€ 4.883 tot € 6.000,-
€ 57.618,-
€ 14.141,-
Ja, 2014
2010
| Merk | Ssangyong |
|---|---|
| Model | Rexton |
| Type | gesloten opbouw |
| Kleur | n.v.t. |
| Gewicht | 2070 kg |
| Brandstof | Diesel |
|---|---|
| Aantal cilinders | 5 |
| Cilinderinhoud | 2696 m3 |
| Vermogen (brandstofmotor) | 187 pk |
| Brandstof | Diesel |
|---|
| Eerste registratie | 2010-03-22 |
|---|---|
| Eerste toelating in Nederland | 2014-10-15 |
| APK vervaldatum | 2025-05-10 |
| Laatste RDW kilometerstand registratie in | 2025 |
| Gebruikt als taxi | nee |
€ 6.000
Kopen bij een handelaar
Kopen bij een particulier
Inruilprijs
Particuliere verkoop
Carscanner.nl voorspelt de huidige marktwaarde van deze auto op basis van de volgende kenmerken:
De daadwerkelijke waarde kan verschillen op basis van de huidige staat van de auto:
Verkoopprijzen en kilomerstanden zijn beschikbaar in ons premium rapport.
Bekijk alle voordelenEr zijn 1 kilometerstand en 2 verkoopprijzen bekend over deze auto.
Bekijk alle voordelen van het premium rapport4 recente eigenaren
Aantal dagen in bezit: 3469
Aantal dagen in bezit: 404
Aantal dagen in bezit: 6
Aantal dagen in bezit: 3
Aantal dagen in bezit: 192
Aantal dagen in bezit: 1136
Aantal dagen in bezit: 48
Aantal dagen in bezit: 92
Aantal dagen in bezit: 390
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Wil je weten of deze auto een schadeverleden heeft? Deze informatie is alleen beschikbaar in ons premium rapport.
Bekijk de voordelen van ons premium rapport1 kilometerstand bekend
Check beschikbaar
Er is een belangrijke waarschuwing over het tellerrapport van deze auto bekend.
De resultaten van onze kilometerstand controle zijn alleen zichtbaar in ons premium rapport.
Bekijk de voordelen van ons premium rapportStofhoes aandrijfas beschadigd en dicht niet af
Stofhoes stuurinrichting beschadigd, dicht niet af
Achterlicht lichtoppervlak > 25% afgenomen
Remlicht werkt niet (goed)
Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm
Roestschade van 1,5 t/m 2,0E of meer dan 15% dikteafname
Overmatige vloeistoflekkage overige vloeistoffen
De fuseekogel van de onderste draagarm en/of een achterspoorstangkogel vertonen verhoogde slijtage. Hierdoor kan speling ontstaan in de kogels.
Indien er speling ontstaat kan het weggedrag van het voertuig nadelig worden be�nvloed. Bij veel speling kunnen de kogels losraken en kan de bestuurder de controle over het voertuig verliezen.
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verhelpen. De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. Deze zal de kogels vervangen.