Merk | Renault |
---|---|
Model | Master |
Type | gesloten opbouw |
Kleur | n.v.t. |
Gewicht | 2538 kg |
Brandstof | Diesel |
---|---|
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 2299 m3 |
Vermogen (brandstofmotor) | 125 pk |
Brandstof | Diesel |
---|
Tennaamstelling | 2025-01-10 |
---|---|
Eerste registratie | 2010-12-27 |
Eerste toelating in Nederland | 2016-09-24 |
APK vervaldatum | 2025-07-03 |
Laatste RDW kilometerstand registratie in | 2025 |
Gebruikt als taxi | nee |
€ 6.800
€ 4.657
Kopen bij een handelaar
Kopen bij een particulier
Inruilprijs
Particuliere verkoop
Carscanner.nl voorspelt de huidige marktwaarde van deze auto op basis van de volgende kenmerken:
De daadwerkelijke waarde kan verschillen op basis van de huidige staat van de auto:
Verkoopprijzen en kilomerstanden zijn beschikbaar in ons premium rapport.
Bekijk alle voordelenEr zijn 1 kilometerstand en 3 verkoopprijzen bekend over deze auto.
Bekijk alle voordelen van het premium rapport1 eigenaren
0 eigenaren
Aantal dagen in bezit: 2949
Aantal dagen in bezit: 81
Aantal dagen in bezit: 111
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Wil je weten of deze auto een schadeverleden heeft? Deze informatie is alleen beschikbaar in ons premium rapport.
Bekijk de voordelen van ons premium rapport1 kilometerstand bekend
Check beschikbaar
De resultaten van onze kilometerstand controle zijn alleen zichtbaar in ons premium rapport.
Bekijk de voordelen van ons premium rapportRuitensproeierinstallatie werkt niet
Kentekenplaatverlichting werkt niet (goed) / ontbreekt
Retroreflector vertoont gebrek
(Zij-)markeringslicht werkt niet (goed)
Mechanische delen van het remsysteem vertonen slijtage
De bevestigingsbouten van de tussenas, ter plaatse van de achteras zijn met een onvoldoende aantrekkoppel vastgezet.
Het losraken van de bevestigingsbouten. Hierdoor kan de tussenas losraken van de achteras, waardoor de aandrijving weg kan vallen. Tevens kunnen de losgeraakte bouten een gevaar opleveren voor de overige weggebruikers.
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verhelpen. De voertuigeigenaar wordt verzocht zo spoedig mogelijk contact op te nemen met de merkdealer. Deze zal het aantrekkoppel van de tussenasbevestigingsbouten controleren en indien nodig de bouten en moeren vervangen.
Aantal recent aangeboden bouwjaar 2010 | 0 |
---|---|
Gemiddeld aantal eigenaren | 2 |
Gemiddeld aantal dagen in bezit | 525 |
Periode | 1982-08-01 - 2025-01-23 |
Aantal geregistreerde auto's | 11278 |
Aantal geregistreerde auto's laatste 12 maanden | 2406 |
Aantal import auto's | 1541 |
Aantal import auto's laatste 12 maanden | 154 |
Import percentage | 14% |
Bouwjaar | Registraties | Geïmporteerd | Gemiddelde nieuwprijs | Gemiddelde BPM |
---|---|---|---|---|
1982 | 2 | 1 | ||
1998 | 10 | 0 | ||
1999 | 27 | 5 | ||
2000 | 31 | 6 | € 7.867,- | |
2001 | 28 | 5 | ||
2002 | 22 | 5 | ||
2003 | 37 | 9 | ||
2004 | 64 | 22 | ||
2005 | 69 | 23 | € 38.353,- | € 9.540,- |
2006 | 108 | 41 | € 10.258,- | |
2007 | 103 | 31 | € 10.376,- | |
2008 | 341 | 151 | € 43.076,- | € 10.152,- |
2009 | 141 | 56 | € 37.192,- | € 9.678,- |
2010 | 160 | 61 | € 39.707,- | € 9.873,- |
2011 | 210 | 65 | € 43.651,- | € 10.822,- |
2012 | 173 | 41 | € 45.221,- | € 11.283,- |
2013 | 218 | 79 | € 45.352,- | € 11.060,- |
2014 | 246 | 74 | € 45.926,- | € 11.208,- |
2015 | 360 | 120 | € 47.039,- | € 11.370,- |
2016 | 608 | 158 | € 47.070,- | € 11.413,- |
2017 | 646 | 119 | € 46.869,- | € 11.471,- |
2018 | 573 | 79 | € 48.844,- | € 11.780,- |
2019 | 678 | 108 | € 50.004,- | € 12.044,- |
2020 | 788 | 86 | € 52.595,- | € 12.703,- |
2021 | 1082 | 85 | € 52.376,- | € 12.650,- |
2022 | 831 | 39 | € 56.264,- | € 13.407,- |
2023 | 966 | 26 | € 62.943,- | € 15.158,- |
2024 | 2756 | 47 | € 64.671,- | € 15.606,- |
2025 | 2 | 0 | € 51.024,- | € 12.329,- |