€ 32.251,-
€ 7.001,-
Nee
2010
2025-04-12
Merk | Nissan |
---|---|
Model | Qashqai+2 |
Type | MPV |
Kleur | grijs |
Aantal deuren | 4 |
Gewicht | 1706 kg |
Brandstof | Diesel |
---|---|
Transmissie | Onbekend |
Versnellingen | 6 |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1995 m3 |
Vermogen (brandstofmotor) | 150 pk |
Brandstof | Diesel |
---|
Tennaamstelling | 2025-04-12 |
---|---|
Eerste registratie | 2010-10-18 |
Eerste toelating in Nederland | 2010-10-18 |
APK vervaldatum | 2025-06-01 |
Laatste RDW kilometerstand registratie in | 2025 |
Gebruikt als taxi | nee |
Verkoopprijzen en kilomerstanden zijn beschikbaar in ons premium rapport.
Bekijk alle voordelenEr zijn 5 kilometerstanden en 8 verkoopprijzen bekend over deze auto.
Bekijk alle voordelen van het premium rapport4 recente eigenaren
Aantal dagen in bezit: 341
Aantal dagen in bezit: 3
Aantal dagen in bezit: 94
Aantal dagen in bezit: 512
Aantal dagen in bezit: 350
Aantal dagen in bezit: 656
Aantal dagen in bezit: 3
Aantal dagen in bezit: 67
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Niet van toepassing
Wil je weten of deze auto een schadeverleden heeft? Deze informatie is alleen beschikbaar in ons premium rapport.
Bekijk de voordelen van ons premium rapport5 kilometerstanden bekend
Check beschikbaar
De resultaten van onze kilometerstand controle zijn alleen zichtbaar in ons premium rapport.
Bekijk de voordelen van ons premium rapportBandenspanning niet op juiste waarde (4x)
Band(en) aanwezig met een profieldiepte van 1,6 t/m 2,5 mm
Stofhoes aandrijfas beschadigd en dicht niet af
Stofhoes fuseekogel beschadigd en dicht niet af (2x)
Kentekenplaatverlichting werkt niet (goed) / ontbreekt (2x)
Dim-, grootlicht werkt niet (goed) (2x)
Dimlicht onjuist afgesteld (3x)
Er kan scheurvorming optreden in de naaf van het stuurwiel.
Bij hoge krachten bestaat de mogelijkheid dat het stuurwiel van de naaf losraakt. De bestuurder verliest dan de controle over het voertuig.
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verhelpen. De voertuigeigenaar wordt voor het maken van een afspraak verzocht contact op te nemen met de merkdealer. De dealer zal het batchnummer van het stuurwiel controleren en indien nodig wordt het stuurwiel vervangen.
De begrenzing van het motortoerental is te hoog ingesteld.
Wordt er met een hoog toerental en zware belasting gereden, dan bestaat de mogelijkheid dat de motorlagers onvoldoende zijn gesmeerd. Hierdoor kunnen deze vroegtijdig slijten. In het extreme geval kan de motor bij langdurige belasting vastlopen.
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verhelpen. De voertuigeigenaar wordt voor het maken van een afspraak verzocht contact op te nemen met de merkdealer. Deze zal het motormanagement herprogrammeren. Daarbij wordt het maximum motortoerental lager ingesteld.
Gemiddelde recente vraagprijs bouwjaar 2010 | € 4.999,- |
---|---|
Gemiddelde recente kilometerstand bouwjaar 2010 | 386.400 |
Aantal recent aangeboden bouwjaar 2010 | 1 |
Gemiddeld aantal eigenaren | 3 |
Gemiddeld aantal dagen in bezit | 887 |
Periode | 2008-11-14 - 2012-01-02 |
Aantal geregistreerde auto's | 92 |
Aantal geregistreerde auto's laatste 12 maanden | 0 |
Aantal import auto's | 24 |
Aantal import auto's laatste 12 maanden | 0 |
Import percentage | 26% |
Bouwjaar | Registraties | Geïmporteerd | Gemiddelde nieuwprijs | Gemiddelde BPM |
---|---|---|---|---|
2008 | 2 | 1 | € 1.604,- | |
2009 | 29 | 7 | € 37.379,- | € 9.538,- |
2010 | 32 | 7 | € 37.443,- | € 8.262,- |
2011 | 28 | 9 | € 37.936,- | € 7.449,- |
2012 | 1 | 0 | € 37.318,- | € 10.304,- |