Merk | Toyota |
---|---|
Model | Land Cruiser |
Type | gesloten opbouw |
Kleur | n.v.t. |
Gewicht | 1960 kg |
Brandstof | Diesel |
---|---|
Aantal cilinders | 4 |
Vermogen (brandstofmotor) | 163 pk |
Brandstof | Diesel |
---|
Eerste registratie | 2003-02-26 |
---|---|
Eerste toelating in Nederland | 2003-02-26 |
APK vervaldatum | 2023-10-28 |
Gebruikt als taxi | nee |
Verkoopprijzen en kilomerstanden zijn beschikbaar in ons premium rapport.
Bekijk alle voordelenEr zijn 1 kilometerstand en 1 verkoopprijs bekend over deze auto.
Bekijk alle voordelen van het premium rapportAantal dagen in bezit: 2854
Aantal dagen in bezit: 4064
Aantal dagen in bezit: 3
Aantal dagen in bezit: 1004
Check beschikbaar
Niet beschikbaar
Niet beschikbaar
Niet van toepassing
Wil je weten of deze auto een schadeverleden heeft? Deze informatie is alleen beschikbaar in ons premium rapport.
Bekijk de voordelen van ons premium rapport1 kilometerstand bekend
Check beschikbaar
De resultaten van onze kilometerstand controle zijn alleen zichtbaar in ons premium rapport.
Bekijk de voordelen van ons premium rapportBand onvoldoende profiel
Ruitensproeierinstallatie werkt niet goed
De fuseekogels kunnen overmatige slijtage vertonen. Hierdoor kan speling in de fuseekogel ontstaan..
Indien de fuseekogel als gevolg van de speling losraakt kan de auto onbestuurbaar worden. De bestuurder zal eerst geluiden en trillingen waarnemen als gevolg van fuseekogelspeling.
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verhelpen. De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. Deze zal de fuseekogels vervangen.
Aantal recent aangeboden bouwjaar 2003 | 0 |
---|---|
Gemiddeld aantal eigenaren | 1 |
Gemiddeld aantal dagen in bezit | 766 |
Periode | 1989-11-07 - 2025-04-25 |
Aantal geregistreerde auto's | 687 |
Aantal geregistreerde auto's laatste 12 maanden | 293 |
Aantal import auto's | 271 |
Aantal import auto's laatste 12 maanden | 153 |
Import percentage | 39% |
Bouwjaar | Registraties | Geïmporteerd | Gemiddelde nieuwprijs | Gemiddelde BPM |
---|---|---|---|---|
1989 | 2 | 1 | ||
1998 | 2 | 1 | ||
1999 | 15 | 7 | ||
2000 | 50 | 18 | ||
2001 | 60 | 26 | ||
2002 | 64 | 16 | ||
2003 | 43 | 9 | ||
2004 | 61 | 17 | ||
2005 | 25 | 7 | € 100.989,- | € 26.372,- |
2006 | 38 | 10 | € 95.517,- | € 24.524,- |
2007 | 7 | 1 | € 19.588,- | |
2008 | 7 | 1 | € 19.271,- | |
2009 | 3 | 1 | € 21.308,- | |
2010 | 6 | 3 | € 60.944,- | € 21.275,- |
2013 | 2 | 1 | € 121.622,- | € 29.100,- |
2014 | 1 | 0 | € 115.394,- | € 27.620,- |
2020 | 2 | 1 | € 80.725,- | € 19.385,- |
2021 | 1 | 0 | € 61.506,- | € 14.819,- |
2022 | 7 | 0 | € 83.446,- | € 20.031,- |
2024 | 290 | 151 | € 99.803,- | € 23.859,- |
2025 | 1 | 0 | € 115.726,- | € 27.699,- |