Merk | Mercedes-benz |
---|---|
Model | V-klasse |
Type | gesloten opbouw |
Kleur | n.v.t. |
Gewicht | 2410 kg |
Brandstof | Diesel |
---|---|
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 2143 m3 |
Vermogen (brandstofmotor) | 191 pk |
Brandstof | Diesel |
---|
Tennaamstelling | 2024-12-02 |
---|---|
Eerste registratie | 2015-01-23 |
Eerste toelating in Nederland | 2015-11-19 |
APK vervaldatum | 2025-02-28 |
Laatste RDW kilometerstand registratie in | 2024 |
Gebruikt als taxi | nee |
€ 20.500
€ 13.600
Kopen bij een handelaar
Kopen bij een particulier
Inruilprijs
Particuliere verkoop
Carscanner.nl voorspelt de huidige marktwaarde van deze auto op basis van de volgende kenmerken:
De daadwerkelijke waarde kan verschillen op basis van de huidige staat van de auto:
Verkoopprijzen en kilomerstanden zijn beschikbaar in ons premium rapport.
Bekijk alle voordelenEr zijn 1 kilometerstand en 1 verkoopprijs bekend over deze auto.
Bekijk alle voordelen van het premium rapport0 eigenaren
1 eigenaren
Aantal dagen in bezit: 3301
Aantal dagen in bezit: 150
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Wil je weten of deze auto een schadeverleden heeft? Deze informatie is alleen beschikbaar in ons premium rapport.
Bekijk de voordelen van ons premium rapport1 kilometerstand bekend
Check beschikbaar
De resultaten van onze kilometerstand controle zijn alleen zichtbaar in ons premium rapport.
Bekijk de voordelen van ons premium rapportBand onvoldoende profiel (2x)
Absorptiecoefficient te hoog
Band(en) aanwezig met een profieldiepte van 1,6 t/m 2,5 mm
De aluminium bouten van het stuurhuisdeksel en de powerpackafdekking kunnen corroderen. In geval van gevorderde corrosie kan de sterkte van de bouten worden aangetast.
De bouten kunnen breken. Als alle bevestigingsbouten van de powerpack breken, kan deze losraken van de stuurinrichting. Als gevolg daarvan zou de stuurbekrachtiging falen.
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De dealer zal de bouten vervangen en in de was te zetten. Indien nodig wordt de stuurinrichting te vervangen.
De stuurkolom is onvoldoende elektrisch geaard. Hierdoor kan een elektrostatische ontlading plaatsvinden.
Bij de elektrostatische ontlading kan de airbag spontaan geactiveerd worden.
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. Deze zal de aarding van de stuurkolom herstellen.
Aantal recent aangeboden bouwjaar 2015 | 0 |
---|---|
Gemiddeld aantal eigenaren | 2 |
Gemiddeld aantal dagen in bezit | 495 |
Periode | 2014-02-20 - 2025-03-14 |
Aantal geregistreerde auto's | 8561 |
Aantal geregistreerde auto's laatste 12 maanden | 1223 |
Aantal import auto's | 3118 |
Aantal import auto's laatste 12 maanden | 729 |
Import percentage | 36% |
Bouwjaar | Registraties | Geïmporteerd | Gemiddelde nieuwprijs | Gemiddelde BPM |
---|---|---|---|---|
2014 | 377 | 178 | € 76.921,- | € 18.380,- |
2015 | 709 | 289 | € 78.045,- | € 18.848,- |
2016 | 850 | 312 | € 81.104,- | € 19.513,- |
2017 | 1067 | 420 | € 81.630,- | € 19.646,- |
2018 | 781 | 285 | € 82.514,- | € 19.802,- |
2019 | 858 | 325 | € 85.075,- | € 20.034,- |
2020 | 758 | 259 | € 85.708,- | € 20.396,- |
2021 | 762 | 266 | € 90.587,- | € 21.603,- |
2022 | 739 | 278 | € 93.030,- | € 22.254,- |
2023 | 771 | 269 | € 105.699,- | € 25.217,- |
2024 | 887 | 238 | € 122.128,- | € 28.552,- |
2025 | 3 | 0 | € 111.033,- | € 26.585,- |