€ 2.711,-
Nee
2005
2025-04-01
Merk | Volkswagen |
---|---|
Model | Caddy |
Type | gesloten opbouw |
Kleur | n.v.t. |
Gewicht | 1470 kg |
Brandstof | Benzine |
---|---|
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1390 m3 |
Vermogen (brandstofmotor) | 75 pk |
Brandstof | Benzine |
---|
Tennaamstelling | 2025-04-01 |
---|---|
Eerste registratie | 2005-08-09 |
Eerste toelating in Nederland | 2005-08-09 |
APK vervaldatum | 2026-04-02 |
Laatste RDW kilometerstand registratie in | 2025 |
Gebruikt als taxi | nee |
Verkoopprijzen en kilomerstanden zijn beschikbaar in ons premium rapport.
Bekijk alle voordelenEr zijn 3 kilometerstanden en 7 verkoopprijzen bekend over deze auto.
Bekijk alle voordelen van het premium rapport2 eigenaren
1 eigenaren
Aantal dagen in bezit: 717
Aantal dagen in bezit: 4
Aantal dagen in bezit: 25
Aantal dagen in bezit: 931
Aantal dagen in bezit: 10
Aantal dagen in bezit: 67
Aantal dagen in bezit: 30
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Niet van toepassing
Wil je weten of deze auto een schadeverleden heeft? Deze informatie is alleen beschikbaar in ons premium rapport.
Bekijk de voordelen van ons premium rapport3 kilometerstanden bekend
Check beschikbaar
Er is een belangrijke waarschuwing over het tellerrapport van deze auto bekend.
De resultaten van onze kilometerstand controle zijn alleen zichtbaar in ons premium rapport.
Bekijk de voordelen van ons premium rapportKentekenplaatverlichting werkt niet (goed) / ontbreekt
Dimlicht onjuist afgesteld (2x)
Bandenspanning niet op juiste waarde (4x)
Waarschuwingsinrichting antiblokkeersysteem geeft defect aan
Remlicht werkt niet (goed)
Richtingaanwijzers kleur wijkt af/niet toegestaan
Band(en) aanwezig met een profieldiepte van 1,6 t/m 2,5 mm
Overmatige vloeistoflekkage overige vloeistoffen
Band onvoldoende profiel (4x)
Remverschil op 1 as te groot
Bij voertuigen met een achterklep, geproduceerd tussen 2003 en 2013 kan de schroefverbinding van de kogelbout van de gasdrukveer t.b.v. de achterklep losraken.
Door het losraken/afbreken van de kogelbout kan de achterklep plotseling niet meer ondersteund worden door de gasdrukveer. Hierdoor kan de achterklep dichtvallen met mogelijke kans op letsel voor personen in de buurt van de achterklep.
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verhelpen. De voertuigeigenaar wordt verzocht zo spoedig mogelijk contact op te nemen met de merkdealer. Deze zal een nieuwe kogelbout met onderlegring monteren. Indien de moer van de kogelbout niet meer bruikbaar is moeten er twee steunplaaten met popnagels gemonteerd worden.
Aantal recent aangeboden bouwjaar 2005 | 0 |
---|---|
Gemiddeld aantal eigenaren | 2 |
Gemiddeld aantal dagen in bezit | 690 |
Periode | 1984-06-01 - 2024-11-29 |
Aantal geregistreerde auto's | 3000 |
Aantal geregistreerde auto's laatste 12 maanden | 164 |
Aantal import auto's | 1504 |
Aantal import auto's laatste 12 maanden | 150 |
Import percentage | 50% |
Bouwjaar | Registraties | Geïmporteerd | Gemiddelde nieuwprijs | Gemiddelde BPM |
---|---|---|---|---|
1984 | 2 | 1 | ||
1985 | 2 | 1 | ||
1988 | 4 | 2 | ||
1990 | 2 | 1 | ||
1991 | 2 | 1 | ||
1996 | 5 | 2 | ||
1997 | 2 | 0 | ||
1998 | 6 | 4 | ||
1999 | 4 | 2 | ||
2000 | 4 | 2 | ||
2001 | 8 | 4 | ||
2002 | 9 | 4 | ||
2003 | 1 | 0 | ||
2004 | 115 | 58 | ||
2005 | 295 | 148 | € 3.359,- | |
2006 | 323 | 161 | € 18.869,- | € 3.472,- |
2007 | 307 | 156 | € 17.562,- | € 3.484,- |
2008 | 441 | 228 | € 20.904,- | € 3.783,- |
2009 | 385 | 196 | € 20.412,- | € 3.991,- |
2010 | 191 | 97 | € 19.530,- | € 3.695,- |
2011 | 189 | 93 | € 21.011,- | € 4.094,- |
2012 | 138 | 70 | € 22.154,- | € 4.341,- |
2013 | 153 | 77 | € 21.567,- | € 4.240,- |
2014 | 44 | 23 | € 22.703,- | € 4.502,- |
2015 | 38 | 19 | € 22.722,- | € 4.288,- |
2016 | 69 | 34 | € 24.002,- | € 4.451,- |
2017 | 66 | 32 | € 27.440,- | € 5.142,- |
2018 | 66 | 30 | € 27.837,- | € 5.441,- |
2019 | 57 | 26 | € 26.487,- | € 4.990,- |
2020 | 22 | 9 | € 33.690,- | € 4.728,- |
2021 | 11 | 5 | € 36.900,- | € 6.878,- |
2022 | 5 | 3 | € 35.907,- | € 7.552,- |
2023 | 9 | 4 | € 38.391,- | € 8.141,- |
2024 | 25 | 11 | € 41.188,- | € 8.244,- |