€ 13.800 tot € 17.000,-
€ 21.328,-
Ja, 2024
2006
2025-02-01
Merk | Toyota |
---|---|
Model | Land Cruiser |
Type | gesloten opbouw |
Kleur | n.v.t. |
Aantal deuren | 4 |
Gewicht | 2703 kg |
Brandstof | Diesel |
---|---|
Aantal cilinders | 6 |
Cilinderinhoud | 4164 m3 |
Vermogen (brandstofmotor) | 204 pk |
Brandstof | Diesel |
---|
Tennaamstelling | 2025-02-01 |
---|---|
Eerste registratie | 2006-06-19 |
Eerste toelating in Nederland | 2024-08-13 |
APK vervaldatum | 2025-10-31 |
Laatste RDW kilometerstand registratie in | 2025 |
Gebruikt als taxi | nee |
€ 17.000
Kopen bij een handelaar
Kopen bij een particulier
Inruilprijs
Particuliere verkoop
Carscanner.nl voorspelt de huidige marktwaarde van deze auto op basis van de volgende kenmerken:
De daadwerkelijke waarde kan verschillen op basis van de huidige staat van de auto:
Verkoopprijzen en kilomerstanden zijn beschikbaar in ons premium rapport.
Bekijk alle voordelenEr zijn 1 kilometerstand en 1 verkoopprijs bekend over deze auto.
Bekijk alle voordelen van het premium rapport2 recente eigenaren
Aantal dagen in bezit: 4
Aantal dagen in bezit: 168
Aantal dagen in bezit: 89
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Wil je weten of deze auto een schadeverleden heeft? Deze informatie is alleen beschikbaar in ons premium rapport.
Bekijk de voordelen van ons premium rapport1 kilometerstand bekend
Check beschikbaar
De resultaten van onze kilometerstand controle zijn alleen zichtbaar in ons premium rapport.
Bekijk de voordelen van ons premium rapportDe airbagcomputer bevat een fout. Hierdoor kunnen de gordijnairbags en de gordelspanners onverwacht afgaan.
Het afgaan van de gordijnairbags en gordelspanners verhoogt het risico op kleine verwondingen van de inzittenden.
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verhelpen. De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met de merkdealer. De dealer zal de airbagcomputer vervangen.
De borgring, waarmee de stuurgaffel op de stuuras is geborgd, kan als gevolg van extreme belasting op de voorwielen verschuiven. Vervolgens kan bij herhaaldelijke maximale stuuruitslag de stuurgaffel losraken van de stuuras.
Onbestuurbaar raken van het voertuig.
De producent roept de betreffende voertuigen terug, neemt maatregelen om het defect te verhelpen. De voertuigeigenaar wordt uitgenodigd een afspraak te maken met de merkdealer. De hoofdas van de stuurkolom wordt dan vervangen.
Aantal recent aangeboden bouwjaar 2006 | 0 |
---|---|
Gemiddeld aantal eigenaren | 1 |
Gemiddeld aantal dagen in bezit | 776 |
Periode | 1989-11-07 - 2025-04-25 |
Aantal geregistreerde auto's | 686 |
Aantal geregistreerde auto's laatste 12 maanden | 293 |
Aantal import auto's | 270 |
Aantal import auto's laatste 12 maanden | 153 |
Import percentage | 39% |
Bouwjaar | Registraties | Geïmporteerd | Gemiddelde nieuwprijs | Gemiddelde BPM |
---|---|---|---|---|
1989 | 2 | 1 | ||
1998 | 2 | 1 | ||
1999 | 15 | 7 | ||
2000 | 50 | 18 | ||
2001 | 60 | 26 | ||
2002 | 64 | 16 | ||
2003 | 43 | 9 | ||
2004 | 61 | 17 | ||
2005 | 25 | 7 | € 100.989,- | € 26.372,- |
2006 | 38 | 10 | € 95.517,- | € 24.524,- |
2007 | 7 | 1 | € 19.588,- | |
2008 | 7 | 1 | € 19.271,- | |
2009 | 3 | 1 | € 21.308,- | |
2010 | 6 | 3 | € 60.944,- | € 21.275,- |
2013 | 2 | 1 | € 121.622,- | € 29.100,- |
2014 | 1 | 0 | € 115.394,- | € 27.620,- |
2020 | 2 | 1 | € 80.725,- | € 19.385,- |
2021 | 1 | 0 | € 61.506,- | € 14.819,- |
2022 | 7 | 0 | € 83.446,- | € 20.031,- |
2024 | 289 | 150 | € 99.768,- | € 23.850,- |
2025 | 1 | 0 | € 115.726,- | € 27.699,- |