Nee
2002
2023-01-19
Merk | Toyota |
---|---|
Model | Land Cruiser |
Type | gesloten opbouw |
Kleur | n.v.t. |
Gewicht | 2080 kg |
Brandstof | Diesel |
---|---|
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 2982 m3 |
Vermogen (brandstofmotor) | 163 pk |
Brandstof | Diesel |
---|
Tennaamstelling | 2023-01-19 |
---|---|
Eerste registratie | 2002-01-16 |
Eerste toelating in Nederland | 2002-01-16 |
APK vervaldatum | 2026-04-10 |
Laatste RDW kilometerstand registratie in | 2025 |
Gebruikt als taxi | nee |
Verkoopprijzen en kilomerstanden zijn beschikbaar in ons premium rapport.
Bekijk alle voordelenEr zijn 1 kilometerstand en 2 verkoopprijzen bekend over deze auto.
Bekijk alle voordelen van het premium rapport1 eigenaren
1 eigenaren
Aantal dagen in bezit: 1379
Aantal dagen in bezit: 92
Aantal dagen in bezit: 836
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Niet van toepassing
Wil je weten of deze auto een schadeverleden heeft? Deze informatie is alleen beschikbaar in ons premium rapport.
Bekijk de voordelen van ons premium rapport1 kilometerstand bekend
Check beschikbaar
De resultaten van onze kilometerstand controle zijn alleen zichtbaar in ons premium rapport.
Bekijk de voordelen van ons premium rapportParkeerrem werkt niet op 2 wielen
Remlicht werkt niet (goed)
Remvertraging / remwerking parkeerrem onvoldoende
Dimlicht onjuist afgesteld
De fuseekogels kunnen overmatige slijtage vertonen. Hierdoor kan speling in de fuseekogel ontstaan..
Indien de fuseekogel als gevolg van de speling losraakt kan de auto onbestuurbaar worden. De bestuurder zal eerst geluiden en trillingen waarnemen als gevolg van fuseekogelspeling.
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verhelpen. De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. Deze zal de fuseekogels vervangen.
Aantal recent aangeboden bouwjaar 2002 | 0 |
---|---|
Gemiddeld aantal eigenaren | 1 |
Gemiddeld aantal dagen in bezit | 765 |
Periode | 1989-11-07 - 2025-04-25 |
Aantal geregistreerde auto's | 687 |
Aantal geregistreerde auto's laatste 12 maanden | 293 |
Aantal import auto's | 271 |
Aantal import auto's laatste 12 maanden | 153 |
Import percentage | 39% |
Bouwjaar | Registraties | Geïmporteerd | Gemiddelde nieuwprijs | Gemiddelde BPM |
---|---|---|---|---|
1989 | 2 | 1 | ||
1998 | 2 | 1 | ||
1999 | 15 | 7 | ||
2000 | 50 | 18 | ||
2001 | 60 | 26 | ||
2002 | 64 | 16 | ||
2003 | 43 | 9 | ||
2004 | 61 | 17 | ||
2005 | 25 | 7 | € 100.989,- | € 26.372,- |
2006 | 38 | 10 | € 95.517,- | € 24.524,- |
2007 | 7 | 1 | € 19.588,- | |
2008 | 7 | 1 | € 19.271,- | |
2009 | 3 | 1 | € 21.308,- | |
2010 | 6 | 3 | € 60.944,- | € 21.275,- |
2013 | 2 | 1 | € 121.622,- | € 29.100,- |
2014 | 1 | 0 | € 115.394,- | € 27.620,- |
2020 | 2 | 1 | € 80.725,- | € 19.385,- |
2021 | 1 | 0 | € 61.506,- | € 14.819,- |
2022 | 7 | 0 | € 83.446,- | € 20.031,- |
2024 | 290 | 151 | € 99.803,- | € 23.859,- |
2025 | 1 | 0 | € 115.726,- | € 27.699,- |