Merk | MAN |
---|---|
Model | Tgm |
Type | gesloten opbouw |
Kleur | n.v.t. |
Gewicht | 8591 kg |
Brandstof | Diesel |
---|---|
Aantal cilinders | 6 |
Cilinderinhoud | 6871 m3 |
Vermogen (brandstofmotor) | 251 pk |
Brandstof | Diesel |
---|
Eerste registratie | 2016-12-22 |
---|---|
Eerste toelating in Nederland | 2016-12-22 |
APK vervaldatum | 2024-06-20 |
Gebruikt als taxi | nee |
Verkoopprijzen en kilomerstanden zijn beschikbaar in ons premium rapport.
Bekijk alle voordelenEr zijn 1 kilometerstand en 1 verkoopprijs bekend over deze auto.
Bekijk alle voordelen van het premium rapportAantal dagen in bezit: 98
Aantal dagen in bezit: 2603
Aantal dagen in bezit: 367
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Niet van toepassing
Wil je weten of deze auto een schadeverleden heeft? Deze informatie is alleen beschikbaar in ons premium rapport.
Bekijk de voordelen van ons premium rapport1 kilometerstand bekend
Check beschikbaar
De resultaten van onze kilometerstand controle zijn alleen zichtbaar in ons premium rapport.
Bekijk de voordelen van ons premium rapportRuitenwisserinstallatie geeft onvoldoende zicht
Zijdelingse afscherming niet volgens voorschriften
Rempedaal niet stroef
Spiegelglas beschadigd of verweerd
Claxon werkt niet goed
Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm
Aantal recent aangeboden bouwjaar 2016 | 0 |
---|---|
Gemiddeld aantal eigenaren | 2 |
Gemiddeld aantal dagen in bezit | 714 |
Periode | 2006-08-30 - 2025-04-11 |
Aantal geregistreerde auto's | 622 |
Aantal geregistreerde auto's laatste 12 maanden | 80 |
Aantal import auto's | 55 |
Aantal import auto's laatste 12 maanden | 9 |
Import percentage | 9% |
Bouwjaar | Registraties | Geïmporteerd | Gemiddelde nieuwprijs | Gemiddelde BPM |
---|---|---|---|---|
2006 | 2 | 1 | ||
2011 | 1 | 1 | ||
2013 | 39 | 3 | ||
2014 | 46 | 4 | ||
2015 | 65 | 6 | ||
2016 | 81 | 13 | ||
2017 | 61 | 11 | ||
2018 | 84 | 3 | ||
2019 | 38 | 3 | ||
2020 | 26 | 7 | ||
2021 | 15 | 0 | ||
2022 | 24 | 1 | ||
2023 | 48 | 1 | ||
2024 | 91 | 1 | ||
2025 | 1 | 0 |