€ 7.200 tot € 8.900,-
€ 26.459,-
€ 6.493,-
Ja, 2014
2014
2023-10-10
Merk | Renault |
---|---|
Model | Master |
Type | voor vervoer voertuigen |
Kleur | n.v.t. |
Gewicht | 2365 kg |
Brandstof | Diesel |
---|---|
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 2299 m3 |
Vermogen (brandstofmotor) | 146 pk |
Brandstof | Diesel |
---|
Tennaamstelling | 2023-10-10 |
---|---|
Eerste registratie | 2014-05-23 |
Eerste toelating in Nederland | 2014-09-25 |
APK vervaldatum | 2026-04-09 |
Laatste RDW kilometerstand registratie in | 2025 |
Gebruikt als taxi | nee |
€ 8.900
Kopen bij een handelaar
Kopen bij een particulier
Inruilprijs
Particuliere verkoop
Carscanner.nl voorspelt de huidige marktwaarde van deze auto op basis van de volgende kenmerken:
De daadwerkelijke waarde kan verschillen op basis van de huidige staat van de auto:
Verkoopprijzen en kilomerstanden zijn beschikbaar in ons premium rapport.
Bekijk alle voordelenEr zijn 1 kilometerstand en 2 verkoopprijzen bekend over deze auto.
Bekijk alle voordelen van het premium rapport1 eigenaren
2 eigenaren
Aantal dagen in bezit: 2146
Aantal dagen in bezit: 1051
Aantal dagen in bezit: 569
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Wil je weten of deze auto een schadeverleden heeft? Deze informatie is alleen beschikbaar in ons premium rapport.
Bekijk de voordelen van ons premium rapport1 kilometerstand bekend
Check beschikbaar
De resultaten van onze kilometerstand controle zijn alleen zichtbaar in ons premium rapport.
Bekijk de voordelen van ons premium rapportSlijtage/beschadiging wiellager hoorbaar of voelbaar
Achterlicht niet van gelijke grootte/sterkte/kleur
Stadslicht werkt niet (goed)
Band(en) aanwezig met een profieldiepte van 1,6 t/m 2,5 mm
Achterlicht werkt niet (goed)
Kentekenplaatverlichting werkt niet (goed) / ontbreekt
Dim-, grootlicht werkt niet (goed)
De langsbalken aan de achterzijde zijn onvoldoende sterk geconstrueerd. Hierdoor kunnen scheuren in de balken ontstaan.
Indien de chassisbalken scheuren kan het chassis doorzakken waardoor de stabiliteit van de auto kan afnemen, bijgeluid kunnen ontstaan of de auto kan stranden.
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verhelpen. De voertuigeigenaar wordt verzocht contact op te nemen met de merkdealer. Deze zal de langsbalken controleren, aanpassen en zo nodig versterkingen aanbrengen.
De voorwielremslangen kunnen niet goed gemonteerd zijn in de steunen. Hierdoor kunnen de remslangen worden geraakt door de velg en de band.
De remslangen kunnen beschadigen en lek raken. Hierdoor kan het remsysteem gedeeltelijk uitvallen. De bestuurder merkt een langere slag van het rempedaal en een verminderde remcapaciteit.
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verhelpen. De voertuigeigenaar wordt verzocht contact op te nemen met de merkdealer. Deze zal de voorremslangen visueel controleren, zonodig vervangen en de remslangen met nieuwe klembanden vastzetten in hun steun.
De bevestigingsbouten van de tussenas, ter plaatse van de achteras zijn met een onvoldoende aantrekkoppel vastgezet.
Het losraken van de bevestigingsbouten. Hierdoor kan de tussenas losraken van de achteras, waardoor de aandrijving weg kan vallen. Tevens kunnen de losgeraakte bouten een gevaar opleveren voor de overige weggebruikers.
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verhelpen. De voertuigeigenaar wordt verzocht zo spoedig mogelijk contact op te nemen met de merkdealer. Deze zal het aantrekkoppel van de tussenasbevestigingsbouten controleren en indien nodig de bouten en moeren vervangen.
Aantal recent aangeboden bouwjaar 2014 | 0 |
---|---|
Gemiddeld aantal eigenaren | 2 |
Gemiddeld aantal dagen in bezit | 687 |
Periode | 1998-03-03 - 2024-12-25 |
Aantal geregistreerde auto's | 421 |
Aantal geregistreerde auto's laatste 12 maanden | 23 |
Aantal import auto's | 69 |
Aantal import auto's laatste 12 maanden | 7 |
Import percentage | 16% |
Bouwjaar | Registraties | Geïmporteerd | Gemiddelde nieuwprijs | Gemiddelde BPM |
---|---|---|---|---|
1998 | 6 | 0 | ||
1999 | 7 | 0 | ||
2000 | 5 | 0 | ||
2001 | 9 | 3 | ||
2002 | 6 | 1 | ||
2003 | 4 | 1 | ||
2004 | 5 | 0 | ||
2005 | 12 | 3 | € 37.488,- | € 9.804,- |
2006 | 13 | 1 | € 10.699,- | |
2007 | 5 | 1 | € 10.439,- | |
2008 | 12 | 4 | € 9.660,- | |
2009 | 10 | 1 | € 10.078,- | |
2010 | 3 | 1 | € 33.107,- | € 9.646,- |
2011 | 20 | 4 | € 44.234,- | € 10.574,- |
2012 | 14 | 3 | € 49.713,- | € 12.511,- |
2013 | 10 | 2 | € 46.347,- | € 11.680,- |
2014 | 22 | 10 | € 43.489,- | € 10.537,- |
2015 | 19 | 3 | € 43.410,- | € 10.538,- |
2016 | 31 | 4 | € 48.277,- | € 11.616,- |
2017 | 18 | 4 | € 52.495,- | € 12.945,- |
2018 | 35 | 2 | € 47.185,- | € 11.417,- |
2019 | 30 | 6 | € 51.011,- | € 11.900,- |
2020 | 34 | 8 | € 53.858,- | € 12.101,- |
2021 | 24 | 1 | € 51.276,- | € 12.389,- |
2022 | 20 | 3 | € 54.658,- | € 13.192,- |
2023 | 20 | 1 | € 59.359,- | € 14.309,- |
2024 | 27 | 2 | € 60.380,- | € 14.551,- |