Merk | Renault |
---|---|
Model | Master |
Type | voor vervoer voertuigen |
Kleur | n.v.t. |
Aantal deuren | 2 |
Gewicht | 2475 kg |
Brandstof | Diesel |
---|---|
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 2299 m3 |
Vermogen (brandstofmotor) | 146 pk |
Brandstof | Diesel |
---|
Tennaamstelling | 2025-04-29 |
---|---|
Eerste registratie | 2013-02-08 |
Eerste toelating in Nederland | 2013-02-08 |
APK vervaldatum | 2026-01-30 |
Laatste RDW kilometerstand registratie in | 2025 |
Gebruikt als taxi | nee |
Verkoopprijzen en kilomerstanden zijn beschikbaar in ons premium rapport.
Bekijk alle voordelenEr zijn 5 kilometerstanden en 11 verkoopprijzen bekend over deze auto.
Bekijk alle voordelen van het premium rapport8 recente eigenaren
Aantal dagen in bezit: 3083
Aantal dagen in bezit: 8
Aantal dagen in bezit: 67
Aantal dagen in bezit: 45
Aantal dagen in bezit: 151
Aantal dagen in bezit: 132
Aantal dagen in bezit: 33
Aantal dagen in bezit: 32
Aantal dagen in bezit: 39
Aantal dagen in bezit: 35
Aantal dagen in bezit: 26
Aantal dagen in bezit: 19
Aantal dagen in bezit: 8
Aantal dagen in bezit: 1
Aantal dagen in bezit: 662
Aantal dagen in bezit: 84
Aantal dagen in bezit: 2
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Check beschikbaar
Niet van toepassing
Wil je weten of deze auto een schadeverleden heeft? Deze informatie is alleen beschikbaar in ons premium rapport.
Bekijk de voordelen van ons premium rapport5 kilometerstanden bekend
Check beschikbaar
De resultaten van onze kilometerstand controle zijn alleen zichtbaar in ons premium rapport.
Bekijk de voordelen van ons premium rapportDim-, grootlicht werkt niet (goed)
Stadslicht werkt niet (goed)
(Zij-)markeringslicht werkt niet (goed) (2x)
De langsbalken aan de achterzijde zijn onvoldoende sterk geconstrueerd. Hierdoor kunnen scheuren in de balken ontstaan.
Indien de chassisbalken scheuren kan het chassis doorzakken waardoor de stabiliteit van de auto kan afnemen, bijgeluid kunnen ontstaan of de auto kan stranden.
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verhelpen. De voertuigeigenaar wordt verzocht contact op te nemen met de merkdealer. Deze zal de langsbalken controleren, aanpassen en zo nodig versterkingen aanbrengen.
De bevestigingsbouten van de tussenas, ter plaatse van de achteras zijn met een onvoldoende aantrekkoppel vastgezet.
Het losraken van de bevestigingsbouten. Hierdoor kan de tussenas losraken van de achteras, waardoor de aandrijving weg kan vallen. Tevens kunnen de losgeraakte bouten een gevaar opleveren voor de overige weggebruikers.
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verhelpen. De voertuigeigenaar wordt verzocht zo spoedig mogelijk contact op te nemen met de merkdealer. Deze zal het aantrekkoppel van de tussenasbevestigingsbouten controleren en indien nodig de bouten en moeren vervangen.
Aantal recent aangeboden bouwjaar 2013 | 0 |
---|---|
Gemiddeld aantal eigenaren | 2 |
Gemiddeld aantal dagen in bezit | 687 |
Periode | 1998-03-03 - 2024-12-25 |
Aantal geregistreerde auto's | 421 |
Aantal geregistreerde auto's laatste 12 maanden | 23 |
Aantal import auto's | 69 |
Aantal import auto's laatste 12 maanden | 7 |
Import percentage | 16% |
Bouwjaar | Registraties | Geïmporteerd | Gemiddelde nieuwprijs | Gemiddelde BPM |
---|---|---|---|---|
1998 | 6 | 0 | ||
1999 | 7 | 0 | ||
2000 | 5 | 0 | ||
2001 | 9 | 3 | ||
2002 | 6 | 1 | ||
2003 | 4 | 1 | ||
2004 | 5 | 0 | ||
2005 | 12 | 3 | € 37.488,- | € 9.804,- |
2006 | 13 | 1 | € 10.699,- | |
2007 | 5 | 1 | € 10.439,- | |
2008 | 12 | 4 | € 9.660,- | |
2009 | 10 | 1 | € 10.078,- | |
2010 | 3 | 1 | € 33.107,- | € 9.646,- |
2011 | 20 | 4 | € 44.234,- | € 10.574,- |
2012 | 14 | 3 | € 49.713,- | € 12.511,- |
2013 | 10 | 2 | € 46.347,- | € 11.680,- |
2014 | 22 | 10 | € 43.489,- | € 10.537,- |
2015 | 19 | 3 | € 43.410,- | € 10.538,- |
2016 | 31 | 4 | € 48.277,- | € 11.616,- |
2017 | 18 | 4 | € 52.495,- | € 12.945,- |
2018 | 35 | 2 | € 47.185,- | € 11.417,- |
2019 | 30 | 6 | € 51.011,- | € 11.900,- |
2020 | 34 | 8 | € 53.858,- | € 12.101,- |
2021 | 24 | 1 | € 51.276,- | € 12.389,- |
2022 | 20 | 3 | € 54.658,- | € 13.192,- |
2023 | 20 | 1 | € 59.359,- | € 14.309,- |
2024 | 27 | 2 | € 60.380,- | € 14.551,- |