€ 53.128,-
€ 12.828,-
Nee
2016
2020-08-06
| Merk | Renault |
|---|---|
| Model | Master |
| Type | voor vervoer voertuigen |
| Kleur | n.v.t. |
| Aantal deuren | 2 |
| Gewicht | 2415 kg |
| Brandstof | Diesel |
|---|---|
| Aantal cilinders | 4 |
| Cilinderinhoud | 2299 m3 |
| Vermogen (brandstofmotor) | 163 pk |
| Brandstof | Diesel |
|---|
| Tennaamstelling | 2020-08-06 |
|---|---|
| Eerste registratie | 2016-03-14 |
| Eerste toelating in Nederland | 2016-03-14 |
| APK vervaldatum | 2026-10-08 |
| Laatste RDW kilometerstand registratie in | 2025 |
| Gebruikt als taxi | nee |
Verkoopprijzen en kilomerstanden zijn beschikbaar in ons premium rapport.
Bekijk alle voordelenEr zijn 1 kilometerstand en 1 verkoopprijs bekend over deze auto.
Bekijk alle voordelen van het premium rapport2 recente eigenaren
Aantal dagen in bezit: 1910
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Niet van toepassing
Wil je weten of deze auto een schadeverleden heeft? Deze informatie is alleen beschikbaar in ons premium rapport.
Bekijk de voordelen van ons premium rapport1 kilometerstand bekend
Check beschikbaar
Er is een belangrijke waarschuwing over het tellerrapport van deze auto bekend.
De resultaten van onze kilometerstand controle zijn alleen zichtbaar in ons premium rapport.
Bekijk de voordelen van ons premium rapportMistachterlicht werkt niet (goed)
Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm
Fusee(kogel) te veel speling
De brandstofleiding kan doorscheuren tegen de kabelboom in de motorruimte.
Brandstof lekkage kan leiden tot brandstofgeur, overmatig brandstofverbruik en kans op oververhitting.
De voertuigeigenaar wordt verzocht contact op te nemen met de merkdealer. Deze zal de brandstofleiding controleren op slijtage en indien nodig vervangen. En zal er een afstandhouder tusssen de brandstofleiding en de motorkabelboom worden aangebracht.
| Aantal recent aangeboden bouwjaar 2016 | 0 |
|---|---|
| Gemiddeld aantal eigenaren | 2 |
| Gemiddeld aantal dagen in bezit | 698 |
| Periode | 1998-03-03 - 2024-12-25 |
| Aantal geregistreerde auto's | 425 |
| Aantal geregistreerde auto's laatste 12 maanden | 11 |
| Aantal import auto's | 70 |
| Aantal import auto's laatste 12 maanden | 6 |
| Import percentage | 16% |
| Bouwjaar | Registraties | GeĆÆmporteerd | Gemiddelde nieuwprijs | Gemiddelde BPM |
|---|---|---|---|---|
| 1998 | 6 | 0 | ||
| 1999 | 7 | 0 | ||
| 2000 | 5 | 0 | ||
| 2001 | 9 | 3 | ||
| 2002 | 6 | 1 | ||
| 2003 | 4 | 1 | ||
| 2004 | 5 | 0 | ||
| 2005 | 12 | 3 | € 37.488,- | € 9.804,- |
| 2006 | 13 | 1 | € 10.699,- | |
| 2007 | 5 | 1 | € 10.439,- | |
| 2008 | 12 | 4 | € 9.660,- | |
| 2009 | 10 | 1 | € 10.078,- | |
| 2010 | 3 | 1 | € 33.107,- | € 9.646,- |
| 2011 | 20 | 4 | € 44.234,- | € 10.574,- |
| 2012 | 14 | 3 | € 49.713,- | € 12.511,- |
| 2013 | 10 | 2 | € 46.347,- | € 11.680,- |
| 2014 | 22 | 10 | € 43.489,- | € 10.537,- |
| 2015 | 19 | 3 | € 43.410,- | € 10.538,- |
| 2016 | 31 | 4 | € 48.277,- | € 11.616,- |
| 2017 | 18 | 4 | € 52.495,- | € 12.945,- |
| 2018 | 36 | 2 | € 47.196,- | € 11.419,- |
| 2019 | 30 | 6 | € 51.011,- | € 11.900,- |
| 2020 | 36 | 9 | € 53.414,- | € 12.023,- |
| 2021 | 25 | 1 | € 52.653,- | € 12.716,- |
| 2022 | 20 | 3 | € 54.658,- | € 13.192,- |
| 2023 | 20 | 1 | € 59.359,- | € 14.309,- |
| 2024 | 27 | 2 | € 60.380,- | € 14.551,- |