€ 52.406,-
€ 12.657,-
Nee
2016
2025-03-10
Merk | Renault |
---|---|
Model | Master |
Type | neerklapbare zijschotten |
Kleur | n.v.t. |
Gewicht | 2695 kg |
Brandstof | Diesel |
---|---|
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 2299 m3 |
Vermogen (brandstofmotor) | 136 pk |
Brandstof | Diesel |
---|
Tennaamstelling | 2025-03-10 |
---|---|
Eerste registratie | 2016-05-27 |
Eerste toelating in Nederland | 2016-05-27 |
APK vervaldatum | 2026-03-05 |
Laatste RDW kilometerstand registratie in | 2025 |
Gebruikt als taxi | nee |
Verkoopprijzen en kilomerstanden zijn beschikbaar in ons premium rapport.
Bekijk alle voordelenEr zijn 2 kilometerstanden en 2 verkoopprijzen bekend over deze auto.
Bekijk alle voordelen van het premium rapport0 eigenaren
1 eigenaren
Aantal dagen in bezit: 2857
Aantal dagen in bezit: 184
Aantal dagen in bezit: 159
Aantal dagen in bezit: 5
Aantal dagen in bezit: 52
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Niet van toepassing
Wil je weten of deze auto een schadeverleden heeft? Deze informatie is alleen beschikbaar in ons premium rapport.
Bekijk de voordelen van ons premium rapport2 kilometerstanden bekend
Check beschikbaar
De resultaten van onze kilometerstand controle zijn alleen zichtbaar in ons premium rapport.
Bekijk de voordelen van ons premium rapport(Zij-)markeringslicht werkt niet (goed) (3x)
Spiegelglas beschadigd of verweerd
Bandenspanning niet op juiste waarde
Dimlicht onjuist afgesteld (2x)
De brandstofleiding kan doorscheuren tegen de kabelboom in de motorruimte.
Brandstof lekkage kan leiden tot brandstofgeur, overmatig brandstofverbruik en kans op oververhitting.
De voertuigeigenaar wordt verzocht contact op te nemen met de merkdealer. Deze zal de brandstofleiding controleren op slijtage en indien nodig vervangen. En zal er een afstandhouder tusssen de brandstofleiding en de motorkabelboom worden aangebracht.
Aantal recent aangeboden bouwjaar 2016 | 0 |
---|---|
Gemiddeld aantal eigenaren | 2 |
Gemiddeld aantal dagen in bezit | 588 |
Periode | 1998-08-14 - 2024-12-30 |
Aantal geregistreerde auto's | 772 |
Aantal geregistreerde auto's laatste 12 maanden | 166 |
Aantal import auto's | 124 |
Aantal import auto's laatste 12 maanden | 31 |
Import percentage | 16% |
Bouwjaar | Registraties | Geïmporteerd | Gemiddelde nieuwprijs | Gemiddelde BPM |
---|---|---|---|---|
1998 | 1 | 0 | ||
2002 | 2 | 1 | ||
2008 | 5 | 3 | € 36.511,- | € 8.877,- |
2009 | 5 | 3 | € 34.756,- | € 8.965,- |
2010 | 2 | 1 | € 47.267,- | € 11.579,- |
2011 | 3 | 3 | € 43.153,- | € 10.589,- |
2012 | 6 | 3 | € 49.547,- | € 12.005,- |
2013 | 23 | 6 | € 49.711,- | € 12.373,- |
2014 | 32 | 3 | € 48.764,- | € 11.939,- |
2015 | 38 | 6 | € 49.974,- | € 12.152,- |
2016 | 62 | 16 | € 46.646,- | € 11.374,- |
2017 | 45 | 15 | € 48.567,- | € 11.745,- |
2018 | 69 | 9 | € 48.907,- | € 11.798,- |
2019 | 76 | 18 | € 52.687,- | € 12.587,- |
2020 | 80 | 8 | € 55.953,- | € 13.492,- |
2021 | 42 | 5 | € 54.701,- | € 13.186,- |
2022 | 41 | 5 | € 61.657,- | € 14.855,- |
2023 | 69 | 4 | € 65.477,- | € 15.732,- |
2024 | 172 | 15 | € 67.240,- | € 16.283,- |