw |
Kleur | n.v.t. |
Gewicht | 5983 kg |
Brandstof | Diesel |
---|---|
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 4500 m3 |
Vermogen (brandstofmotor) | 212 pk |
Brandstof | Diesel |
---|
Tennaamstelling | 2023-11-03 |
---|---|
Eerste registratie | 2016-04-22 |
Eerste toelating in Nederland | 2016-04-22 |
APK vervaldatum | 2025-05-10 |
Gebruikt als taxi | nee |
Verkoopprijzen en kilomerstanden zijn beschikbaar in ons premium rapport.
Bekijk alle voordelenEr zijn 1 kilometerstand en 1 verkoopprijs bekend over deze auto.
Bekijk alle voordelen van het premium rapport4 recente eigenaren
Aantal dagen in bezit: 896
Aantal dagen in bezit: 34
Aantal dagen in bezit: 2
Aantal dagen in bezit: 1008
Aantal dagen in bezit: 64
Aantal dagen in bezit: 548
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Niet van toepassing
Wil je weten of deze auto een schadeverleden heeft? Deze informatie is alleen beschikbaar in ons premium rapport.
Bekijk de voordelen van ons premium rapport1 kilometerstand bekend
Check beschikbaar
De resultaten van onze kilometerstand controle zijn alleen zichtbaar in ons premium rapport.
Bekijk de voordelen van ons premium rapportStuurkogel te veel speling (2x)
Claxon werkt niet goed
Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm
Bovenbouw ondeugdelijk bevestigd (2x)
Koordlagen van luchtveerbalg beschadigd (2x)
Achterlicht werkt niet (goed) (2x)
Aantal recent aangeboden bouwjaar 2016 | 0 |
---|---|
Gemiddeld aantal eigenaren | 2 |
Gemiddeld aantal dagen in bezit | 682 |
Periode | 2013-09-18 - 2024-09-04 |
Aantal geregistreerde auto's | 823 |
Aantal geregistreerde auto's laatste 12 maanden | 21 |
Aantal import auto's | 54 |
Aantal import auto's laatste 12 maanden | 12 |
Import percentage | 7% |
Bouwjaar | Registraties | Geïmporteerd | Gemiddelde nieuwprijs | Gemiddelde BPM |
---|---|---|---|---|
2013 | 2 | 0 | ||
2014 | 62 | 7 | ||
2015 | 44 | 4 | ||
2016 | 86 | 13 | ||
2017 | 123 | 14 | ||
2018 | 108 | 6 | ||
2019 | 103 | 2 | ||
2020 | 68 | 0 | ||
2021 | 93 | 2 | ||
2022 | 72 | 2 | ||
2023 | 42 | 1 | ||
2024 | 20 | 3 |